kan erger:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:28 schreef Kingstown het volgende:
http://maps.google.co.uk/(...)41&z=10&source=embed
Echt net een hongernegertje uit Somalië op zoek naar eten... Er is een dude neergeschoten volgens de politie maar hij leeft nog.quote:
Wat zal ik nemen: de rijst of de kleurentv. Rijst of kleurentv? Hmm. Met een lege maag voor de TV is niks. Met een bakje rijst naar de rellen kijken wel.quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Echt net een hongernegertje uit Somalië op zoek naar eten... Er is een dude neergeschoten volgens de politie maar hij leeft nog.
quote:Everyone in edmonton enfield woodgreen everywhere in north link up at enfield town station 4 o clock sharp!!!! Start leaving ur yards n linking up with you niggas. Guck da feds, bring your ballys and your bags trollys, cars vans, hammers the lot!! Keep sending this around to bare man, make sure no snitch boys get dis!!! What ever ends your from put your ballys on link up and cause havic, just rob everything. Police can't stop it. Dead the fires though!! Rebroadcast!!!!!"
MPS was in de jaren '70, '80 veel bruter. Ik snap dit ook niet. Volgens mij is iedereen op vakantie ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:32 schreef 16meter het volgende:
Waar blijven de rubberen kogels en beanbags? Had van de Britse politie wel een kordaat optreden verwacht... valt tot nu toe tegen.
De politie heeft een bewapende neger doodgeschoten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef stroopdoosch het volgende:
Waarom zijn die apen eigenlijk aan het rellen?
Om het rellen zelf, en omdat ze over het algemeen gewoon boos zijn op alles en iedereen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef stroopdoosch het volgende:
Puur rellen om het rellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef stroopdoosch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |