quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik schrijf Arnhem maar ik spreek het uit als Arnhem.
Alles? Ik kan een master international finance doen, maar overweeg ook opnieuw te beginnen met HLO of lerarenopleiding economie (1e graad) of scheikunde (2e graad). Of HBO huidtherapie kan ook nog.quote:
Wat doe je nu?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:33 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Alles? Ik kan een master international finance doen, maar overweeg ook opnieuw te beginnen met HLO of lerarenopleiding economie (1e graad) of scheikunde (2e graad). Of HBO huidtherapie kan ook nog.
Lol, point taken. Ik heb lesboeken voor in de zorg gemaakt, brrrquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:43 schreef voodoolady het volgende:
Ik heb HEAO gedaan en werk nu een tijdje in financiële dienstverlening maar ik zoek iets met wat meer uitdaging en waar ik niet 32 uur per week achter een scherm zit. Ik wil me dus omscholen.
Guppy volgens mij is alles in de zorg vies
Heb net nog poep aan mijn handen gehad, gelukkig had ik handschoenen aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:43 schreef voodoolady het volgende:
Ik heb HEAO gedaan en werk nu een tijdje in financiële dienstverlening maar ik zoek iets met wat meer uitdaging en waar ik niet 32 uur per week achter een scherm zit. Ik wil me dus omscholen.
Guppy volgens mij is alles in de zorg vies
Medisch is niet leuk in elk geval, alleen kleuren en door microscopen kijken is geen uitdaging. Biologie gaat, maar dat is ook veel van hetzelfde. Dat geldt ook voor chemie trouwens.quote:
Mij maakt het niet zoveel uitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lol, point taken. Ik heb lesboeken voor in de zorg gemaakt, brrr
Wordt dat niet beter na het eerste jaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Medisch is niet leuk in elk geval, alleen kleuren en door microscopen kijken is geen uitdaging. Biologie gaat, maar dat is ook veel van hetzelfde. Dat geldt ook voor chemie trouwens.
Ik ben er na een half jaar mee gestopt
Jamaar dat hoort erbijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:52 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uitAls er regelmatig in je decolleté gekotst wordt ben je snel genezen
Met de praktijk zaten we samen met 2e of 3e jaars, zag er niet veel interessanter uitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:53 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Wordt dat niet beter na het eerste jaar?
Respect hoor, echt!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb net nog poep aan mijn handen gehad, gelukkig had ik handschoenen aan.
Werk jij ook in de zorg dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:06 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Het is nog steeds minder fijnhad vanmorgen ook nog poep aan mijn handen
En nu ga ik lunchen
Je meot de muren verven, niet jezelfquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zit onder de verf, maar het schiet wel op.
Oh verdorie! Vandaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je meot de muren verven, niet jezelf
Haha, mijn ouders helpen mijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:19 schreef tliciouz het volgende:
He als je hulp nodig hebt, heb me oude kleren aan haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |