Doe is even weghalen hierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gitaristentopic prijs 330,-
Inclusief 81/60 EMG set
Nja ik kan denk ik nog wel 250 euro ergens vandaan toverenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja zeker voor die prijs heb je echt een toffe gitaar
Maar hij ligt nu in een koffer onder het bed te verstoffen dus dat is weer minder
Nou dan mag je voor mij ook wel 250,- toverenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja ik kan denk ik nog wel 250 euro ergens vandaan toveren![]()
Kenk em een keer testen dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou dan mag je voor mij ook wel 250,- toveren
Gitaar met die elementen voor zo goedkoop ? die ben je zo kwijtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die elementen ben ik zo wel kwijt, een lege gtiaar daarentegen is weer lastiger
Ja dat is special price for joe my friend. Elders op internet gaat hij voor wat meer wegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:26 schreef genakt het volgende:
[..]
Gitaar met die elementen voor zo goedkoop ? die ben je zo kwijt![]()
81/85![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn bij mij truowens nog nooit leeg gegaan
Ty, want ksit nu al tijden met mijn trouwe ibanez RGA. Maar ik erger me kappot aan het feit dat hij jumbo frets heeft. Kan nogal tergend zijn in wat lead partijen. En wil eigenlijk nu een gitaar zelf gaan bouwen daaromquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Voxhumana kan je bijna alles kopen
Mag ook wel buitelandsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja hij vraagt om een Nederlands bedrijf
heb even op de site gekeken maar dat is niet echt nederlands volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:35 schreef brother52 het volgende:
Bij Voxhumana betaal je wel de hoofdprijs.
Dan kun je beter je spul bij Warmoth bestellen.
Dan zou ik idd warmoth doen, betrouwbaar en betaalbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mag ook wel buitelandsbedoelde het niet zo letterlijk
Warmoth ziet er zoiezo wat beter uit ik ga daar ff kijken
En uiteraard ga ik alleen voor een Flying V body.
En hoezo niet Nederlandsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
heb even op de site gekeken maar dat is niet echt nederlands volgens mij
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:33 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik wil weer eens wat gaan knutselen, door een eigen gitaar in elkaar te zetten.
Weet iemand een betrouwbaar nederlands bedrijf waar je gitaar onderdelen ed kan bestellen?
Dat is wel tof jequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:39 schreef stefanhaan het volgende:
Het coole is mijn ouwe heer doet aan airbrushen. Dus dan zal de body uiteraard gesierd worden met een custom finish
Klopt, Kijk maar eens wat de locking tuners van schaller daar kosten. In Nederland betaal je voor een setje ruim 100 euro. En je hebt daar veel meer keuze in houtsoorten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan zou ik idd warmoth doen, betrouwbaar en betaalbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |