tweakers bedoel je? 't is niet dat ze veel vrienden hebben meestal, ook niet op facebookquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef ArTiC het volgende:
Systeembeheerders....dat zijn toch die figuren die 7 uur per dag hun social media checken?
Ja daarom heb ik geen Facebook, Hyves, Linkedin of whatever. Nooit msn aanstaan. Het enige wat ik doe qua prive is Fok. That's it.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef ArTiC het volgende:
Systeembeheerders....dat zijn toch die figuren die 7 uur per dag hun social media checken?
imsschien moet je bij die zeenomaden gaan wonen die gister op tv waren. Daar draait het hele leven om een vis vangen zodat je kan vreten en niet doodgaat. En de volgende dag weer hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef r8v2 het volgende:
Het komt allemaal maar door 1 ding. Geld (lenen).
Nee, Applequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef r8v2 het volgende:
Het komt allemaal maar door 1 ding. Geld (lenen).
Ghe, wat dat betreft hebben we het idd verrekte goed. Nooit geen honger en je eigen vreten moeten vangen. Gewoon huppetee naar de AH en je kan er weer een week tegenaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
imsschien moet je bij die zeenomaden gaan wonen die gister op tv waren. Daar draait het hele leven om een vis vangen zodat je kan vreten en niet doodgaat. En de volgende dag weer hetzelfde verhaal.
Oh maar wacht, dat doen we hier ook, alleen dan op een andere schaal
Bountyquote:
Kwam vorige week in belgie nog een vrachtwagen van artic tegen...geen foto gemaakt wqnt met 1 hand autorijden is levensgevaarlijk op de autosnelwegen in belgiestaniëquote:
En ondanks dat heb ik nog steeds niet zoiets van wow. Toen ik net met mijn scooter achter op die berg in Meerhoven stond en die grafwijk goed kon overzien dacht ik echt van, nou nou, wat kunnen we toch trots op ons zelf zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, wat dat betreft hebben we het idd verrekte goed. Nooit geen honger en je eigen vreten moeten vangen. Gewoon huppetee naar de AH en je kan er weer een week tegenaan.
Pics!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
psst, artic; ik ben haske ongesteld! Met klontjes!
Zo'n toetsenbord kregen wij ook bij ons nieuwe pc destijds. Dezelfde dag het ding weggeflikkerd en een US101-keyboard gaan halenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
Wel meteen wqnt tikken ipv want...azerty
Want? Jij moet naar je toetsenbord kijken als je typt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Zo'n toetsenbord kregen wij ook bij ons nieuwe pc destijds. Dezelfde dag het ding weggeflikkerd en een US101-keyboard gaan halen.
Idd...van die procedurevolgers die dan een ander toetsenbord willen...zuchtquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
of er met je dymo plakkertjes voor maken die je op je toetsers kan plakken!
Is die ook ongesteld?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks lok je Juup nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |