SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
Had je al 2 keer gezegd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En dat zeg ik nu nog een keer.
Sander komt bij mij slapen.
dit dat zus zo alles zemmelsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
maaaaaaaarrrrrrrr ik ga ook slapen want dokter en verbouwing dit dat
fappenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:19 schreef strontboer het volgende:
Doeidoei aan iedereen die gaat slapen of andere plannen heeft
Wat? Hij ook al over mijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ruben heeft een sexdroom over mij gehad.
wanneer was jouw laatste keer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:20 schreef strontboer het volgende:
[..]
Om maar een voorbeeldje te noemen
Maurice, maar iedereen noemt me Moquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maurice, maar iedereen noemt me Mo
Ik heb ook al een paar keer mensen gehad die dus dachten dat ik Mohammed heette.
Djeez niet kennenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, wat is er mis met hem?
Die post dit soort berichten:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, wat is er mis met hem?
ik vind haar altijd fapbaar eruitzien hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ze heeft cam niet aan een haar avater is niet bepaald fapbaar
Haar avater is een dierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind haar altijd fapbaar eruitzien hoor
waarom is hij nog nieuwsposterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die post dit soort berichten:
Pastoor filmt douchende tienermeisjes
Hihihi ik zal morgen of overmorgen ff driver installeren en dan gaan we weer lekker gezellig cammenquote:
Jeeeejquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hihihi ik zal morgen of overmorgen ff driver installeren en dan gaan we weer lekker gezellig cammen
Als ik in de woonkamer ga zitten wel. Slaapkamer hebben we nog niet getest...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jeeeejdoe morgen! Donderdag moet ik werken jwt en dan kom ik terug en dan is het donker en dan ben jij donker
Hondje. Het is Boo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Is het trouwens een hond of een poesje?
Tuurlijk. SC'en is uit, msn-en is inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:25 schreef Kutstudent het volgende:
zitten jullie allemaal met elkaar te msnen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |