Ik heb ff last van Gilles de la Tourette neigingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef raptorix het volgende:
Je kan dan ook beter gaan pokeren dan je geld op de beurs inzetten, geeft je stuk meer rust en plezier
Daar zou ik niet snel vanuit gaan, QE3 gaat geen groei creeren. De markten kunnen dit voor het eerst negatief uitleggen, net als de aankondiging van de ECB.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:26 schreef Blandigan het volgende:
Als Bernanke het magische woord QE3 uitspreekt staan alle beurzen binnen 5 minuten op +10%.
nee, totaal niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef LXIV het volgende:
Maar ondanks dat we allemaal beursgoeroe's zijn, wie maakt het nu echt veel uit zouden we naar het welvaartsniveau van bijv. het jaar 2000 teruggaan?
Denk het niet..... vooruit voor 12 uur... en dan rampsj naar benedenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:26 schreef Blandigan het volgende:
Als Bernanke het magische woord QE3 uitspreekt staan alle beurzen binnen 5 minuten op +10%.
Is dat vóór of ná christus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef LXIV het volgende:
Maar ondanks dat we allemaal beursgoeroe's zijn, wie maakt het nu echt veel uit zouden we naar het welvaartsniveau van bijv. het jaar 2000 teruggaan?
Als wij nou verklaren dat je een slimme vent bent die goed bezig is met dat pokeren. Verdwijn je dan weer uit het beursforum ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kan dan ook beter gaan pokeren dan je geld op de beurs inzetten, geeft je stuk meer rust en plezier
2000... ff denken... toen stonden we er beter voor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef LXIV het volgende:
Daarom. Voor je eigen leven valt het altijd allemaal nog best zat mee. Er is echt meer dan genoeg in te leveren. Eigenlijk zou ik dat niet eens zo'n probleem vinden.quote:
Ik liquideer de hele positie in de regel voor ik op reis ga (althans wanneer voor langere tijd), geen kans, en geen zin om internet te checken (en een smartphone heb ik geeneensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik herken hier wel wat van. De eerste maanden van dit jaar was ik op reis en checkte alleen zo nu en dan de stand van m'n aandelen op m'n smartphone. Ik was even van slag toen ik op een dag -23% zag, staan (maakte een foto van het scherm...), dronk een paar extra biertjes en dat was dat. Gewoon doorgaan met vakantie vieren.
Nu ben ik weer aan het werk en ik merk dat ik er véél meer mee bezig ben, ook thuis. M'n collega's interesseert het overigens werkelijk geen klap, vrienden ook niet.
Het verlies is inderdaad tot daar aan toen, maar dat je er tijd mee 'verpest' door denken en malen, is gewoon erg jammer.
Qua bestedingen toch niet, denk ik! Geen smartphones, minder vaak en ver op vakantie. Maar goed, laten we dan 1980 pakken. Dronk je gewoon nog ranja ipv een pak sap van 2 euro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
2000... ff denken... toen stonden we er beter voor.
Ook geo-politiek geizen.
Kijk. Sommigen zítten gewoon nog steeds op het welvaartsniveau van 2000! Niets aan het handje!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
(en een smartphone heb ik geeneens)
Vroeg of laat gaat die olie toch ook op raken, en dan gaan je investeringen in duurzame energie toch nog zn geld opleveren lijkt me.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik voel het precies zo. Ben scriptie aan het schrijven. Ben over een paar maanden klaar. Mijn studie gaat over duurzame energie. Alle duurzame energie technieken hangen af van de olieprijs. Als olie boven de $100 staat kan bijna iedere vorm uit van duurzame energie, daaronder wordt het moeilijker. En als olieprijs zo volatiel is wil geen bedrijf er echt in investeren, ook omdat er nu weinig kapitaal is om te investeren.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Qua bestedingen toch niet, denk ik! Geen smartphones, minder vaak en ver op vakantie. Maar goed, laten we dan 1980 pakken. Dronk je gewoon nog ranja ipv een pak sap van 2 euro.
Is een andere stijl van beleggen geen oplossing voor dit probleem? Warren Buffett zegt dat hij alleen aandelen koopt die hij ook graag in portefeuille houdt als de beurs 10 jaar dicht zou gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:15 schreef LXIV het volgende:
Denk dan ook dat wanneer de zaak weer tot rust gekomen is, ik gewoon aftik en eens iets anders ga doen. Ik wil geen 20 jaar van mijn leven besteden met in mijn achterhoofd de AEX etc.
wallstreet gaat ook gewoon weer naar de bajes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef LXIV het volgende:
Het enige wat mij niet zo lekker zit is dat Wallstreet eigenlijk nog nauwelijks gezakt is dit jaar. En als die gaan, gaan wij er toch achteraan.
Europese beurzen lijken dan ook veel meer te verliezen van hun waarde, terwijl de koerwinstverhoudingen in Europa gunstiger zijn. Buiten de grotere bankensector hier heb ik daar geen logische verkrlaring voor. Je zou zeggen dat als men europa uitvlucht dit zich zou weerspiegelen in de koers van de euro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef LXIV het volgende:
Het enige wat mij niet zo lekker zit is dat Wallstreet eigenlijk nog nauwelijks gezakt is dit jaar. En als die gaan, gaan wij er toch achteraan.
Wel een smartphone maar ik zie geen added value voor een iPlof4 of IPlof5.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Qua bestedingen toch niet, denk ik! Geen smartphones, minder vaak en ver op vakantie. Maar goed, laten we dan 1980 pakken. Dronk je gewoon nog ranja ipv een pak sap van 2 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |