Drassss, het is een korte maar hevige bui, is alweer over, komt nog wel meer regen aan, maar geen "rood gebied"quote:
Echt maar dan ook echt jammer dat het donker is. Het moet een meesterlijke shelf zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:53 schreef Ceetje.. het volgende:
yep, en de brandweer is uitgerukt om te pompen hier ergens in de buurt
bouwlampquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Echt maar dan ook echt jammer dat het donker is. Het moet een meesterlijke shelf zijn
Wachten tot de bliksem?quote:
je zei dat je in het zuiden des lands woont, ik omgeving Den Bosch, heb er 3 liggen, dus kan ze wel effe komen afleveren bij je, als het niet langer als een half uur rijden isquote:
Sure, je kan mooi de bui nog inhalenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je zei dat je in het zuiden des lands woont, ik omgeving Den Bosch, heb er 3 liggen, dus kan ze wel effe komen afleveren bij je
Het regent hier nog steeds, maar het water loopt nog steeds 't IJ inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
mooi, leg de zandzakken dan maar vast voor de deur, kort maar heftig!! De brandweer is hier in de buurt inmiddels op 4 plaatsen aan het pompen
Gaan de honden leuk vinden. Ik voorspel een tweestemmig concert over een minuut of 20quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
mooi, leg de zandzakken dan maar vast voor de deur, kort maar heftig!! De brandweer is hier in de buurt inmiddels op 4 plaatsen aan het pompen
filmpjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaan de honden leuk vinden. Ik voorspel een tweestemmig concert over een minuut of 20
Het is dat ik al in mijn nest lig, maar andersquote:
ik ga mijn nestje ook opzoeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
En over bed gesproken... ik duik de mijne intrusten
Mag toch hopen tot morgenquote:
dat klinkt zo van: noueeeee, mij zien jullie voorlopig niet.quote:
Inmiddels ook overgeslagen naar andere steden, vernielen, plunderen en de politie doet (bijna) niets! Snap er niets van, durven ze niet of zo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:10 schreef hondjes het volgende:
Wat een teringzooitje daar in Engeland, de politie staat erbij en kijkt erna.
Waarom geen traangas, rubber kogels of nog meer van die zooi.
Ik vraag me toch echt af, waarom ze niets doen, bij elke kleine demonstratie wordt traangas gebruikt en nu laten ze die plunderaars gewoon hun gang gaan.
Gaat geweldig he Piet, met de beurzen.
Ik heb er nog geen beelden van gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:10 schreef hondjes het volgende:
Wat een teringzooitje daar in Engeland, de politie staat erbij en kijkt erna.
Waarom geen traangas, rubber kogels of nog meer van die zooi.
Ik vraag me toch echt af, waarom ze niets doen, bij elke kleine demonstratie wordt traangas gebruikt en nu laten ze die plunderaars gewoon hun gang gaan.
In dit topic verschillende foto's en filmpjes. Ze slopen echt hele winkels. En jatten alles wat los en vast zit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen beelden van gezien.
Misschien zijn ze een beetje bang?
dank jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
In dit topic verschillende foto's en filmpjes. Ze slopen echt hele winkels. En jatten alles wat los en vast zit.
-4,7% inmiddels, vrije valquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:10 schreef hondjes het volgende:
Gaat geweldig he Piet, met de beurzen.
Ai, dat gaat wel heel hard nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:43 schreef hondjes het volgende:
-5.16 al gezien..........http://www.belegger.nl/koersen/aex/index
Zieke gasten die zoiets doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:08 schreef Disana het volgende:
Ongezellig hoor, die harde herfstwind. Maar het past wel aardig bij de rotzooi in de wereld. Wat een tuig daar in Londen:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gewonde-jongen-leeg/
Ik doe meequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
Ik verwacht nog een erfenisje, dus van mij mag het wel omhoog
En nu....![]()
Uh ja, moeten ze wel wat waard zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe mee![]()
Maar je kan toch ook gewoon een aandelenportefeille erven? Dan is het handiger als je die nu met een laagstaande AEX erft (minder successiebelasting) dan als die hoog staat.
Graagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Avond Hidiho en Drasss.... koekje erbij?
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Avond Hidiho en Drasss.... koekje erbij?
[ afbeelding ]
Ahhh wat schattig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
Geheel onverwacht maar gister een stovepipe beestje net buiten Hudson IL![]()
Ook een mooi plaatjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:37 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Oklahoma, stormpje met veel schade.
Was er zoveel schade dat hij in het lijstje achter Norman, OK gaat komen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral engDie van jou is gewoon lief
http://www.news9.com/stor(...)aning-up-after-stormquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was er zoveel schade dat hij in het lijstje achter Norman, OK gaat komen?
Hmmm, heeft wel huisgehouden daarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
http://www.news9.com/stor(...)aning-up-after-storm
Morgen verwachten ze stormpjes in Oklahomaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, heeft wel huisgehouden daar
Nu stormpjes in Georgia, en 5% risk in Coloradoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen verwachten ze stormpjes in Oklahoma
Ik volg al teveel dingen momenteel, achja 1tje kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu stormpjes in Georgia, en 5% risk in Colorado
Morgen nog niet hoor, komt nog een flinke bui aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind het prima....als het hier maar stopt met regenen
Vandaag boodschappen gedaan, dus morgen hoef ik er niet uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgen nog niet hoor, komt nog een flinke bui aan
18:10quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat denk je weer slecht over me![]()
ben al wakker vanaf 18.00
Moet je maar niet mijn timeline volspammenquote:
tis ook nooit goed. zeuren over mijn neuk die niet altijd werkt, en nu weer spammenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je maar niet mijn timeline volspammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |