Op een gegeven moment toch wel?quote:
Net als meisjes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Op een gegeven moment toch wel?
Heeeeeeeel veel kleine mierenpoepjes maken ook een grote hoop, toch?
Of poepen ze helemaal niet?
Over Oognipje gesproken bedoel je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Greys, hoe gaat het met de de Bietproof kattebak?
(Ik heb je bak-oognipje denk ik gemist)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Over Oognipje gesproken bedoel je?![]()
Maar gaat wel goed volgens mij! Al hoorde ik vanavond toen ik even boven was wel 'gedoe' aan die bak, maar ze krijgt hem (nog) niet open
Mijn bak-Oognipje was dat ik die bak ontving en direct dacht 'wat een klereding'.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
(Ik heb je bak-oognipje denk ik gemist)
Maar Boor snapt hem?
Zonder klemmen? Da's raar!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn bak-Oognipje was dat ik die bak ontving en direct dacht 'wat een klereding'.
Want de deksel zit er gewoon los op, geen klemmen om vast te zetten aan de onderkant dus
Dus Biet hoeft haar hoofd maar even onder dat uitstekende stukje te doen en omhoog te wurmen en tadaaaaaa, toegang. Lekker handig.
Maar tien minuten later was ik er toch wel blij mee omdat Boor er in elk geval direct in ging en het snapte![]()
Alleen met die afwezigheid van klemmen ben ik nog steeds niet blij
Maar daar moet ik nog even iets op verzinnen.
Ola is het ijs, hola is de groet!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Ola!![]()
En nee, ik ben echt hartstikke moeVanmiddag op het werk echt als een zombie voor me uit zitten staren, volgens mij
Ga over een half uurtje naar bed en dan ben ik morgen vast frips en fruitig!
Bij iets zwaars er op leggen moet ik er aan denken dat datgene ook Biet proof isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zonder klemmen? Da's raar!![]()
Maar je kunt er volgens mij wel iets zwaars op leggen of tapen toch? En Boor die het meteen snapte.Wauw! (no offence, I laf Boor uiteraard
)
Jij raakt te snel gefrusteerd, Muizeltje van me!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ola is het ijs, hola is de groet!
/frustratie
Hai GeeBee
Moest je vandaag direct al weer werken dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Ola!![]()
En nee, ik ben echt hartstikke moeVanmiddag op het werk echt als een zombie voor me uit zitten staren, volgens mij
Ga over een half uurtje naar bed en dan ben ik morgen vast frips en fruitig!
Of je zet het onder stroo....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij iets zwaars er op leggen moet ik er aan denken dat datgene ook Biet proof is
Dus geen kartonnen doos gevuld met iets ofzo. En tapen, mjah, dat pulkt ie er volgens mij zo af (en vind ik persoonlijk niet echt handig als ik dat elke dag los moet halen om te kunnen verschonen).
En ja Boor verraste mij ook
Ik mag dat jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij raakt te snel gefrusteerd, Muizeltje van me!
Ik zeg lekker ola, want ik kan heul geen Spaans!![]()
Of ik zeg hoije in het voorbijgaan, dan krijg ik Cat wel pissig
Kan er niet zo'n kofferspanband om heen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij iets zwaars er op leggen moet ik er aan denken dat datgene ook Biet proof is
Dus geen kartonnen doos gevuld met iets ofzo. En tapen, mjah, dat pulkt ie er volgens mij zo af (en vind ik persoonlijk niet echt handig als ik dat elke dag los moet halen om te kunnen verschonen).
En ja Boor verraste mij ook
Leg er een meloen opquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
Alleen met die afwezigheid van klemmen ben ik nog steeds niet blij
Maar daar moet ik nog even iets op verzinnen.
Vast wel, maar dan vindt Biet het uiteindje daarvan vast weer erg leuk om op te knagenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan er niet zo'n kofferspanband om heen?
Ha meagdje. Mich kriegs-se met hojje de pis neet lauw huur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij raakt te snel gefrusteerd, Muizeltje van me!
Ik zeg lekker ola, want ik kan heul geen Spaans!![]()
Of ik zeg hoije in het voorbijgaan, dan krijg ik Cat wel pissig
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moest je vandaag direct al weer werken dan?
Dapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |