Zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is dit 'zo'? Hoe reageer ik 'vaag'?
quote:
Door deze post kom je op drie binnen in mijn maffia top vijf. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hara reageert wel veel, en bijna overal vaag op.
iets in dat postgedrag laat me denken dat t maffia is...
omg.. ik ga iedereen wantrouwen
je post zonder echte meningen, je praat wat mee.. valt niet op.. dus iets van een goeie maffiosiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is dit 'zo'? Hoe reageer ik 'vaag'?
Oh tofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Door deze post kom je op drie binnen in mijn maffia top vijf. Gefeliciteerd!
Ik weet van Hara door alle 3902384983 potjes die wij inmiddels hebben gespeeld dat zij goed mee speelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Hara doet altijd zotegen de mensen die ze niet vertrouwt. En dat is iedereen behalve lynda
.
Lees jij überhaupt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je post zonder echte meningen, je praat wat mee.. valt niet op.. dus iets van een goeie maffiosie
STEM OP MIJquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wantrouw hara pas echt wanneer ze zich verkiesbaar stelt.
MIJN VERTROUWEN, WAT DOE JE?!quote:
Maak er maar heeeel veel vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zoveel discussie over BMgaan veel topics komen voor lynchen zo
Welk propaganda? Ok, het verkiesbaar stellen was... niet zo slim tactisch gezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef Crazy-M het volgende:
O spannende verkiezingen
de uitslag kan ik denk ik niet life zien, zit ik op de fiets.
En TV en Erik zijn gewoon verdacht met hun propaganda en zwart maken van andere verkiesbare mensen
Mensen móeten niet op mij stemmen. Ik weet alleen dat ik actief meespeel en tijd steek in het zoeken naar hints.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Om 19 uur wordt de VN bepaald he?
Tha_Erik waarom moeten mensen op jou stemmen, wat is jou kracht?
Lynda waarom móet men op jou stemmen hoe ga jij je burgermeesterschap voeren?
Lynda gaat dit vast zelf niet zeggen, maar zij is altijd heel goed geweest in het zoeken van hints en daardoor het lynchen van maffialeden. Het dorp moet zo'n iemand niet kwijt willen, maar koesteren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Om 19 uur wordt de VN bepaald he?
Tha_Erik waarom moeten mensen op jou stemmen, wat is jou kracht?
Lynda waarom móet men op jou stemmen hoe ga jij je burgermeesterschap voeren?
Daaromquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik weet van Hara door alle 3902384983 potjes die wij inmiddels hebben gespeeld dat zij goed mee speelt.
Hara weet dit van mij.
Als Hara verkiesbaar stelt stem ik 99% van de tijd op haar.
Andersom ook.
Daarom
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lynda gaat dit vast zelf niet zeggen, maar zij is altijd heel goed geweest in het zoeken van hints en daardoor het lynchen van maffialeden. Het dorp moet zo'n iemand niet kwijt willen, maar koesteren.
Daarom, voor wie een sterk dorp wil, stem Lynda!
Mensen die zo voor een ander pleiten vind ik ook verdacht. Lynda kan net zo goed maffia zijn als ieder ander.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lynda gaat dit vast zelf niet zeggen, maar zij is altijd heel goed geweest in het zoeken van hints en daardoor het lynchen van maffialeden. Het dorp moet zo'n iemand niet kwijt willen, maar koesteren.
Daarom, voor wie een sterk dorp wil, stem Lynda!
Natuurlijk kan dat, maar mocht ze mafia zijn hebben we dat ook zo door. Als Lynda ineens allemaal dorp lyncht wordt dat natuurlijk meteen duidelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mensen die zo voor een ander pleiten vind ik ook verdacht. Lynda kan net zo goed maffia zijn als ieder ander.
nog over nagedacht ook haha. Wel goede redeneringquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar mocht ze mafia zijn hebben we dat ook zo door. Als Lynda ineens allemaal dorp lyncht wordt dat natuurlijk meteen duidelijk. Daarom, naast dat je er veel aan hebt als ze dorp is, weet je ook meteen wanneer je haar zelf moet lynchen.
Dat is deel van mijn beredenering, althans.
Ja, ik persoonlijk heb liever geen burgemeester dan een mafiaburgemeester.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog over nagedacht ook haha. Wel goede redenering
Amenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mensen die zo voor een ander pleiten vind ik ook verdacht. Lynda kan net zo goed maffia zijn als ieder ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |