haal dat eens snel wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dus we moeten nog Viro, Naatje, Gewoonfaye en CaLeX? En Benny dan maar die stemt niet..
Calex heeft al gestemd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dus we moeten nog Viro, Naatje, Gewoonfaye en CaLeX? En Benny dan maar die stemt niet..
Hoe weet jij dat Benny niet stemt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
ze zijn lovers!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Benny niet stemt?
Lynda moet zelf ook nog stemmen...
Zij moeten nog stemmen: LuxorBeetroots iBenny gewoonfaye Naatje Lyndaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets vreemds danquote:
Dat dacht ik ook, ik heb het ook gewoon door de OP en het lijstje te vergelijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap niet waarom het weg moet, iedereen kan toch zien wie nog niet gestemd heeft?
Het gaat misschien over die opmerking over Bennyquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik heb het ook gewoon door de OP en het lijstje te vergelijkenDus snapte het al niet helemaal
Ik kan niks meer goed doen hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef Harajuku. het volgende:
Soms moet je kiezen tussen twee kwaden hè!
Als ik daar nog de kans toe krijg wel ja...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop van harte dat je wel goed bezig gaat met de hints.
Mwah, als de maffia slim is laten ze je leven. Mooie zondebok enzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik daar nog de kans toe krijg wel ja...
móet ik dan.. op jou stemmen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Die stemmen op Myr snap ik sowieso niet... die heeft nog nooit een aanwijzing gepost in al die rondes
Ja of hij is maffialid. Zij zijn ook niet gek dat ze 1 van hun eigen leden killen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, als de maffia slim is laten ze je leven. Mooie zondebok enzo.
Ehm, is er een andere manier van spelen danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:24 schreef TheVulture het volgende:
waarom nemen mensen dit spel altijd zo persoonlijk op
Graagquote:
Ik zou hem juist laten leven als ik mafia zou zijn, kan ie mooi dorp gaan lynchen en kan ik wat kills besparen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
"Dan houdt 'ie eindelijk op met mekkeren!!1"
Nah, wordt 'm niet.
Dat is natuurlijk altijd een optie, maar ik ging voor het gemak uit van een onschuldige tv.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja of hij is maffialid. Zij zijn ook niet gek dat ze 1 van hun eigen leden killen...
Of op laten draaien voor een moord natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou hem juist laten leven als ik mafia zou zijn, kan ie mooi dorp gaan lynchen en kan ik wat kills besparen.
Ik weet dat jij een goede speler bent maar ik heb gewoon een gevoel dat je bij de maffia hoort dit keer... daarom gok ik maar op Erik!quote:
Jij zou iedereen doodknuffelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik mafia was dan zou ik gewoon een nacht heel hard werken en iedereen doodvermoorden in nacht 1.
tijd zal het leren. en dat je weer fout zit ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet dat jij een goede speler bent maar ik heb gewoon een gevoel dat je bij de maffia hoort dit keer... daarom gok ik maar op Erik!
Dat is wederzijdsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef lynda het volgende:
[..]
tijd zal het leren. en dat je weer fout zit ook
Dit heeft natuurlijk een averechts effect, promoten van een medespeler, ik heb in dit spel niets te maken met jullie relatie buiten dit spel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lynda gaat dit vast zelf niet zeggen, maar zij is altijd heel goed geweest in het zoeken van hints en daardoor het lynchen van maffialeden. Het dorp moet zo'n iemand niet kwijt willen, maar koesteren.
Daarom, voor wie een sterk dorp wil, stem Lynda!
Zijn we toch gewend van je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Dagen duren veel te lang. Dus ik heb veel te veel tijd om vanalles te zeggen dat me verdacht maakt.
Hoe is het feit dat zij goed is met hints, een relatie buiten dit spel? Ik ken Lynda niet buiten dit spel, ik stem op haar omdat zij in voorgaande rondes altijd sterk is geweest met hints, en het dorp heeft weinig anders dan hints om mee te werken. Met andere woorden, het dorp is gebaat bij mensen die goed zijn met de hints, en dat is o.a. Lynda.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dit heeft natuurlijk een averechts effect, promoten van een medespeler, ik heb in dit spel niets te maken met jullie relatie buiten dit spel.
Binnen dit spel duidt het zo voor elkaar op komen op een "band" is dat een mafiaband?
Oh ja, en ik ben natuurlijk gewoon mafia met Lyndaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hara, zeg eens eerlijk of jij een mafiarelatie hebt met Lynda! Wel eerlijk zijn he! Niet liegen.
Dan moet ik wel helemaal verdacht zijn nu, want ik ken d'r wel buiten het spel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe is het feit dat zij goed is met hints, een relatie buiten dit spel? Ik ken Lynda niet buiten dit spel, ik stem op haar omdat zij in voorgaande rondes altijd sterk is geweest met hints, en het dorp heeft weinig anders dan hints om mee te werken. Met andere woorden, het dorp is gebaat bij mensen die goed zijn met de hints, en dat is o.a. Lynda.
Ik heb net nagellak gekocht, mag ik nu bij je nagelclubquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik wel helemaal verdacht zijn nu, want ik ken d'r wel buiten het spel.
Misschien moet ik eens een tactiek proberen die me niet verdacht maaktquote:
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens een tactiek proberen die me niet verdacht maakt. Het is verdorie niet als Wie is de Mol, waar het goed is om verdacht te worden
.
Lakjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb net nagellak gekocht, mag ik nu bij je nagelclub
Ik wilde net vragen of Hara niet toevallig de Mol isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens een tactiek proberen die me niet verdacht maakt. Het is verdorie niet als Wie is de Mol, waar het goed is om verdacht te worden
.
Nou, je schijnt in 1900 geboren te zijn en de BM-verkiezing eindigt om 19.00. Is dat wel toeval?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga echt niet over al mijn woorden nadenken, er komt altijd een moment dat jullie me toch tot mafia bombarderen, of ik nu verdacht post of niet dus I can't be arsed
+1quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga echt niet over al mijn woorden nadenken, er komt altijd een moment dat jullie me toch tot mafia bombarderen, of ik nu verdacht post of niet dus I can't be arsed
mafia zeg ik je!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, je schijnt in 1900 geboren te zijn en de BM-verkiezing eindigt om 19.00. Is dat wel toeval?
Eén celeb en ik hang, en er zijn nogal wat celebsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
+1
En daarbij, één hint met een paard en ik ben de lul.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, je schijnt in 1900 geboren te zijn en de BM-verkiezing eindigt om 19.00. Is dat wel toeval?
Ik kan jullie ook niet voor de gek houden, hè!quote:
wat heb jij met paarden danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
+1
En daarbij, één hint met een paard en ik ben de lul.
Check mijn fobo maar.quote:
Dat zeg je nu, maar als er een edel dier in de hinttekst genoemd wordt ren je wel met je hooivork naar Ijsdraakje.quote:
fakkels, hooivork, alles er op en der aan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar als er een edel dier in de hinttekst genoemd wordt ren je wel met je hooivork naar Ijsdraakje.
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar als er een edel dier in de hinttekst genoemd wordt ren je wel met je hooivork naar Ijsdraakje.
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had ook een keer iemand dood laten gaan met een mes of touw of zo, het betekende helemaal niets, maar iemand had daar een plaatje van in zijn fobo o.i.d. Die onschuldige dorper werd opgehangen want niemand keek nog naar de echte hints, ze vonden dat het dat moest zijn
Nee, maar het is dan ook niet verstandig om je zo op één hint te focussen terwijl er meestal minimaal drie in staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar even serieus, je weet toch gewoon ook niet wat de echte hints zijn en wat de neppe?
Je weet gewoon niet waar je op moet lettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had ook een keer iemand dood laten gaan met een mes of touw of zo, het betekende helemaal niets, maar iemand had daar een plaatje van in zijn fobo o.i.d. Die onschuldige dorper werd opgehangen want niemand keek nog naar de echte hints, ze vonden dat het dat moest zijn
Met tv zou ik wel eerst naar jou kijken ja, maar als ik verder uit dat stuk niets aan jou kan matchen lynch ik jou niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat als er een moord met een TV wordt gepleegd, of een voetbal of het scorebord van het Songfestival dat ik de zak ben
Iets met roze zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat als er een moord met een TV wordt gepleegd, of een voetbal of het scorebord van het Songfestival dat ik de zak ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |