Nou dat is ook misluktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:23 schreef guitarist het volgende:
KUT! "Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens"
edit: open jij hem maar, ch.j.e_van_hulthem
Vergeven, ach, als je eikelig wil zijn, koop je die hele set en hou je hier verder je mond. Veiling is gewoon open.quote:
/zeik modusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even spammen![]()
[TK] Epiphone Les Paul Standard Ebony
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
/zeik modus
Wat is uit testen?![]()
Uitproberen of testen bedoel je denk ik
Daar kan natuurlijk altijd over gepraat wordenquote:
Klopt ja, niet aan gedacht. Dan gooi ik er wel een paar op V&A ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vergeven, ach, als je eikelig wil zijn, koop je die hele set en hou je hier verder je mond. Veiling is gewoon open.
Nee joh, had er misschien over nagedacht als niemand zich er nog voor gemeld had.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar kan natuurlijk altijd ocer gepraat worden
De versterkers staan gelukkig nog op 100 euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:41 schreef Iemand91 het volgende:
Hij was offline dus...
En fuck man, het bod op daan staat al op ¤430 (all in), ¤470 is het volgende bod.
9 (9!) dagen voor het einde al...
Tuigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
lelijk dit, een van mijn favoriete bands is bestolen van bus + aanhanger tijdens tour... hoop vette spullen kwijt!
http://chicago.craigslist.org/chc/msg/2536326530.html
Degene wie het gedaan heeft, heeft wel een mooi assortiment aan pedaaltjes.quote:
Denk dat je in de war bent met Dio. Tenminste, ik hoop het.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef BurnaBoy het volgende:
Ben blij dat ik alleen vrijdag naar huntenpop ga hoor.
Zaterdag is alleen maar troepOp dio na iig.
Diegene die het gedaan heeft stenig ik het liefst met die pedalen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Degene wie het gedaan heeft, heeft wel een mooi assortiment aan pedaaltjes.
Dat welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Diegene die het gedaan heeft stenig ik het liefst met die pedalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |