tweakers bedoel je? 't is niet dat ze veel vrienden hebben meestal, ook niet op facebookquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef ArTiC het volgende:
Systeembeheerders....dat zijn toch die figuren die 7 uur per dag hun social media checken?
Ja daarom heb ik geen Facebook, Hyves, Linkedin of whatever. Nooit msn aanstaan. Het enige wat ik doe qua prive is Fok. That's it.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef ArTiC het volgende:
Systeembeheerders....dat zijn toch die figuren die 7 uur per dag hun social media checken?
imsschien moet je bij die zeenomaden gaan wonen die gister op tv waren. Daar draait het hele leven om een vis vangen zodat je kan vreten en niet doodgaat. En de volgende dag weer hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef r8v2 het volgende:
Het komt allemaal maar door 1 ding. Geld (lenen).
Nee, Applequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef r8v2 het volgende:
Het komt allemaal maar door 1 ding. Geld (lenen).
Ghe, wat dat betreft hebben we het idd verrekte goed. Nooit geen honger en je eigen vreten moeten vangen. Gewoon huppetee naar de AH en je kan er weer een week tegenaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
imsschien moet je bij die zeenomaden gaan wonen die gister op tv waren. Daar draait het hele leven om een vis vangen zodat je kan vreten en niet doodgaat. En de volgende dag weer hetzelfde verhaal.
Oh maar wacht, dat doen we hier ook, alleen dan op een andere schaal
Bountyquote:
Kwam vorige week in belgie nog een vrachtwagen van artic tegen...geen foto gemaakt wqnt met 1 hand autorijden is levensgevaarlijk op de autosnelwegen in belgiestaniëquote:
En ondanks dat heb ik nog steeds niet zoiets van wow. Toen ik net met mijn scooter achter op die berg in Meerhoven stond en die grafwijk goed kon overzien dacht ik echt van, nou nou, wat kunnen we toch trots op ons zelf zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, wat dat betreft hebben we het idd verrekte goed. Nooit geen honger en je eigen vreten moeten vangen. Gewoon huppetee naar de AH en je kan er weer een week tegenaan.
Pics!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
psst, artic; ik ben haske ongesteld! Met klontjes!
Zo'n toetsenbord kregen wij ook bij ons nieuwe pc destijds. Dezelfde dag het ding weggeflikkerd en een US101-keyboard gaan halenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
Wel meteen wqnt tikken ipv want...azerty
Want? Jij moet naar je toetsenbord kijken als je typt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Zo'n toetsenbord kregen wij ook bij ons nieuwe pc destijds. Dezelfde dag het ding weggeflikkerd en een US101-keyboard gaan halen.
Idd...van die procedurevolgers die dan een ander toetsenbord willen...zuchtquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
of er met je dymo plakkertjes voor maken die je op je toetsers kan plakken!
Is die ook ongesteld?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks lok je Juup nog
En een teruggedraaide km-standquote:
r8 leverde vast te weinig opquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo, heeft r8al's pa hem verkocht?
Met klontjes?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
nou is het tijd om te slapen! Speciaal kusje voor r8al![]()
Nu snap ik waarom jullie slaapkamer zo donker isquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
die flubberen er pas morgen weer uit, als ik opsta en de zwaartekracht vrij spel heeftextra veel, want hele nacht gespaard
![]()
truste
Omdat pa vond dat r8al een studie af moest maken en op een andere manier geld moest verdienen als met die "kut"-auto's...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef ArTiC het volgende:
Waarom ben je niet voor je pa gaan werken r8? Volgens mij is die auto shit je passie...waarom dan kiezen voor een 9-5 kantoorbaan terwijl je daar juist een hekel aan hebt?
nee, dat heet bureaucratie, een veel voorkomend verschijnsel in de ambtenarij overigensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:41 schreef Inu het volgende:
Processen![]()
Bij ons heb je ook van die mensen waar je dan mee praat om iets gedaan te krijgen die dan antwoorden dat dat via de BCM-er moet en dan komt het vanzelf wel weer bij hun uit een aantal weken later
Mijn pa doet het al dertig jaar in zijn eentje. Hij hoeft ook niet meer, hij vindt het wel goed zo. Ook een van de redenen van de scheiding, mijn moeder wilde ook alleen maar meer...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef bleiblei het volgende:
Ah. Das wel jammer. Heeftie geen ruimte om te groeien ofzo? Of is de hoeveelheid werk gelimiteerd door iets anders?
maar ze vechten dus niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:25 schreef Inu het volgende:
Nee, ze vindt het nog steeds niksMaar het begint te komen, ze loopt nu ook al gewoon richting de keuken als Arwen in de buurt is enzo... eten wil ze wel nog apart, want ze kan niet Arwen in de gaten houden en eten tegelijk
En de huidige tactiek is als we er zijn ze gewoon allebei in de huiskamer houden, want anders vliegt Dot naar de slaapkamer en komt er niet meer uit...
De kattenbak in de gang is wel een groot succes, die wordt door beide dames vaker gebruikt dan die in de keuken
Nee, Dot haalt soms uit, maar Arwen gaat er niet op in. Het is echt alleen Dot die blaast en gromt, Arwen geeft er niet zoveel omquote:
Komt goed, anders hadden ze elkaar al de hersens ingeslagen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:25 schreef Inu het volgende:
Nee, ze vindt het nog steeds niksMaar het begint te komen, ze loopt nu ook al gewoon richting de keuken als Arwen in de buurt is enzo... eten wil ze wel nog apart, want ze kan niet Arwen in de gaten houden en eten tegelijk
En de huidige tactiek is als we er zijn ze gewoon allebei in de huiskamer houden, want anders vliegt Dot naar de slaapkamer en komt er niet meer uit...
De kattenbak in de gang is wel een groot succes, die wordt door beide dames vaker gebruikt dan die in de keuken
ja, da's ook wel logisch, zij heeft een indringer nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, Dot haalt soms uit, maar Arwen gaat er niet op in. Het is echt alleen Dot die blaast en gromt, Arwen geeft er niet zoveel om
Ja, iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, da's ook wel logisch, zij heeft een indringer nu.
Maar uiteindelijk went alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |