Is dat inclusief?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Op die 6 gitaren heb ik nu een bod staan tot 620. Als ie daar overheen komt is het jammer.
Maar meer is het ook niet waard.
En komt het er wel overheen betaalt iemand anders maar teveel
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:47 schreef LeNick het volgende:
snellle vraag, ik ga nu naar de gamma
maakt het nog veel uit welk soldeertin je gebruikt?
60/40?
Ja. Inc allesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is dat inclusief?
En mooi dat je het zegt, dan gaat een ander in ieder geval niet bieden.
Dan neem ik dan, indien gewonnen, de LP wel van jou over. Scheelt mij alles voorschieten, wat me eerlijk gezegd wel goed uitkomtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja. Inc alles
daarom zeg ik het ook maar Beetje stom als je erachterkomt dat iemand van ons de boel maar opdrijft zoals jij al zei
Dat was antwoord op de vraag maakt het veel uit?quote:
SMS gekregen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:52 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dat was antwoord op de vraag maakt het veel uit?
Verder wil ik ook de controller van m'n Xbox kunnen solderen, SMD leds. Maakt het daarbij ook niet veel uit? (printplaat is dat dus volgens mij)
Damwoude, Noord Frieslandquote:
Wtf kerel. Dus ik moet helemaal naar friesland om te testen?quote:
Of ik moet een keer toevallig in jouw buurt zijn, dan drop ik hem eens en mag je testen wat je wilquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wtf kerel. Dus ik moet helemaal naar friesland om te testen?
Die buizencombo is ook voor mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voornamelijk wat combootjes, en 2 tops, Pershing en een Bulldog [van mij!].
Ook 2 2x12 cabs, welke naar Brotha en mij gaan.
Wel onbekende defecten.
http://www.daanauctions.c(...)egoryId=14&HotItem=1
Ohja, en die SX combo kavel. Misschien ook leuk, mits de prijs goed is.
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=893812&CategoryId=14
en wat denk je van mensen die gaan bieden 10min voor het einde?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nou het duurt nog even en er zijn al veel bieders op de lots.
Ik denk dat het niet rendabel wordt![]()
Maar moge de hoogste bieder winnen
Had je het tegen mij over die SMS?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
SMS gekregen?
Gewoon dunne, vloeit mooier op kleine oppervlakken, anders krijg je van die grote klodders.
Verhouding maakt weinig uit, met tin is wel ideaal opzich, vloeit ook lekker.
Weet ik er werd ook een kavel voor me neus weggekaapt 3 minuten voor het einde..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
en wat denk je van mensen die gaan bieden 10min voor het einde?
die zijn er ook veel jongeuh.
VET met loodquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:49 schreef LeNick het volgende:
[..]
Had je het tegen mij over die SMS?
Heb net dit gekocht:
[ afbeelding ]
En ik hoop dat dit de goede soldeertin is voor m'n SMD ledjes in m'n Xbox controller. Lijkt me wel maar ik had gelezen dat je eigenlijk rosin core zou moeten gebruiken etc..
[ afbeelding ]
Heb je het over de Rosin core waar ik het over had of degene die ik gekocht heb?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
VET met looddie zijn beter dan die loodvrije meuk die je in Nederland mag kopen.
Het smeltpunt ligt namelijk lager dus is het makkelijker om b.v. potmeterknoppen te solderen.
Succes met het bakken en braden
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef Aresdreams het volgende:
jeejgeslaagd voor me Cisco TSHOOT examen, nu ben ik CCNP'er
![]()
[/ nerdmode]
Harskern is idd makkelijk maar het grote verschil zit in het wel of niet aanwezig zijn van lood.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:56 schreef LeNick het volgende:
[..]
Heb je het over de Rosin core waar ik het over had of degene die ik gekocht heb?
Ja, heb je ge-SMSt, vond je nummer nog in mijn telefoon.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:49 schreef LeNick het volgende:
[..]
Had je het tegen mij over die SMS?
Heb net dit gekocht:
[ afbeelding ]
En ik hoop dat dit de goede soldeertin is voor m'n SMD ledjes in m'n Xbox controller. Lijkt me wel maar ik had gelezen dat je eigenlijk rosin core zou moeten gebruiken etc..
[ afbeelding ]
Ik merk verschil.quote:
Oh nee sorry, heb inmiddels al 2x een nieuw nummer gehadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, heb je ge-SMSt, vond je nummer nog in mijn telefoon.
En hoe is die punt? Te groot vind SMD niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |