Het lastige is soms alleen dat klanten er vanuit gaan dat je nog precies weet wat je ze verkocht hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel verkopers zo zijn. En dat is alleen maar fijn eigenlijk.
Lol, ja, in eerste instantie denkt iedereen dat, maar geloof niet echt dat m'n vriendje het helemaal oké vind (niet dat dat uitmaakt) en ik ben dus nog wel bang voor die kassières en andere klanten die me raar aankijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat je een grap maakte met de dingen die je kocht bij de drogist.
Waarom hebben ze er ook geen internetsites voor >.>quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ja, uiteindelijk koop je ook dingen die normaliter niet door mannen gekocht worden, qua make-up enzo. Niet zo gek dat mensen dat dan raar vinden.
Ik kan het dus echt niet vinden o.oquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:05 schreef Steve het volgende:
Je hebt toch wel sites met make-up spul?
Wehkamp.nlquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom hebben ze er ook geen internetsites voor >.>
Voor het eerst wat uitproberen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar je wilt die make-up ook echt gaan gebruiken? In dat geval snap ik het nut niet van online bestellen?
Het nut is toch het kunnen ontwijken van cassières en andere klanten die vreemd kijken als hij met z'n mandje vol make-up bij de kassa aankomtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar je wilt die make-up ook echt gaan gebruiken? In dat geval snap ik het nut niet van online bestellen?
Maar als hij die make-up gebruikt zullen veel mensen toch ook (een beetje) vreemd kijken? Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het nut is toch het kunnen ontwijken van cassières en andere klanten die vreemd kijken als hij met z'n mandje vol make-up bij de kassa aankomt.
Misschien gebruikt ie het binnenshuis, weet ik veel. Of subtiel ofzo, geen ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar als hij die make-up gebruikt zullen veel mensen toch ook (een beetje) vreemd kijken? Of mis ik iets?![]()
Is het voor 24/7 bij wijze van spreke of bijvoorbeeld alleen tijdens het uitgaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar als hij die make-up gebruikt zullen veel mensen toch ook (een beetje) vreemd kijken? Of mis ik iets?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |