tweakers bedoel je? 't is niet dat ze veel vrienden hebben meestal, ook niet op facebookquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef ArTiC het volgende:
Systeembeheerders....dat zijn toch die figuren die 7 uur per dag hun social media checken?
Ja daarom heb ik geen Facebook, Hyves, Linkedin of whatever. Nooit msn aanstaan. Het enige wat ik doe qua prive is Fok. That's it.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef ArTiC het volgende:
Systeembeheerders....dat zijn toch die figuren die 7 uur per dag hun social media checken?
imsschien moet je bij die zeenomaden gaan wonen die gister op tv waren. Daar draait het hele leven om een vis vangen zodat je kan vreten en niet doodgaat. En de volgende dag weer hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef r8v2 het volgende:
Het komt allemaal maar door 1 ding. Geld (lenen).
Nee, Applequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef r8v2 het volgende:
Het komt allemaal maar door 1 ding. Geld (lenen).
Ghe, wat dat betreft hebben we het idd verrekte goed. Nooit geen honger en je eigen vreten moeten vangen. Gewoon huppetee naar de AH en je kan er weer een week tegenaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
imsschien moet je bij die zeenomaden gaan wonen die gister op tv waren. Daar draait het hele leven om een vis vangen zodat je kan vreten en niet doodgaat. En de volgende dag weer hetzelfde verhaal.
Oh maar wacht, dat doen we hier ook, alleen dan op een andere schaal
Bountyquote:
Kwam vorige week in belgie nog een vrachtwagen van artic tegen...geen foto gemaakt wqnt met 1 hand autorijden is levensgevaarlijk op de autosnelwegen in belgiestaniëquote:
En ondanks dat heb ik nog steeds niet zoiets van wow. Toen ik net met mijn scooter achter op die berg in Meerhoven stond en die grafwijk goed kon overzien dacht ik echt van, nou nou, wat kunnen we toch trots op ons zelf zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, wat dat betreft hebben we het idd verrekte goed. Nooit geen honger en je eigen vreten moeten vangen. Gewoon huppetee naar de AH en je kan er weer een week tegenaan.
Pics!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
psst, artic; ik ben haske ongesteld! Met klontjes!
Zo'n toetsenbord kregen wij ook bij ons nieuwe pc destijds. Dezelfde dag het ding weggeflikkerd en een US101-keyboard gaan halenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
Wel meteen wqnt tikken ipv want...azerty
Want? Jij moet naar je toetsenbord kijken als je typt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Zo'n toetsenbord kregen wij ook bij ons nieuwe pc destijds. Dezelfde dag het ding weggeflikkerd en een US101-keyboard gaan halen.
Idd...van die procedurevolgers die dan een ander toetsenbord willen...zuchtquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
of er met je dymo plakkertjes voor maken die je op je toetsers kan plakken!
Is die ook ongesteld?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks lok je Juup nog
En een teruggedraaide km-standquote:
r8 leverde vast te weinig opquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo, heeft r8al's pa hem verkocht?
Met klontjes?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
nou is het tijd om te slapen! Speciaal kusje voor r8al![]()
Nu snap ik waarom jullie slaapkamer zo donker isquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
die flubberen er pas morgen weer uit, als ik opsta en de zwaartekracht vrij spel heeftextra veel, want hele nacht gespaard
![]()
truste
Omdat pa vond dat r8al een studie af moest maken en op een andere manier geld moest verdienen als met die "kut"-auto's...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef ArTiC het volgende:
Waarom ben je niet voor je pa gaan werken r8? Volgens mij is die auto shit je passie...waarom dan kiezen voor een 9-5 kantoorbaan terwijl je daar juist een hekel aan hebt?
nee, dat heet bureaucratie, een veel voorkomend verschijnsel in de ambtenarij overigensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:41 schreef Inu het volgende:
Processen![]()
Bij ons heb je ook van die mensen waar je dan mee praat om iets gedaan te krijgen die dan antwoorden dat dat via de BCM-er moet en dan komt het vanzelf wel weer bij hun uit een aantal weken later
Mijn pa doet het al dertig jaar in zijn eentje. Hij hoeft ook niet meer, hij vindt het wel goed zo. Ook een van de redenen van de scheiding, mijn moeder wilde ook alleen maar meer...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef bleiblei het volgende:
Ah. Das wel jammer. Heeftie geen ruimte om te groeien ofzo? Of is de hoeveelheid werk gelimiteerd door iets anders?
maar ze vechten dus niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:25 schreef Inu het volgende:
Nee, ze vindt het nog steeds niksMaar het begint te komen, ze loopt nu ook al gewoon richting de keuken als Arwen in de buurt is enzo... eten wil ze wel nog apart, want ze kan niet Arwen in de gaten houden en eten tegelijk
En de huidige tactiek is als we er zijn ze gewoon allebei in de huiskamer houden, want anders vliegt Dot naar de slaapkamer en komt er niet meer uit...
De kattenbak in de gang is wel een groot succes, die wordt door beide dames vaker gebruikt dan die in de keuken
Nee, Dot haalt soms uit, maar Arwen gaat er niet op in. Het is echt alleen Dot die blaast en gromt, Arwen geeft er niet zoveel omquote:
Komt goed, anders hadden ze elkaar al de hersens ingeslagen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:25 schreef Inu het volgende:
Nee, ze vindt het nog steeds niksMaar het begint te komen, ze loopt nu ook al gewoon richting de keuken als Arwen in de buurt is enzo... eten wil ze wel nog apart, want ze kan niet Arwen in de gaten houden en eten tegelijk
En de huidige tactiek is als we er zijn ze gewoon allebei in de huiskamer houden, want anders vliegt Dot naar de slaapkamer en komt er niet meer uit...
De kattenbak in de gang is wel een groot succes, die wordt door beide dames vaker gebruikt dan die in de keuken
ja, da's ook wel logisch, zij heeft een indringer nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, Dot haalt soms uit, maar Arwen gaat er niet op in. Het is echt alleen Dot die blaast en gromt, Arwen geeft er niet zoveel om
Ja, iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, da's ook wel logisch, zij heeft een indringer nu.
Maar uiteindelijk went alles
Je meldt je ziek als je ziek bent, niet omdat je twee uur korter hebt geslapenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:37 schreef r8v2 het volgende:
Doodmoe (twee uur wakker gelegen omdat ik natuurlijk weer te eigenwijs was om mijn raam dicht te doen en vervolgens vrolijk in mijn gezicht gestoken worden) maar te trots om me ziek te melden.
just a regular day at the office dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:41 schreef r8v2 het volgende:
Prima, ga ik hier de hele dag chagrijnen en nergens zin in hebben.
yup. ik kwam dus achteruit gereden vanaf die gast op de stoel..quote:
Nee hoor, normaal doe ik braaf de dingen die opgedragen worden. Vandaag niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
just a regular day at the office dus
Daar mag je niet eens komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
yup. ik kwam dus achteruit gereden vanaf die gast op de stoel..
De verdediging:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:47 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee hoor, normaal doe ik braaf de dingen die opgedragen worden. Vandaag niet.
[..]
Daar mag je niet eens komen. En dan ben je nog steeds een randdebiel als je dat muurtje raakt want daar rijd je eerst recht achteruit voorbij, en gaat dan draaien
.
helaas nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef r8v2 het volgende:
Wat betekent die kat in de gevel? Een ingemetselde kat?.
katten bij de neck vattenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Inu het volgende:
Zoiets ja, een gevelsteen met daarin een afbeelding van een kat
[ afbeelding ]
Zoiets bijvoorbeeld
Gewoon mailen. Alleen jij teltquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me wel een beetje lullig, mijn collega is al de halve dag bezig met het bouwen van 1 rapportje, en ze moest er nog acht maken. Dus vroeg ze aan mij of ik haar kon helpen. Ik heb, toen ik ze na 5 minuten alle 8 klaar had wel even getwijfeld of ik ze nou moest mailen, of dat ik dat morgen maar moest doen![]()
![]()
Ik zou me eerder afvragen waarom zij er zo lang over doet....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me wel een beetje lullig, mijn collega is al de halve dag bezig met het bouwen van 1 rapportje, en ze moest er nog acht maken. Dus vroeg ze aan mij of ik haar kon helpen. Ik heb, toen ik ze na 5 minuten alle 8 klaar had wel even getwijfeld of ik ze nou moest mailen, of dat ik dat morgen maar moest doen![]()
![]()
ik heb eerst de eerste vier gemaild en toen uitgelegd dat het eigenlijk heel snel en makkelijk kon.quote:
omdat zestig jaar denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zou me eerder afvragen waarom zij er zo lang over doet....
Ik heb in mn controlewerk best wel vaak typfouten gevonden en ik krijg net de andere helft binnen, maar mn collega heeft alleen spaties e.d. aangegeven als fout... Ik vraag me nu heel erg af of het toeval is dat ik alle documenten had met typfouten of dat zij niet goed heeft gekeken
Ja, maar Office kan niet zoveel met een plaatjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat zestig jaar denk ik.
En ben je niet een beetje duur voor een spellingscorrector? Die zitten toch standaard in Office?
Als we het in Nederland hadden laten doen was het idd geldverspillingquote:
Nee, checken steekproefquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
dus vietnamezen typen het over, maar jullie moeten alles nog checken.
Waarom typen jullie het dan niet meteen over? Scheelt weer vietnamezen
nee inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Een extra deuk was dus niet nodig.
Een fiets ter waarde van 40 euroquote:
ik heb r al op gefietstquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een fiets ter waarde van 40 euro
1x het bos er mee in en je komt met 4 losse stukken ijzer terug
Voor iemand die op een camping zit in de bossen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb r al op gefietst
hij komt ook niet in de bossen
waar zie je me voor aan
Nou poehpoeh. Dat kan ik iedere dagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:39 schreef -moppie- het volgende:
Hmm, ik zou best nog even kunnen slapen....![]()
![]()
Koffie
Huh Italie, in september.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:57 schreef Inu het volgende:
Is de vakantie alweer voorbij dan? Jullie gingen toch nog naar Italie?
kan mooi zijn hoor, maar het kan er ook erg spoken..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Huh Italie, in september.
Dit is alweer de 2e werkweek
Spoken in Italie? Ik ben ze er nog nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
kan mooi zijn hoor, maar het kan er ook erg spoken..
zie pm
Ah, lekker, heb je nog wat om naar uit te kijken! Ik ben helemaal zen sinds ik de vakantie geboekt hebquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Huh Italie, in september.
Dit is alweer de 2e werkweek
Precies dat bevalt me goed, de vakantie opsplitsen ipv 3 weken aaneen gesloten vrij zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ah, lekker, heb je nog wat om naar uit te kijken! Ik ben helemaal zen sinds ik de vakantie geboekt hebGewoon het weten dat we lekker weg gaan
hoezo "weer eens"?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:18 schreef r8v2 het volgende:
Ach, is het werk weer eens belangrijker dan het privéleven?.
Maar gepland/geboekt ligt toch gewoon vast?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat onze vakantie nog doorgaat, met al die wilde plannen van de baas van bleiblei
dat klopt, maar als ze ineens een groot project uit gaan rollen net als wij vertrekken is dat gewoon onhandig, dat ben je neem ik aan wel met me eensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar gepland/geboekt ligt toch gewoon vast?
Ja, dat wel, maar geboekt is geboekt.. Als je niet weg zou gaan is het een ander verhaal, maar nu zou ik gewoon lekker gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klopt, maar als ze ineens een groot project uit gaan rollen net als wij vertrekken is dat gewoon onhandig, dat ben je neem ik aan wel met me eens
Dit inderdaad!quote:En als ze het echt niet zonder BB konden zouden ze het wel een weekje later doen lijkt me
tsja, als je inderdaad niet de ambitie hebt om ook maar iets te bereiken in het leven zou je het op die manier aan kunnen pakken. Als dat wel zo is, kun je het misschien wat politieker proberen op te lossenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:28 schreef r8v2 het volgende:
"Hey baas!"
"Ja?"
"Haudoe he!"
Kom op zeg.
daar gaat het ook niet zozeer om, maar het is een mooie kans voor hem, en als hij de eerste twee weken van het project mist is het maar de vraag of ie dat weer bij trekt, daar maak ik me het meeste zorgen om.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef r8v2 het volgende:
En ik kan me niet voorstellen dat alles van BB afhangt.
Dat heeft echt geen kont met ambitie te makenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, als je inderdaad niet de ambitie hebt om ook maar iets te bereiken in het leven zou je het op die manier aan kunnen pakken. Als dat wel zo is, kun je het misschien wat politieker proberen op te lossen
Dan komt er vanzelf wel weer een ander project...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar gaat het ook niet zozeer om, maar het is een mooie kans voor hem, en als hij de eerste twee weken van het project mist is het maar de vraag of ie dat weer bij trekt, daar maak ik me het meeste zorgen om.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:38 schreef Inu het volgende:
Ach, hij moet gewoon lekker doen waar hij zich het prettigst bij voelt, en als dat de vakantie verzetten is, dan is dat maar zoHet gaat uiteindelijk toch om je eigen carriere en de beslissingen die je daarin maakt kunnen idd laten zien dat je er gewoon voor gaat en gemotiveerd bent
dat deden ze toch al?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
daarnaast hoop ik ook heel erg dat het weer ons gunstig gezind is op vakantie, en de Grieken niet gaan staken
Oh, gaan jullie naar Griekenland om te sponsoren?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
daarnaast hoop ik ook heel erg dat het weer ons gunstig gezind is op vakantie, en de Grieken niet gaan staken
Fijn romantisch in een mooi Eliza was here luxe appartementjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:44 schreef bleiblei het volgende:
Als de vakantie verzet gaat worden wil ik als tegen prestatie 2 weken NY met kerst in een goed hotel en gaat sq lekker met haar broertje naar corfu..
Niet samen naar NY? Of interpreteer ik het verkeerd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:44 schreef bleiblei het volgende:
Als de vakantie verzet gaat worden wil ik als tegen prestatie 2 weken NY met kerst in een goed hotel en gaat sq lekker met haar broertje naar corfu..
Oh, mag ik dan een lijstje aan je meegeven?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:44 schreef bleiblei het volgende:
ja, tuurlijk wel samen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Niet samen naar NY? Of interpreteer ik het verkeerd?
mag het ook met m'n moeder?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:44 schreef bleiblei het volgende:
mits legale spullenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:22 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Mag ik net zoals moppie een lijstje inleveren?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Vanmiddag thuis vrijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
vanmiddag maar weer thuis werken. Oh wat heb ik het toch slecht
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
tevens, IndiërsEngrishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
die cola kun je vergetenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:31 schreef r8v2 het volgende:
[..].
Abercrombie T-shirts! En veel! En Amerikaanse Coca-cola
Ik hoef geen colaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef FUFR het volgende:
nou ja zeg, wat een service!
het is toch maar een kleine moeite de cola in te koken en dat joost er thuis weer water bij doet?
Wie, wij?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
maar dat maakt niet uit, want we gaan gewoon lekker samen naar corfu
had je timmervrouw moeten worden, lekker met je vijl de hele dag dingen afrondenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef Inu het volgende:
Nee, kan lekker allerlei zaken afronden, daar word ik alleen maar blij van
Of nagelstylistequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had je timmervrouw moeten worden, lekker met je vijl de hele dag dingen afronden
wij doen deze: http://justbento.com/hand(...)n-japanese-egg-moldsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef Inu het volgende:
En gebakken eitje hoort bij mij bij het zondagontbijt
Die heb ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij doen deze: http://justbento.com/hand(...)n-japanese-egg-molds
Eerst kinderen maken SQ!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
een setje van zes kost maar 16 dwollah inclusief shippen op e-bay
in mijn ogen hetzelfde als blauwe cake!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
why, weet je hoe vet om gevulde konijneieren te presenteren op een feestje
Hoe vul je die dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
why, weet je hoe vet om gevulde konijneieren te presenteren op een feestje
I know!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe vul je die dan?
En remembah, er kan maar 1 ei tegelijk in zo'n vormpje, dus als je meerdere konijnen wilt moet je ze om de beurt erin doen...
Maar dan zie je toch helemaal niet meer dat het een konijn is?...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know!
en gewoon, doormidden snijden, eigeel d'r uit en vullen, easy peasy
tsja, in jouw ogen...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
in mijn ogen hetzelfde als blauwe cake!leuk voor kinders!
de vulling blijft inderdaad op je bord liggen als je hem toch als konijn presenteert.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar dan zie je toch helemaal niet meer dat het een konijn is?...
met een konijn misschien niet, maar met een ster of een hart welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:10 schreef Inu het volgende:
[..]
gelukkig boeit me dat weinigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad in de mijne, maar dat zijn niet het enige paar!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Inu het volgende:
Je kan er ook rijst inmikken
[ afbeelding ]
Maar daar heb ik ook al deze voor;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
tired cat haz a tired...
[ afbeelding ]
(oh, hij heeft toch zo'n zwaar leven)
die ogen op die laatste, heb je dat beest dope gegeven?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:05 schreef Inu het volgende:
[..]Zo ligt Dot ook vaak keihard te ronken ja
Ons dunnetje gister
[ afbeelding ]
"Oh, jij komt naar mij, nou dan mag je lekker over mn buik kroelen"
[ afbeelding ]
"Ja hallo, kroel dan!"
Kroeldopequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die ogen op die laatste, heb je dat beest dope gegeven?![]()
die zakken moet je niet al te serieus nemen. beessie is nog in de groei hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Kroeldope
Ze eet wel veel trouwens! Ze mag 30-40 gram volgens de zak, maar als ze de kans krijgt (als we Dot's bak dus niet snel genoeg weghalen) eet ze volgens mij wel het 6dubbele...
minder!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
een setje van zes kost maar 16 dwollah inclusief shippen op e-bay
Hoelang groeien katten dan door? Dot was al 4 of 5 toen ze bij ons kwam... maar die eet echt een heleboel minder dan Arwen, gewoon uit haarzelf al...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zakken moet je niet al te serieus nemen. beessie is nog in de groei he
en zo herken je de goed opgeleide menschquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:10 schreef Inu het volgende:
[..]
je mot wat als je zo dik bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
klinkt goed inu, is dat dan alles wat je eet overdag trouwens?
Eny ligt gruwelijk te snurken hiero
ja, want die is ouderquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoelang groeien katten dan door? Dot was al 4 of 5 toen ze bij ons kwam... maar die eet echt een heleboel minder dan Arwen, gewoon uit haarzelf al...
omg een onder-dierenfoto's-praterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:05 schreef Inu het volgende:
[..]Zo ligt Dot ook vaak keihard te ronken ja
Ons dunnetje gister
[ afbeelding ]
"Oh, jij komt naar mij, nou dan mag je lekker over mn buik kroelen"
[ afbeelding ]
"Ja hallo, kroel dan!"
ja ze is keidick!quote:
duh, ik heb ze al ffquote:
superdik, man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Nee, ze is iets meer dan een jaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want die is ouder
Arwen is toch nog geen jaar? Meeste beesten groeien anderhalf tot twee jaar
ja nou ik ben 10 euro kwijt ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
duh, ik heb ze al ff
6 euro incl ofzo
ik heb niet betaald voor vershippings en er zaten eieren bij!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nou ik ben 10 euro kwijt ofzo
katten die samen met andere katten leven vreten sowieso meer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ze is iets meer dan een jaar
Tot nu toe heeft ze iig elke dag al meer gekregen omdat Dot niet snel genoeg eet
verkeupen ze die in de winkel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb niet betaald voor vershippings en er zaten eieren bij!
Maar goed dat we er twee hebben dan, ze vreten hier bijna niks.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
katten die samen met andere katten leven vreten sowieso meer.
oh sorry, was ik het woord 'meestal' vergeten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar goed dat we er twee hebben dan, ze vreten hier bijna niks.
bij de c1000 net nog welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verkeupen ze die in de winkel?
en dat zie jequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je mot trouwens wel voer in de bakkies doen hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je mot trouwens wel voer in de bakkies doen he
* volgt!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:21 schreef -moppie- het volgende:
Brr3ezaHh T0ppickk #125 Barely legal!
Hier 96![]()
Maar ik denk dat ze mij (colt) meetellen omdat het een reeks is.
ja, ik denk ook dat het sinds die reeksen minder betrouwbaar isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:21 schreef -moppie- het volgende:
Brr3ezaHh T0ppickk #125 Barely legal!
Hier 96![]()
Maar ik denk dat ze mij (colt) meetellen omdat het een reeks is.
nee, een natte la oplopen van de fokgays..quote:
sprak de huilmonderquote:
pas op voor dat muurtjequote:
aach, voel niks!quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
ga eens slapen r8al, anders zit je morgen weer zo te mauwen.
Dat doet ie toch welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
ga eens slapen r8al, anders zit je morgen weer zo te mauwen.
Whehe, kattenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:19 schreef Inu het volgende:
Arwen heeft het vanochtend voor elkaar gekregen om de kast om te laten flikkeren half bovenop het bed... Het is dat ze via J. wegsprong, anders had ie lekker vanalles op zn neus gehad
arghquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:19 schreef Inu het volgende:
Arwen heeft het vanochtend voor elkaar gekregen om de kast om te laten flikkeren half bovenop het bed... Het is dat ze via J. wegsprong, anders had ie lekker vanalles op zn neus gehad
zeik niet zo!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:49 schreef r8v2 het volgende:
Ha! Ik hoef heulemaal niet te zeuren vandaag. Want ik kan eindelijk leuke dingen doen en vanavond weer aan mijn
Volvo
sleutelen
.
wellesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
als ie op de trap kan slapen is het gin hond
Omdat het daar lekker werm is door de vloerbedekking!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
welles
hij ligt er altijd! Altijd zeg ik je!
Ik zuig alleen Colt!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
nee r8al, je hoort te zeiken. Net als Juup niet-grappige grapjes hoort te maken, BB hoort te betweten, Inu hoort te pochen, moppie hoort te zuigen, ik hoor te janken en artic een helmonder is. Da's nu eenmaal de orde der dingen hier
dat komt omdat z'n pootjes te kort zijn om de trap op te klimmenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
welles
hij ligt er altijd! Altijd zeg ik je!
ik heb er talent voorquote:
dan moet je niet zo veel koffie drinken!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zeiktalent... ik vandaag ook.. moet al voor de 4e keer!
dat doe ik helemaal niet!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je niet zo veel koffie drinken!
hij kan heul goed trapklimmen zellufs!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt omdat z'n pootjes te kort zijn om de trap op te klimmen
Succes met zoekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:25 schreef FUFR het volgende:
ik ga vanavond ergens een muurtje tegen een volvo gooien
Alsof de mensen die er tegenaan lopen weten dat het dan heel veel geld kost.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:33 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Succes met zoeken.
Overigens ben ik wel blij met stevige metalen spiegels op mijn 240. Het ding heeft in Geldrop 2 weken op straat gestaan en natuurlijk was er weer iemand tegenaan gelopen waardoor ie helemaal naar achteren geklapt zat. Als het m'n 940 was geweest had ik nu een nieuwe behuizing + spiegel kunnen kopen. Met verwarming.
En dan had er vast geen briefje bijgehangen.
Echt een hartverzakking idd! Ik dacht eerst dat ze aan vechten waren op bed, maar dat was J. die mijn kant op kwamquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
argh
Net als die keer dat onze gietijzeren vijfarms kandelaar om 2 uur 's nachts van een plank van 2 meter hoog in onze slaapkamer naar beneden kwam zeilen door onze furry fuckers.
Ik denk niet dat ik in mijn leven ooit harder geschrokken benEikels
Ow, dus als je iets sloopt van iemand anders en je denkt dat het niet zoveel kost is het goed?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Alsof de mensen die er tegenaan lopen weten dat het dan heel veel geld kost.
Niet iedereen luves vulvas
Dat beweer jij toch, jij zegt dat ze er dan geen briefje bij hadden gehangen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:42 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ow, dus als je iets sloopt van iemand anders en je denkt dat het niet zoveel kost is het goed?.
Ik wilde eigenlijk serieus gaan antwoorden totdat ik me bedacht dat dat bij jou niet zoveel zin heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat beweer jij toch, jij zegt dat ze er dan geen briefje bij hadden gehangen.
Ja, maar jij woont in de Randstadquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:45 schreef Inu het volgende:
Mijn auto staat altijd in de parkeergarage doordeweeks en ik kan elke keer dat ik hem pak beide spiegels weer goedzetten omdat mensen ertegenaan butsen... En zo groot is mijn auto niet.. Heb nog nooit een briefje gehad
Als jij nou verteld wat je met die zin in het eerste stukje wat je schreef over je spiegel bedoelt zal ik proberen er serieus op in te gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:46 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk serieus gaan antwoorden totdat ik me bedacht dat dat bij jou niet zoveel zin heeft.
En dan was ie total lossquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:33 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Succes met zoeken.
Overigens ben ik wel blij met stevige metalen spiegels op mijn 240. Het ding heeft in Geldrop 2 weken op straat gestaan en natuurlijk was er weer iemand tegenaan gelopen waardoor ie helemaal naar achteren geklapt zat. Als het m'n 940 was geweest had ik nu een nieuwe behuizing + spiegel kunnen kopen. Met verwarming.
maar wat zeg ik dan verkeerd, ik denk dat mensen niet weten dat de ene spiegel dit kost en die andere spiegel da,t dus dat er misschien als het door diezelfde mensen was gebeurd er dan ook een briefje bij had gehangen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:51 schreef r8v2 het volgende:
Nu zat mijn 240-spiegel (lomp, metaal) alleen naar achteren geklapt en kon ik hem zo weer rechtzetten. Dus dan hoeft er niet echt een briefje te hangen.
Als het mijn 940-spiegel (plastic, verwarmd, elektrisch verstelbaar) was geweest was het nu aan puin. Mijn veronderstelling was dat in dit geval er ook geen briefje had gehangen gezien de moraal van de samenleving heden ten dage...
Ik weet zeker van niet. Anders hadden ze wel even of het ding teruggeduwd of even bij mijn pa aangebeld. Kan je niet missen, daar staan nog 8 Volvo's op de plaats...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar wat zeg ik dan verkeerd, ik denk dat mensen niet weten dat de ene spiegel dit kost en die andere spiegel da,t dus dat er misschien als het door diezelfde mensen was gebeurd er dan ook een briefje bij had gehangen.
volgens mij hebben we het over 2 verschillende dingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:57 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet. Anders hadden ze wel even of het ding teruggeduwd of even bij mijn pa aangebeld. Kan je niet missen, daar staan nog 8 Volvo's op de plaats...
De auto waarbij het geld had gekost stond er nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
volgens mij hebben we het over 2 verschillende dingen.
wat stond er eigenlijk op het briefje.. sorry?
Dat snap ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:07 schreef Inu het volgende:
[..]
De auto waarbij het geld had gekost stond er niet
ik weet waar jouw huis woont. FUFR, pm-metje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:33 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Succes met zoeken.
Je kan ook uitkijken natuurlijk! Ohnee, dat hoeft tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:07 schreef Inu het volgende:
[..]
De auto waarbij het geld had gekost stond er niet
Maar ik denk dat ik idd de spiegel terug zou duwen als het gebeurt en er niet bij na zou denken dat ie daardoor kapot gaat... Het moet toch gewoon ook kunnen, dat ie wegklapt?
Helaas voor jou..........quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb tegenwoordig een credo. Discussies met moppie of r8al moet je gewoon niet aangaan.
Ik denk dus dat ik even achterover ga hangen en kijken hoe jullie er uit komen
Ben toch pas laat vanavond thuisquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet waar jouw huis woont. FUFR, pm-metje?
Ja, zoiets gaat toch per ongelukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:17 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Je kan ook uitkijken natuurlijk! Ohnee, dat hoeft tegenwoordig niet meer.
Toen wij nog in de stad woonden was het toch wel een sport om na het stappen, vanaf je fiets, zoveel mogelijk spiegels van de auto's die je passeerde eraf te trappen hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zoiets gaat toch per ongelukIk denk niet dat iemand expres gaat lopen zwalken om zoveel mogelijk spiegels te raken
Ja, als je over een stoep loopt waar auto's naast geparkeerd staan is het ook wel heel moeilijk om een centimeter of 30 vrij te houdenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zoiets gaat toch per ongelukIk denk niet dat iemand expres gaat lopen zwalken om zoveel mogelijk spiegels te raken
Ja, das aso... en die laten idd geen briefjes achterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Toen wij nog in de stad woonden was het toch wel een sport om na het stappen, vanaf je fiets, zoveel mogelijk spiegels van de auto's die je passeerde eraf te trappen hoor.
het is een trosvrucht, ik is op de heightquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet waar jouw huis woont. FUFR, pm-metje?
je zou nog staan te kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
of kliko's omtrappen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Toen wij nog in de stad woonden was het toch wel een sport om na het stappen, vanaf je fiets, zoveel mogelijk spiegels van de auto's die je passeerde eraf te trappen hoor.
Als ik dat ooit zie pak ik een koevoet. De rest mag je zelf bedenken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
chill.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
het is een trosvrucht, ik is op de height
Jij hebt nog nooit iets per ongeluk gedaan maak ik hieruit op?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:25 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, als je over een stoep loopt waar auto's naast geparkeerd staan is het ook wel heel moeilijk om een centimeter of 30 vrij te houden.
eh, verkeerde traptechniek dan. je hebt geen stalen neuzen nodig want je trapt NEVER met je tenen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zou nog staan te kijken
[..]
of kliko's omtrappen!
Of, als je stalen neuzen had, lantaarnpalen uit trappen
nee maar je schoen is wel zwarder, dus meer effectquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh, verkeerde traptechniek dan. je hebt geen stalen neuzen nodig want je trapt NEVER met je tenen.
ik heb nooit oogpotlood bij mequote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geschreven op een grote vloei met een oogpotlood ofzo
Colt heeft, toen hij voor de zoveelste keer op zondagochtend op het politiebureau stond om aangifte tegen vandalisme) te doen ook gezegd wanneer ze op een vroege zondagochtend iemand bewusteloos op de Hoogstraat zouden vinden, bij hem mochten aanbellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:26 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als ik dat ooit zie pak ik een koevoet. De rest mag je zelf bedenken.
nee, effect komt uit je swing, welke vanuit je heup komt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar je schoen is wel zwarder, dus meer effect
nee, maar een chick uit de groep wellicht wel. Ik heb ooit briefjes geschreven met afgestreken lucifersquote:
Mijn zus heeft mij ooit tegen een auto aangeduwd met haar fiets. Twee dikke krassen. We hadden zo door kunnen fietsen maar ik heb braaf de eigenaar ingelicht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit iets per ongeluk gedaan maak ik hieruit op?
vanaf de fiets gaat dat niet makkelijk, zeker niet als je dronks bent. Dan heb je gewoon brute force nodig aight.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, effect komt uit je swing, welke vanuit je heup komt.
aangenaam, FUFR, 15 jaar martial arts gedaan.
die van jezelf?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:29 schreef FUFR het volgende:
ik laat desnoods een visitekaartje achter onder de spiegelt. werkt altijd,
FUFR:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanaf de fiets gaat dat niet makkelijk, zeker niet als je dronks bent. Dan heb je gewoon brute force nodig aight.
nee natuurlijk niet!quote:
dan moet je niet betweterenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
FUFR:
1. fietst zelden
2. zelden dronken
3. heeft geen vandalistische instelling,
Ja, kudos voor jou, maar dus gebeurt er wel iets ooit per ongeluk. En nogmaals, bij een omgeklapte spiegel zou ik echt niet denken dat hij stuk is, dus idd geen briefje erbij leggen. Spiegels horen om te kunnen klapen, dus zolang hij niet aan een draadje hangt zou het bij mij niet opkomen dat ie stuk is...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:28 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft mij ooit tegen een auto aangeduwd met haar fiets. Twee dikke krassen. We hadden zo door kunnen fietsen maar ik heb braaf de eigenaar ingelicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |