Kijk wie er bovenanstaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:55 schreef Ticootje het volgende:
*slik, ik heb gewoon bijna geen baby meer...
Vind jij het bij de 2e ook allemaal veel sneller gaan?? Echt waar blijft de tijd?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:12 schreef Saffier het volgende:
Amy gefeliciteerd met je eerste verjaardag
[..]
Kijk wie er bovenanstaat
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:23 schreef cleany het volgende:
is Dottir al een half jaar? :| wow...dat gaat snel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met deze post nemen wij afscheid van het babytopic. Dag Dag (zoals Amy zou zeggen) we hebben ons hier goed vermaakt dit jaar!![]()
Had je je moeder meegenomen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:05 schreef cleany het volgende:
vandaag intake bij kinderdagverblijf en Evan bleef 2 uurtjes. Mama huilen, Evan binnen een half uur huilen. Een uur te vroeg de fles krijgen, vervolgens een half uur geslapen en 45 minuten gehuild. De rest van de tijd in een schommelstoel gezeten. Hij is nog klein, dus dat komt allemaal wel goed.
We hebben hem net weer opgehaald, mama was gelijk weer blij.
ja Evan heeft toch een mama?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat weet ik.
Je hebt t over 'mama' in je post
mag je suf vinden, toch doen we het.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het staat gewoon een beetje suf om over je vrouw in de mama vorm te praten. Het lijkt nu net alsof je het over je eigen moeder hebt. Je zegt thuis toch geen mama tegen haar maar spreekt haar gewoon aan met haar naam?
dat doe ik dus wel.. tis toch mijn moeder, daar mag ik best mama tegen zeggen, ook als mijn kinderen er bij zijn...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:28 schreef cleany het volgende:
[..]
mag je suf vinden, toch doen we het.
ik zeg toch ook niet in bijzijn van mijn kind mama tegen mijn moeder?
Nou ik wel. Als ik het tegen Puck heb zeg ik 'ga maar naar oma' maar als ik haar rechtstreeks aanspreek zeg ik toch echt mam.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:28 schreef cleany het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:30 schreef Leandra het volgende:
Wel lekker makkelijk om daar gelijk al mee te beginnen, tegen de tijd dat je elkaar niets meer te zeggen hebt zit dat "mama moet wat vaker de keuken schoonmaken" er helemaal in, en kun je de verwijten gewoon via de kids (:X) uitspreken.
Waarom niet? Zo leert je kind meteen dat het niet de enige is met een mama.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:28 schreef cleany het volgende:
[..]
bij ons was het opa en oma poes en opa en oma swiffiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou dat is dan de naam die Soneal aan oma geeft Leandra. En dat zijn soms nog best wel eens rare benamingen.
Zo hebben onze nichtjes een oma auw been
Niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:28 schreef cleany het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn eigen opa's en oma's nooit gekend (en amper m'n eigen vader...), dus ja...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:48 schreef Leandra het volgende:
Vreemd genoeg heb ik eigenlijk geen ervaring met de benamingen van opa's en oma's, mijn grootouders aan moederskant waren al overleden toen ik geboren werd en B. heeft sowieso alleen mij maar als ouder, en dus ook maar één set grootouders.
Ik weet dus niet beter dan dat oma alleen maar oma heet.
De kinderen van mijn zusje noemden mijn moeder toen ze klein waren "oma bye" omdat ze altijd bye bye zegt als je weggaat.
echt waar? dan is het wel grappigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:24 schreef Ticootje het volgende:
Nee joh..
Ik noem mijn man gewoon Mies en Jen noemt hem toch echt Papa.. Tenzij we onder de douche staan en ze al een paar keer Papa heeft geroepen en hij komt niet, dan wordt het Mieeeehieeeeees!!!!!
Ja joh! Ik moet er ook steeds om lachen.. Maar ze weet gewoon dat Papa Michel heet en Mama ook een andere naam heeft...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:26 schreef cleany het volgende:
[..]
echt waar? dan is het wel grappig
Ook als je kind niet in de buurt is?quote:
Who's your daddy??? *slap... Ja geil wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook als je kind niet in de buurt is?
Maar ook als je kind erbij is hoef je toch niet je partner alleen met mama en papa aan te spreken? Een kind is slim genoeg om dat verschil op te pikken hoor. Ik moet er niet aandenken om alleen nog maar mama genoemd te worden als mijn kind in de buurt is. Ik ben meer dan alleen mama. En ga je dan je vrienden en je eigen ouders ook vragen jullie papa en mama te noemen en niet bij je voornaam?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:22 schreef cleany het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn eigen opa's en oma's nooit gekend (en amper m'n eigen vader...), dus ja...
maar goed ik zeg (uiteraard) alleen mama tegen mijn vrouw als Evan erbij is, maar aangezien we tot nu toe nog helemaal niet met z'n 2'en zijn geweest, maar eigenlijk altijd met z'n 3'en is het erg vreemd om haar bij voornaam te noemen. Grote kans dat hij dat later ook gaat doen en dat willen we niet.
Ik vind het erg vreemd dat er gelijk een golf van negatieve reacties kwamen. Ik heb het net tegen m'n vrouw gezegd en die moest er om lachen en vond dat er erg raar gereageerd werd.
Nee, of het moet per ongeluk zijn of voor de gein. Maar op dit forum zou ik zomaar pappa kunnen zeggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook als je kind niet in de buurt is?
het gekke is dat hij daarna de hele middag lief is geweest...hij heeft zelfs een uur of 3 geslapen net. dat is best uniek.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:54 schreef Troeta het volgende:
Ik vind het erger dat het KDV niet zo goed ging bij jullie.
Nee, maar goed, Mex is elke dag wel een stuk langer buiten. En ik heb geen vitamine D meter.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef Leandra het volgende:
Dat kwartier onbedekt buiten geldt zo te lezen voor mensen die niet in de categoriën vallen die daarvoor genoemd zijn.
Multivitaminen die je tijdens de zwangerschap nam kun je vaak ook gewoon nemen zolang je borstvoeding geeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik geef bv, ben die druppels vandaag weer vergeten. Straks bij de laats voeding van vandaag maar even doen. En ik kom er ook net achter dat ik zelf ook extra vitamie D zou moeten nemen.
ik heb dat verhaal wel onthouden; bij d'r oudste moest bloed geprikt worden voor 't een of ander, en daar kwam toen ook uit naar voren dat het vit. d. gehalte veel te laag was. Ondanks het buiten komen etc. Sindsdien is ze het (een stuk trouwer iig) wel gaan geven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:27 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof dat Mignonne een wat mindere ervaring had met het opdoen van vitamine D door buiten komen en voeding...
Ik tikte die drupjes zo in mijn kids mondje rechtstreeks vanuit 't flesje. Zo klein als ze waren, dat vonden ze toch wel lekker. Net kleine vogeltjesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik geef bv, ben die druppels vandaag weer vergeten. Straks bij de laatste voeding van vandaag maar even doen. Wel een geklooi zo met die druppels en een lepeltje., ook omdat vitamine K er ook nog bij moet. En ik kom er ook net achter dat ik zelf ook extra vitamie D zou moeten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |