Veel succes ermee. Er staan er nog 9 open, pak ze ook maar!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:16 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
da's raar, want het boek vermeld 12K. Nog bedankt daarvoor trouwens
Tricky ....Dan hoop ik nu maar dat het gezeik in (en rond de) de EU in afgelopen... En dat laatste betwijfel ik.quote:
105,6quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Staat er nog 9k open? Op welke limiet?
weg zijn zequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Veel succes ermee. Er staan er nog 9 open, pak ze ook maar!
Zelf denk ik dat ik meer rendement kan maken met ING nu.
heb je nog meer voor de ramsj?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Thx. De eerste keer dat ik weet aan wie ik iets verkoop!!
Voor jou wel ja! Nou, succes ermee. Ik koop ze wel weer terug wanneer ik op ING wat verdiend heb.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
weg zijn ze
voortaan beter coordineren, scheelt transactiekosten
KPN heb ik ook geliquideerd. En daarmee is het wel weer mooi geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
heb je nog meer voor de ramsj?
Ik wil net wat KPN bij gaan kopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
KPN heb ik ook geliquideerd. En daarmee is het wel weer mooi geweest.
ik zal even Danny aanschieten of ie niet een intern handelsplatform bij FOK! kan bouwen....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil net wat KPN bij gaan kopen.
We zullen het zien. Krijg ik wel een biertje van je als ASR weer op 110 staat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Overigens is het vrij normaal dat er na zo'n enorme sell off een trekje naar boven komt. Maar eens zien waar we om 13.00 uur staan.
sure thingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
We zullen het zien. Krijg ik wel een biertje van je als ASR weer op 110 staat?
nu heeft ie ervan gemaaktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Artikel is al weer aangepast.
Hoe triest, binnen 10 minuten je beurskrachvoorspelling weer intrekken.:')
quote:Voor de AEX betekent dit een openingsverwachting van tussen 5 en 8 punten lager waar om zeven uur vanochtend nog rond 18 punten verlies werd verwacht. Een verlies van rond de 3 procent na al in de afgelopen achtereenvolgende 11 handelsdagen met 16,3 procent te zijn gedaald. Een verlies van bijna 20 procent in 12 dagen. De crisis is compleet.
Het is ook een zuur beroep: iets moeten voorspellen wat inherent onvoorspelbaar is!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:26 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
nu heeft ie ervan gemaakt
[..]
Dikke fail, Rob
Zo'n beroep waar de persoon met de beste bronnen het beste advies kan geven, maar wanneer je bronnen te goed zijn je weer verdacht wordt van voorkennisquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is ook een zuur beroep: iets moeten voorspellen wat inherent onvoorspelbaar is!
eendrachtig manipuleren LXIV en ik de koers omlaag, totdat jij je stukken @90 de markt inslingertquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dus jij was het, die wéér voor een daling van een punt heeft gezorgd...
Ik denk: http://www.beurs.nl/opini(...)d&utm_medium=twitterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
weet trouwens iemand waarom Ahold zo naar adem loopt te happen?
Tot nu toe wel anderhalf jaar rente ontvangen, dus ik heb weinig te klagen over ASR.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
eendrachtig manipuleren LXIV en ik de koers omlaag, totdat jij je stukken @90 de markt inslingert
en dan drinken we biertjes tot in de late uurtjes van jouw verlies/onze winst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |