abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:26:29 #276
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_100892140
vaaaaag
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_100892222
Ja, was een bizar gezicht, heb er een paar foto's van gemaakt, op 1 foto zie je alleen die auto liggen, dan ziet het er uit alsof je in GTA4 zit en het fout is gegaan bij het respawnen van een auto :')
pi_100892365
quote:
5s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:17 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

In welke "zone" kom jij meestal dan? Toch geen natte, donkere tunnel hè? ;)
quote:
5s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:17 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

In welke "zone" kom jij meestal dan? Toch geen natte, donkere tunnel hè? ;)
Bijna al mijn dates zijn succesvol geweest. :@ Soms bleef het bij een keer slapen, soms een korte of lange relatie. Ik heb natuurlijk wel een aantal vriendinnen waar ik in de "friend zone' maar daar heb ik ook nooit iets meer mee gewild; voel ik me ook niet seksueel tot aangetrokken.

Ik ben overigens geen jager, als ik door heb dat ze onbereikbaar is of zij verwacht dat je moeite (in de zin van een lang romantisch versiertraject) voor haar doet, dan knap ik daar al op af. Ik houd van gelijkwaardigheid in een relatie en bij het versieren/flirten.

Maar soms ligt het iets gecompliceerder, ik had ooit een korte relatie met een meisje (een maand) maar toen het uit ging werd ik wel een onderdeel van haar vriendinnengroep en gingen we vaak stappen. In die tijd heb ik ze bijna allemaal gezoend en soms iets meer. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100892675
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:32 schreef teknomist het volgende:

[..]

[..]

Bijna al mijn dates zijn succesvol geweest. :@ Soms bleef het bij een keer slapen, soms een korte of lange relatie. Ik heb natuurlijk wel een aantal vriendinnen waar ik in de "friend zone' maar daar heb ik ook nooit iets meer mee gewild; voel ik me ook niet seksueel tot aangetrokken.

Ik ben overigens geen jager, als ik door heb dat ze onbereikbaar is of zij verwacht dat je moeite (in de zin van een lang romantisch versiertraject) voor haar doet, dan knap ik daar al op af. Ik houd van gelijkwaardigheid in een relatie en bij het versieren/flirten.

Maar soms ligt het iets gecompliceerder, ik had ooit een korte relatie met een meisje (een maand) maar toen het uit ging werd ik wel een onderdeel van haar vriendinnengroep en gingen we vaak stappen. In die tijd heb ik ze bijna allemaal gezoend en soms iets meer. :')
Dikgedrukt zijn de "ik ben geëmancipeerd wanneer het mij uitkomt" typjes, ik heb daar ook een hekel aan. Sowieso "spelletjes spelen" zoals hard to get zijn aan mij niet besteed. Prima hoor, mij leuk vinden maar toch net doen van niet, maar dan doe ik dat ook en maak je dus in het geheel geen kans meer.

Maar die keren dat ik een meid echt leuk vind en er voor wil gaan zijn er altijd storende factoren aanwezig, zoals al een relatie hebben of dat het niet wederzijds is. Beetje de story of my life.
pi_100892874
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dikgedrukt zijn de "ik ben geëmancipeerd wanneer het mij uitkomt" typjes, ik heb daar ook een hekel aan. Sowieso "spelletjes spelen" zoals hard to get zijn aan mij niet besteed. Prima hoor, mij leuk vinden maar toch net doen van niet, maar dan doe ik dat ook en maak je dus in het geheel geen kans meer.
Precies, en vrouwen die echt veroverd willen worden, verlagen hun eisenpakket niet opeens bij wanneer je een relatie hebt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100893646
Sowieso eisenlijstjes :')

Ik zie op RP ook regelmatig profielen voorbij komen met een hele waslijst aan eisen. Alsof er ook maar 1 vent ter wereld is die aan alle voorwaarden voldoet. Totaal geen realiteitszin meer.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:08:38 #282
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_100893871
wil het een beetje lukken met het internetdaten?
pi_100893983
Zo te lezen niet hè :D

Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet echt meer actief er op zit hoor. Misschien over een tijdje weer eens proberen, vond er de laatste tijd nou ook niet veel boeiends tussen zitten.
pi_100894128
quote:
13s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Sowieso eisenlijstjes :')

Ik zie op RP ook regelmatig profielen voorbij komen met een hele waslijst aan eisen. Alsof er ook maar 1 vent ter wereld is die aan alle voorwaarden voldoet. Totaal geen realiteitszin meer.
En dan zijn het vaak ook hoogopgeleide vrouwen die hun kansen alleen nog maar verder doen laten slinken, deze groep heeft al moeilijk op de relatiemarkt.

Bij mijn ouders lees ik wel eens de Libelle en daarin waarschuwen ze ook regelmatig voor te hoge of te veel eisen.

Maar goed, als vrouwen meestal een leuke man met humor en zelfvertrouwen hebben gevonden gaan 90% van al die eisen gelijk overboord.
pi_100894136
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:08 schreef EDMAN- het volgende:
wil het een beetje lukken met het internetdaten?
Niet zo mee bezig eik...
pi_100894790
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:14 schreef teknomist het volgende:

[..]

En dan zijn het vaak ook hoogopgeleide vrouwen die hun kansen alleen nog maar verder doen laten slinken, deze groep heeft al moeilijk op de relatiemarkt.

Bij mijn ouders lees ik wel eens de Libelle en daarin waarschuwen ze ook regelmatig voor te hoge of te veel eisen.

Maar goed, als vrouwen meestal een leuke man met humor en zelfvertrouwen hebben gevonden gaan 90% van al die eisen gelijk overboord.
Is ook zo, in feite zijn die eisenlijstjes geen fuck waard. Wat ik wel vaak zie bij profielen van wat hoger opgeleide vrouwen is dat ze vaak op zoek zijn naar iemand die ook hoogopgeleid is, naar alle waarschijnlijkheid omdat ze dan bang zijn dat ze anders geen "discussies op hun niveau" kunnen voeren.

Maar dat vind ik ook zo'n kul. Opleidingsniveau heeft geen fuck te maken met je IQ bijvoorbeeld. Iemand die MBO heeft gedaan kan best een hoger IQ hebben dan iemand die WO heeft gedaan. Maar vanwege dat MBO zou je daar dan geen goed gesprek mee kunnen voeren :').
pi_100894895
Inderdaad, hoogopgeleide mannen zijn wat dat betreft makkelijker. Die zijn ook tevreden met een dom blondje met dikke tieten en een strak kontje.
pi_100894916
Of die vrouwen zijn bang dat ze straks met een PVV-er getrouwd zijn.
pi_100895182
Ik denk dat er meer hoogopgeleide mannen zijn met een lager opgeleide vrouw dan andersom.

Of het is gewoon iets golddiggerigs, want met een lagere opleiding heb je natuurlijk nooit zo'n hoog salaris om de vrouw iedere week met je creditcard naar de PC Hooft te sturen.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:43:24 #290
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_100895344
ik geef ze groot gelijk :)
pi_100895392
Ik geef ze liever een beurt. :Y)
pi_100897338
Vanavond Provençaalse vissoep maken met koolvis en krieltjes. :9~
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:45:36 #293
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_100897991
Klinkt goed! Ik lekker gourmetten in de achtertuin onder het ZONNEscherm
pi_100898871
Ook lekker, zit je in ieder geval beschut. ;)
pi_100900681
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef teknomist het volgende:
Vanavond Provençaalse vissoep maken met koolvis en krieltjes. :9~
Die kookworkshop van laatst heeft nogal wat losgemaakt bij je hè?
pi_100902026
quote:
5s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:40 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Die kookworkshop van laatst heeft nogal wat losgemaakt bij je hè?
Haha, nou ik vind het altijd wel leuk om te koken. Ik heb alleen een hekel aan dingen snijden zoals paprika's, uien...
pi_100902532
Ik vind koken leuk als je het met zijn 2en doet. Ten eerste laat ik water aanbranden, dus dan is het wel handig als er iemand in de buurt is die me kan helpen. Ten tweede, ik woon alleen, en ik vind het verschrikkelijk kut om een half uur of langer in de keuken bezig te zijn voor iets wat ik binnen 5 minuten op heb, en dan heb ik het nog niet over de rotzooi, oftewel afwas die daarna komt. En nee, ik heb geen vaatwasser.

In het weekend wil ik nog wel eens uitgebreid koken als in gebakken aardappeltjes met een biefstukje en wat groentes bijvoorbeeld, maar dat is meer omdat ik de meeste magnetronmaaltijden ranzig vind, en een ovenpizza ieder weekend ook zo saai wordt. Verder eet ik door de weeks ook een paar dagen bij mijn ouders thuis. En nee, dat is niet alleen vanwege het feit dat het lekker goedkoop en makkelijk is, maar ook omdat ik dan tijdens het eten wat aanspraak heb, en ik in het weekend kan doen wat ik wil, in plaats van die "verplichte" zaterdag-of zondagbezoekjes aan paps en mams.
pi_100927648
Goedemorgen allemaal! Goed feestje gehad Eddie?
pi_100929524
quote:
3s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef Kper_Norci het volgende:

In het weekend wil ik nog wel eens uitgebreid koken als in gebakken aardappeltjes met een biefstukje en wat groentes bijvoorbeeld,
_O-
pi_100929694
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef teknomist het volgende:

[..]

_O-
Jonge, da's haute cuisine voor mij, je weet :')

Ik heb ook wel eens alleen biefstuk met groente op, toen waren de gebakken aardappelen mislukt, als in pikzwart }:| :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')