Wat vinden ze dan belangrijk(er)?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:42 schreef RoW_0 het volgende:
Het was wel een vrouw trouwens, hihi.
[..]
Dat klopt. De politie doet er toch niks aan. Hebben ze mij eerlijk verteld.
Ik heb altijd ongelukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef tliciouz het volgende:
Moet wel zeggen dat die blokken erg lomp zijn en ook niet snap waarom ze er liggen.
Niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb altijd ongeluk
Ik woon trouwens 300m van je vandaan
Ohja! hahaha, had je nieuwe keetje al gezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet meerben vorige week verhuist. Nu woon je het dichtst bij Guppy in de buurt.
Ik zou het iig proberen, laat ze misschien wat beter op zoek gaan naar de directe dader.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zondag geraakt door zo'n blok wat bij de frost brug staat. Een ander bestuurder heeft ze eerst geraakt (-> naar mij toe) en is vervolgens weggereden. Ik vind dus dat ik gemeente Arnhem toch wel aansprakelijk kan stellen, omdat de blokken bij de John Frostbrug een proef was en dit niet echt geheel doordacht is, vind ik dan.
Iemand moet toch de schuld krijgen.
Oh, die ondingenquote:
Wat voor bier heb je? (A).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
Zo nu kunnen jullie allemaal bij me op bezoek.
Hertog Janquote:
Natuurlijk.quote:
Heb jij nog koele multiplayer spellen op de 360quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
Zo nu kunnen jullie allemaal bij me op bezoek.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef RoW_0 het volgende:
En eventueel mij toevoegen. Snoekstraat 14
Ik schrijf Arnhem maar ik spreek het uit als Arnhem.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:46 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe spreken jullie eigenlijk Arnhem uit? Aangezien ik uit de achterhoek kom is het "ann'm" voor mij :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |