SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Gelukkig je neusknopje...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Ssserpente het volgende:
Saffier!Gemenerik!
Ik zit me trouwens nu te bedenken dat het om m'n neusknopje ging. Oorbellen liet ik pas later schieten.
Hm... dat is een goede... 1x geschoten dan kan ik wel fluiten naar het andere oor...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef Ssserpente het volgende:
Dat hoeft maar 1 keer.Hoewel, ze schieten bij kinderen toch wel eens gelijktijdig in beide oren?
Heb je je neus laten schieten? Auwquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Ssserpente het volgende:
Saffier!Gemenerik!
Ik zit me trouwens nu te bedenken dat het om m'n neusknopje ging. Oorbellen liet ik pas later schieten.
Mn vader was ook al pissig toen ik een tattoo op mn kont had laten zetten en hij er dik een jaar later achter kwam en er toen ook meteen achter kwam dat mn mam het wel wist.. Haha.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was 15 en mijn ouders waren mee![]()
Niet onder de 6 jaar. Doe je KIND een lol.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Oh Saffier!!! Ik wil gaatjes bij Jen laten prikken!!! Ah toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |