En dan is ie groot en nog meer pubert en dan komen de liefdesperikelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:11 schreef senesta het volgende:
Hij is al net zo groot als ik en hij gaat echt hard nu ja.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef Oognip het volgende:
Wij weten niet wat we vandaag kunnen doen
Tot donderdag. Morgen wordt het redelijk weer dan gaan we een kanotocht doen op de Maas en terug met de fiets. Vandaag weten we het niet.quote:
Ergens wat gaan eten is een goed ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, morgen ga ik weer lekker langs de Maas naar huis lopen![]()
Tja, met dit weer is niks leuk, thuis ook niet![]()
Gewoon lekker ergens naar de bios en dan gaan eten ergens?
Is Maaseik een leuk plaatsje of echt alleen met terrasweer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Je kan ook nog naar Aken of zo, ff de grens over.
Maaseik gingen we vroeger altijd heen, maar vooral om terrasjes te doen dus das niks nu![]()
In Meerssen heb ik gewoond
Best wel. Ze heeft een litteken van ongeveer 5 cm op de onderbuik en bovenin tussen de voorpoten nog een kleintje, allebei prachtig blauw inmiddels.quote:
Nja, ik ben er dus echt al in geen jaren meer geweest, dus geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is Maaseik een leuk plaatsje of echt alleen met terrasweer?
Oh dat is idd een flink stuk ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Best wel. Ze heeft een litteken van ongeveer 5 cm op de onderbuik en bovenin tussen de voorpoten nog een kleintje, allebei prachtig blauw inmiddels.
Nah, dan kun je net zo goed naar Aken gaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:10 schreef Takaiki het volgende:
SittardOf Venlo, of je moet er een hekel aan hebben om standaard in het Duits aangesproken te worden
Ik zou der nog nie dood gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Venlo vind ik ook echt niks aan hoor, echt, een van de grootste pauperdurpen van Limboland
Haha veel plezier in mn geboortegatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef Oognip het volgende:
We gaan naar Maaseik en als we daar klaar zijn lekker naar Sittard. Thanks
Ik wás wel wakker, maar ben uiteindelijk toch maar even gaan slapen. Om 9:00 belde de beeb dat ze veilig aan de overkant waren aangekomenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:45 schreef Rewimo het volgende:
Elies, je bent toch niet echt wakker nu, of wel?
Arme jij, helemaal alleen met 7 poezen. Leidt wel lekker af natuurlijk
De andere is een rode poes (zeggen ze; ik denk nog steeds dat het een kater is), dus ik verwacht dat zich daar wel erg snel iemand voor zal meldenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:10 schreef Bamba het volgende:
Arme Elies, helemaal home alone met de katten![]()
. Voor 1tje heb je al een nieuw baasje? Dat is vlot! Hopelijk heeft de andere ook snel een lief baasje
.
Dat meen je nietquote:Hier moest ik er vroeg uit, er zijn mannen een nieuw plafond aan het leggen in de gang. Moet je 2 maanden je huis uit voor het renoveren van je huis, komt het hele plafond naar beneden met schilderen.
Fijn dat de beeb en mini's veilig aangekomen zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wás wel wakker, maar ben uiteindelijk toch maar even gaan slapen. Om 9:00 belde de beeb dat ze veilig aan de overkant waren aangekomen
[..]
De andere is een rode poes (zeggen ze; ik denk nog steeds dat het een kater is), dus ik verwacht dat zich daar wel erg snel iemand voor zal melden
[..]
Dat meen je niet
Oh brrr die fotoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:37 schreef senesta het volgende:
http://telegraaf.mobi/tel(...)and/1010339815_1.xml
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:11 schreef nokwanda het volgende:
Greys, die er nu van de schrik van gister zo uitziet?
![]()
(garpje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |