Dat is van vroeger uit meegenomen. vroeger werd er op verwarming gekookt. Open vuur, houtkachel, oliekachel. Later kwam pas aardgasquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Kok, kan jij mij trouwens vertellen waarom koks een gasfornuis een kachel noemen?
Ik vind het gewoon een beetje eng wat er aan het gebeuren is hoorquote:
Dat ik daar zelf niet op gekomen ben. Dank jequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat is van vroeger uit meegenomen. vroeger werd er op verwarming gekookt. Open vuur, houtkachel, oliekachel. Later kwam pas aardgas
heb er geen last van. Heb al heel lang geen aandelen meer, en de rest zien we dan wel weer. Kunnen altijd nog een boom opzoekenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje eng wat er aan het gebeuren is hoor
wilde al zoiets typen. Een eindje verderop hier in de straat staat nog een oud boerderijtje, die koken nog op een fornuis waar hout in moet, ding is al loei-oud, geweldig ding, zou het best willen hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat is van vroeger uit meegenomen. vroeger werd er op verwarming gekookt. Open vuur, houtkachel, oliekachel. Later kwam pas aardgas
doen ze expres, moeten we allemaal verplicht werken tot we er bij neer vallenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
Ach in het slechte geval heb je geen pensioenuitkering, thats it
Ik ben ook blij dat ik geen aandelen meer hebquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er geen last van. Heb al heel lang geen aandelen meer, en de rest zien we dan wel weer. Kunnen altijd nog een boom opzoeken
En mijn levensverzekeringquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
vandaar de mogelijkheid van een boomquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
bomen genoeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik geen aandelen meer heb
[..]
En mijn levensverzekering
Zijn er 16 miljoen bomen in Nederland?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
vandaar de mogelijkheid van een boom![]()
vast wel, en anders maar met meerderen een boom delen (takken genoeg)quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zijn er 16 miljoen bomen in Nederland?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
bomen genoeg.
Oh nee, in A´dam hebben ze het Hilton
als je de kleintje meetelt vast welquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zijn er 16 miljoen bomen in Nederland?
Je moet natuurlijk wel van die stevige rakkers hebben he. Half werk doen we het niet voor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je de kleintje meetelt vast wel
bij Intratuin staan er zatquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel van die stevige rakkers hebben he. Half werk doen we het niet voor.
Woon aan de rand van de Veluwe, daar zijn er wel een paar te vindenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel van die stevige rakkers hebben he. Half werk doen we het niet voor.
quote:
geen voetbalfans, maar kan die drie gekken in dat programma wel waarderenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet zoveel voetbal fans hier op dit moment Pietje
Al jaren zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
het is toch echt TV-pruimentijd hè, ze kunnen niet eens een nieuwe film uitzenden, alleen maar films die ze al 30x uitgezonden hebben
volgens mij zit er maar 1 gek daar. Die andere denkt dat ie leuk is, en die andere is gewoon een zwaar irritante eikel die vind dat hij denkt dat hij van alles verstand heeft en dus iedereen maar mag beledigen onder het mom van journalistiekquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen voetbalfans, maar kan die drie gekken in dat programma wel waarderen
olympische spelen, maar dat vind ik dat vaak nog wel leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Al jaren zoGelukkig heb je volgend jaar alleen maar sport!
dat dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
het is toch echt TV-pruimentijd hè, ze kunnen niet eens een nieuwe film uitzenden, alleen maar films die ze al 30x uitgezonden hebben
en toch kan ik er om lachenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij zit er maar 1 gek daar. Die andere denkt dat ie leuk is, en die andere is gewoon een zwaar irritante eikel die vind dat hij denkt dat hij van alles verstand heeft en dus iedereen maar mag beledigen onder het mom van journalistiek
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Al jaren zoGelukkig heb je volgend jaar alleen maar sport!
Niet zeggen hoor, ik kijk er naarquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
romancing the stone, goh, hoe zou die aflopen
ik ook, bij gebrek aan beter, mag geen VI kijken, wil Mark morgen ook zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet zeggen hoor, ik kijk er naar
Verras ons eensquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
Ik knal maar eens een lekker muziekje aan. Verzoekjes?
doe is wat van michael mcdonaldquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
doe maar iets vrolijksquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet haar beste nummer
Ja er zijn fijnere bijv:quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
Eenschquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
Absoluut, beter dan het origineelquote:
Die kans is bij heeeeeeel erg grootquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
Tja ik ben heel divers maar heb ook veel kleine bandjes in mijn bestand. Ik vermoed dat jullie ze niet kennen
Voor mezelf weet ik dat el zeker. ben niet met muziek bezig. Weet meestal niet wie welk nummer heeft gezongen. Vind een nummer goed of niet, maar als ik het dan wil downen weet ik niet van wie het is of wat de titel is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
Tja ik ben heel divers maar heb ook veel kleine bandjes in mijn bestand. Ik vermoed dat jullie ze niet kennen
Ach wel nee, gewoon een tropisch buitje is zo over (na de regentijd)quote:
Hmmm, en toch ben jij daar beter in dan ik hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Voor mezelf weet ik dat el zeker. ben niet met muziek bezig. Weet meestal niet wie welk nummer heeft gezongen. Vind een nummer goed of niet, maar als ik het dan wil downen weet ik niet van wie het is of wat de titel is.
?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die kans is bij heeeeeeel erg groot
alleen bij de oude top artiesten denk ik. En hangt af van het genrequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, en toch ben jij daar beter in dan ik hoor
Och ik ga graag naar concertjes van kleine bandjes in kleine zaaltjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Voor mezelf weet ik dat el zeker. ben niet met muziek bezig. Weet meestal niet wie welk nummer heeft gezongen. Vind een nummer goed of niet, maar als ik het dan wil downen weet ik niet van wie het is of wat de titel is.
Nooit van gehoord, maar wel een lekkere soundquote:
Waren live gruwelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar wel een lekkere sound
Vind het nadeel van albums dat er meestal maar een stuk of 5 goede nummers op staan, Daarom stel ik ze zelf wel samen. Is qua geluid niet optimaal, maar is voor mij niet echt belangrijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och ik ga graag naar concertjes van kleine bandjes in kleine zaaltjesZitten vaak de echte toppers ( voor mijn gevoel ). Ik heb alleen albums, maar een enorme mix in verschillende smaken..
quote:
Heb je gelijk in. Soms zit er echt rotzooi in..quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vind het nadeel van albums dat er meestal maar een stuk of 5 goede nummers op staan, Daarom stel ik ze zelf wel samen. Is qua geluid niet optimaal, maar is voor mij niet echt belangrijk
die is net hier geweest, hier komt ook weer donkere lucht aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar komt wel een donkere regenwolk aan vanuit het zuiden
West van je komt een mooi beestje aan ja!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar komt wel een donkere regenwolk aan vanuit het zuiden
hier schijnt de zonquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die is net hier geweest, hier komt ook weer donkere lucht aan
West kan ik hier vanuit het appartement niet zien, Noord/Oost en Zuid alleenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
West van je komt een mooi beestje aan ja!
om 2330 weer een rooie vlek, wordt het toch normale tijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
West kan ik hier vanuit het appartement niet zien, Noord/Oost en Zuid alleen
quote:
ik moet tanken, dus rij jij maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Gaan we Chasen, Kokje, rij jij, of rij ik
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Gaan we Chasen, Kokje, rij jij, of rij ik
mij ook wel hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]Lijkt me wel vet om steeds voor zo'n dikke Shelf uit te rijden.
ik moet ook tanken, dus dan moet Drassss ons maar komen ophalen, hij is tenslotte de expert.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik moet tanken, dus rij jij maar
mij ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]Lijkt me wel vet om steeds voor zo'n dikke Shelf uit te rijden.
nee, krijgt ie ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
Tom heeft nog steeds geen gezelschap
Goed planquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik moet ook tanken, dus dan moet Drassss ons maar komen ophalen, hij is tenslotte de expert.
[..]
mij ook
Dat zou ik toch wel heel erg vinden. Wij hebben extra pensioenverzekering afgesloten, zodat we niets in hoeven leveren, als we de pensioengerechtigde leeftijd hebben. (ik veel eerder dan manliefquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
gas geven!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef Drassss het volgende:
Hmmz voordat ik in Amsterdam ben is het 1.5 uur verder. Gaat hem niet worden
Is ook zeer vervelend, maar je kan er donder op zeggen dat over 20 jaar het pensioen er heel anders uit gaat zien. Of we moeten gewoon iedereen een spuitje geven als ze 80 worden. Dat zou het probleem kunnen oplossenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel heel erg vinden. Wij hebben extra pensioenverzekering afgesloten, zodat we niets in hoeven leveren, als we de pensioengerechtigde leeftijd hebben. (ik veel eerder dan manlief). Betaal me scheel aan die verzekering
dat zie ik dan wel weerquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is ook zeer vervelend, maar je kan er donder op zeggen dat over 20 jaar het pensioen er heel anders uit gaat zien. Of we moeten gewoon iedereen een spuitje geven als ze 80 worden. Dat zou het probleem kunnen oplossen
ik denk, die heeft vast zo'n chase-tornado-tank in z'n garage staanquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Peugeotje wil niet zo erg... zonde!
heb jij een nieuwe doos??quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
Eentje uit mijn oude doos, nog gezien toen ze nog amper bekend waren en in het vondelpark speelden
Ach de kans dat de huidige generatie 40+-ers de pensioengerechtigde leeftijd haalt neemt ook al af. Overgewicht, stress, hart- en vaatziekten zijn niet bevordelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is ook zeer vervelend, maar je kan er donder op zeggen dat over 20 jaar het pensioen er heel anders uit gaat zien. Of we moeten gewoon iedereen een spuitje geven als ze 80 worden. Dat zou het probleem kunnen oplossen
Nieuwer dan die van jouquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach de kans dat de huidige generatie 40+-ers de pensioengerechtigde leeftijd haalt neemt ook al af. Overgewicht, stress, hart- en vaatziekten zijn niet bevordelijk
Helaas vinden ze elke dag weer nieuwe pillen uit die de mens ook daarvoor kan redden, zodat ze tot hun 90ste uit kunnen zingenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach de kans dat de huidige generatie 40+-ers de pensioengerechtigde leeftijd haalt neemt ook al af. Overgewicht, stress, hart- en vaatziekten zijn niet bevordelijk
stressquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat mijn peugeot geen tank is! Het is een beest van een bak!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk, die heeft vast zo'n chase-tornado-tank in z'n garage staan
*gaat braaf tanken en kaatje, drasss en kokje oppikken
die hoef je niet te nemenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Helaas vinden ze elke dag weer nieuwe pillen uit die de mens ook daarvoor kan redden, zodat ze tot hun 90ste uit kunnen zingen
kwaal is wat anders dan ziekte, maar ik hoef geen 80 te wordenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dus als ze tegen jouw kwaal iets uitvinden, neem jij het niet
die tetten, die zijn misluktquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef kaatje50 het volgende:
zit hier toevallig een programma over cosmetische chirurgie te kijken. Onvoorstelbaar wat mooie mensen toch nog aan zichzelf laten doen. Met alle gevolgen van dien.
Gaat voornamelijk over wat er mis kan gaan
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Helaas vinden ze elke dag weer nieuwe pillen uit die de mens ook daarvoor kan redden, zodat ze tot hun 90ste uit kunnen zingen
of juist niet, denk dat mensen is iets meer aan zichzelf moeten denken in dat opzichtquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zeiden mensen maar een keer nee, maar ze denken alleen aan zichzelf!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus ik had vorig jaar niet die 18 pillen per dag moeten slikken om in leven te blijven
ik wel. Is weliswaar al een heel eind versleten,quote:
dat is een keuzequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus ik had vorig jaar niet die 18 pillen per dag moeten slikken om in leven te blijven
Nee johquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar geen spatlappenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik wel. Is weliswaar al een heel eind versleten,maar heb wel een doos
![]()
Ik begreep echt wel wat je bedoelde hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee johIk ben blij dat onze kennis verbeterd is de laatste jaren
, maar er komt een tijd dat het ons ook tegen gaat werken...
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
heb het voorgevoel dat volgende week jewel of the nile wordt uitgezonden op RTL8
Je weet maar nooitquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik begreep echt wel wat je bedoelde hoor
daar kun je natuurlijk donder op zeggenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
heb het voorgevoel dat volgende week jewel of the nile wordt uitgezonden op RTL8
Ook bij de gewone operaties gaat wat mis. Littekens laat zien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef kaatje50 het volgende:
zit hier toevallig een programma over cosmetische chirurgie te kijken. Onvoorstelbaar wat mooie mensen toch nog aan zichzelf laten doen. Met alle gevolgen van dien.
Gaat voornamelijk over wat er mis kan gaan
Naar Robert Schumacher gaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook bij de gewone operaties gaat wat mis. Littekens laat zien.
Daarom, moet toch nu schnabbelen voor zijn pensioenquote:
klopt. Ben zelf vaak geopereerd, maar was medisch "noodzakelijk". Zulke risico's lopen om er "mooier" uit te zien. Mij niet gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook bij de gewone operaties gaat wat mis. Littekens laat zien.
op de keukentafelquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom, moet toch nu schnabbelen voor zijn pensioen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt. Ben zelf vaak geopereerd, maar was medisch "noodzakelijk". Zulke risico's lopen om er "mooier" uit te zien. Mij niet gezien.
Ik vind mijn littekens niet lelijk, de pijn is wat anders, maar het is onderdeel van hoe ik ben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt. Ben zelf vaak geopereerd, maar was medisch "noodzakelijk". Zulke risico's lopen om er "mooier" uit te zien. Mij niet gezien.
Denk dat ik hem al weet. Jij zet hem hier, stuur ik hem naar je toe via dm. Kun je kijken of ik hetzelfde denk.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik wil al twee keer iets zeggen over littekens, maar da's weer een inkoppertje, dus ik doe 't niet
is altijd een open wond gebleven zekerquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Denk dat ik hem al weet. Jij zet hem hier, stuur ik hem naar je toe via dm. Kun je kijken of ik hetzelfde denk.....
nee hoor, keurig gehecht, en ze zitten op mijn BUIK, je ziet ze niet eensquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
is altijd een open wond gebleven zeker
De mijne ook niet, van 500 meter afstand. Maar een blinde kan ze in braille lezen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, keurig gehecht, en ze zitten op mijn BUIK, je ziet ze niet eens
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mijne ook niet, van 500 meter afstand. Maar een blinde kan ze in braille lezen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mijne ook niet, van 500 meter afstand. Maar een blinde kan ze in braille lezen.
pfff, dus nog meer dan wijquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef Drassss het volgende:
Ohhhh Amerika maar -5,3% lager vandaag
morgen komt de grote klap pasquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef Drassss het volgende:
Ohhhh Amerika maar -5,3% lager vandaag
quote:
quote:
denk dat ik straks maar een slaappi neem, met al die sombere voorspellingen.quote:
Je kan ook samen onder een boom met Kokkie knuffelen..quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
[..]
denk dat ik straks maar een slaappi neem, met al die sombere voorspellingen.![]()
Je kan ook samen met Kokkie een boom knuffelenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je kan ook samen onder een boom met Kokkie knuffelen..
kun je daar die vervelende toekomst mee vergeten?? Dan doe ik hetquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je kan ook samen onder een boom met Kokkie knuffelen..
kan er niet wakker van liggenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
[..]
denk dat ik straks maar een slaappi neem, met al die sombere voorspellingen.![]()
Uiteraard, pak alleen geen appelboom. Levensgevaarlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kun je daar die vervelende toekomst mee vergeten?? Dan doe ik het
ik zie deze post en denk, heb ik dan net niet goed gelezen???quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan ook samen met Kokkie een boom knuffelen
Dat was in een tijd dat ik met heel andere dingen bezig was..Heb daar toen niet zo'n aandacht aan besteedquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
Zit er toch al tijden aan te komen dat de hele boel instort op de beurzen. Die van een jaar of wat geleden was slechts een voorbode.
En daarna zeker lach therapiequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zie deze post en denk, heb ik dan net niet goed gelezen???![]()
![]()
Ik vind deze optie ook goed hoor![]()
ik ook niet, en dat doe ik nu ook niet, alhoewel ik wel aandelen heb, je doet er toch niks aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat was in een tijd dat ik met heel andere dingen bezig was..Heb daar toen niet zo'n aandacht aan besteed
Als je het goed doet nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
therapie is daarna niet meer nodig toch?
Nee, dan eerst regressie en daarna Derek Ogleviquote:
oh, ik dacht crematie/koffietafelquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, dan eerst regressie en daarna Derek Oglevi
Ben jij daar goed in? Dan kom ik zeker. gezellig, samen onder de boom en lachen,quote:
Helaas wel.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik dacht crematie/koffietafel
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ben jij daar goed in? Dan kom ik zeker. gezellig, samen onder de boom en lachen,knuffelen mag niet van Mouse
![]()
quote:
Ben niet zo´nquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ben jij daar goed in? Dan kom ik zeker. gezellig, samen onder de boom en lachen,knuffelen mag niet van Mouse
![]()
Ben niet zo bang, heb toch de bekende bossche bekquote:
Als ik ga, ga ik om met Kokkie te knuffelen. Knuffelen kan toch geen kwaadquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je mag de boom wel knuffelen hoor
Geboren en getogen Ossenaar! Wij zijn niet zo scherp qua tong, maar wel met andere zaken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ben niet zo bang, heb toch de bekende bossche bek![]()
da's ook zo, maar of dat helpt tegen kokkie z'n geslepen messen en z'n hete kachelquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ben niet zo bang, heb toch de bekende bossche bek![]()
Soms toch wel, als je in gezelschap van een gezellig mens bentquote:
wat was dat toch ook alweer met Oss.......quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geboren en getogen Ossenaar! Wij zijn niet zo scherp qua tong, maar wel met andere zaken.
Ben niet bang van die messen van julliequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geboren en getogen Ossenaar! Wij zijn niet zo scherp qua tong, maar wel met andere zaken.
in goed gezelschap uiteraard welquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Soms toch wel, als je in gezelschap van een gezellig mens bent, zoals ik
oja, dat was het met Ossquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ben niet bang van die messen van jullie![]()
Die kachel is minder ja. Zal ik dan toch maar thuisblijvenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's ook zo, maar of dat helpt tegen kokkie z'n geslepen messen en z'n hete kachel
Ik ben goed gezelschap. Je kunt met mij alle kanten uit, behalve de goedequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
in goed gezelschap uiteraard wel
geen idee, maar die kachel zal niet onder een boom staan denk ik, dus je kunt 't wel wagenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die kachel is minder ja. Zal ik dan toch maar thuisblijven
daar was ik al bang voorquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ben goed gezelschap. Je kunt met mij alle kanten uit, behalve de goede![]()
quote:
zei ik tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
Romancing the Stone is weer net zo afgelopen als de vorige keer
quote:
zeker, daarom geen vrouw in mijn huis.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Had je toch kunnen verwachten van een vrouw
![]()
![]()
Jammer dat ze die films steeds hetzelfde laten eindigen hé, zo kun je ze nog wel 100 keer kijken, verandert er nog nietsquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
Romancing the Stone is weer net zo afgelopen als de vorige keer
nee, kitten en poes hier thuis zijn aan het uitvechten wie de baas is. Nouja, geen vechterij, maar blazen, dikke staarten en grommen enzo, vind het wel komisch, kijken wie er toegeeftquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is geen gevecht hoor. Ik vind Kokkie best liev
, daar ga ik geen ruzie mee maken
![]()
Dat laatste heb je gelijk in. Mijn spreuk is [i][alles went, behalve een vent /i]quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker, daarom geen vrouw in mijn huis.
En zeker geen man overigens![]()
mannen, je kan beter kippen houdenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat laatste heb je gelijk in. Mijn spreuk is [i][alles went, behalve een vent /i]
ohh, dacht dat je Kokkie en mij bedoeldequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, kitten en poes hier thuis zijn aan het uitvechten wie de baas is. Nouja, geen vechterij, maar blazen, dikke staarten en grommen enzo, vind het wel komisch, kijken wie er toegeeft
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ohh, dacht dat je Kokkie en mij bedoelde. Ships, nou heb ik toegegeven dat ik Kokkie wel aardig vind, en hij doet nog wel zijn best nors te zijn
![]()
![]()
Een hond dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker, daarom geen vrouw in mijn huis.
En zeker geen man overigens![]()
Daar heb je nog iets aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mannen, je kan beter kippen houden
toch ben je wel leiv heurquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ohh, dacht dat je Kokkie en mij bedoelde. Ships, nou heb ik toegegeven dat ik Kokkie wel aardig vind, en hij doet nog wel zijn best nors te zijn
![]()
![]()
da's zijn image, moet je doorheen prikken, maar da's bij de meeste mannen wel het gevalquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
ik zal je even verbeteren. Ik KAN liev zijnquote:
werkt op balkonquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wel eentje die zichzelf uitlaat (of een heel groot kattenluik)
en je kan niet wennen aan een ventquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zal je even verbeteren. Ik KAN liev zijnben het niet altijd. [svraag maar aan mijn menneke
][/s]
Zo'n schoottas hondje? kan je gewoon een luier omdoenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best willen,maar kan ik dat beest niet aan doen
of in een schattig burberrytasje mee naar je werk nemenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo'n schoottas hondje? kan je gewoon een luier omdoen
dan vragen ze hier "heb je de goed wies kapot of zo"quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo'n schoottas hondje? kan je gewoon een luier omdoen
kan jou dat nou schelenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan vragen ze hier "heb je de goed wies kapot of zo"
Och, wat zal ik ervan zeggen. Je moet je heel erg aanpassen, dan is het te doen. Beetje geven en nemen, helaas meer geven en ga zo maar door. Maar goed, ik doe het er maar mee. Heb zelf ja gezegd op het stadhuisquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
en je kan niet wennen aan een vent
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan vragen ze hier "heb je de goed wies kapot of zo"
goed verwoord kaatje, eensch!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Och, wat zal ik ervan zeggen. Je moet je heel erg aanpassen, dan is het te doen. Beetje geven en nemen, helaas meer geven en ga zo maar door. Maar goed, ik doe het er maar mee. Heb zelf ja gezegd op het stadhuis![]()
ik ook niet, maar gok op iets zoals, ben je wel goed wijsquote:
dat heb ik niet bedacht dat zo'n ding een hond heetquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
was geen opmerking, maar een vraag![]()
dat wil je toch geen hond noemen
Laura, Lieke of ?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goed verwoord kaatje, eensch!!
alleen heb ik ja gezegd op het gemeentehuis, maar dat krijg je op een durrep
hey, toen stond ik te zwaaien op de Markt!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
wij hebben een stadskantoor en een heus, mooi stadhuis. Toen wij trouwde was het nog extra versierd, omdat Willem-Alexander en Maxima 's middags op bezoek kwamen
quote:
dames, hij daagt jullie uiquote:
klopt. 4 september zijn we 10 jaar getrouwdquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey, toen stond ik te zwaaien op de Markt!!
Ben je binnenkort 10 jaar getrouwd dus...... ik had toen namelijk zwangerschapsverlof (en dus tijd om Maxima te gaan begluren)
Ach, kok droomt ook nog iedere dag van een sixpack ipv de zwembandjes die hij nu heeftquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
dames, hij daagt jullie uit, trap er niet in
zeg maar gerust autobandenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, kok droomt ook nog iedere dag van een sixpack ipv de zwembandjes die hij nu heeft
Joh, blijf je tenminste drijven als de straat weer ondergelopen isquote:
Jammer is dat. Ik zou zo'n modern gebouw ook niet graag willen hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
zijn getrouwd op het kasteeltje in Ammerzoden, niet in het gemeentehuis alhier.
Ons oude gemeentehuis is een plaatje, maar helaas, ze wilden het niet aanhouden als trouwlocatie. Doodzonde. Nu moet iedereen in zo'n modern gebouw trouwen, of de hoofdprijs betalen voor Ammerzoden
en kan ook nog goed zwemmenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, blijf je tenminste drijven als de straat weer ondergelopen is
eerder een fustquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, Mark zegt altijd: ik heb geen sixpack, maar een kratje
jaaa, geweldig. Wilden het eerst niet doen vanwege de hoge kosten, maar kregen het kado van mijn ouders. Ik had het saaie gemeentehuis hier geregeld, heeft mijn moeder gebeld en het omgeboekt. Ook in de trouwkaarten stond het gemeentehuis alhier vermeld. Mijn moeder heeft iedereen nagebeld/kaartjes gestuurd, en wij wisten niet wat we meemaakten toen we daarheen gereden werden ipv naar ons saaie gemeentehuisquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Jammer is dat. Ik zou zo'n modern gebouw ook niet graag willen hoor.
Kasteel van Ammerzoden is dan ook wel weer heel mooi
da's dan ineens wel erg overdreven, in het geval van Mark dan, maar hoe 't met jou zit weet ik natuurlijk niet, op je foto zie ik alleen je hoofd maarquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kunnen we op de Kokkie-Hoovercraft naar de OS volgend jaar?
houden zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's dan ineens wel erg overdreven, in het geval van Mark dan, maar hoe 't met jou zit weet ik natuurlijk niet, op je foto zie ik alleen je hoofd maar
Ach kom op, zo erg is het nog niet toch? tochquote:
zo erg is het niet(meer)quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach kom op, zo erg is het nog niet toch? toch![]()
* MaryMouse ziet in ene Julius Jaspers met het hoofd van Kokkie
ik zie het ineens voor mequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach kom op, zo erg is het nog niet toch? toch![]()
* MaryMouse ziet in ene Julius Jaspers met het hoofd van Kokkie
wat lief van haarquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaa, geweldig. Wilden het eerst niet doen vanwege de hoge kosten, maar kregen het kado van mijn ouders. Ik had het saaie gemeentehuis hier geregeld, heeft mijn moeder gebeld en het omgeboekt. Ook in de trouwkaarten stond het gemeentehuis alhier vermeld. Mijn moeder heeft iedereen nagebeld/kaartjes gestuurd, en wij wisten niet wat we meemaakten toen we daarheen gereden werden ipv naar ons saaie gemeentehuis
Dat is heel liefquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaa, geweldig. Wilden het eerst niet doen vanwege de hoge kosten, maar kregen het kado van mijn ouders. Ik had het saaie gemeentehuis hier geregeld, heeft mijn moeder gebeld en het omgeboekt. Ook in de trouwkaarten stond het gemeentehuis alhier vermeld. Mijn moeder heeft iedereen nagebeld/kaartjes gestuurd, en wij wisten niet wat we meemaakten toen we daarheen gereden werden ipv naar ons saaie gemeentehuis
nu ben je TE positief, het is in dit geval half volquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
houden zo![]()
valt wel mee, fust is half leeg![]()
Precies, dus zwembandjesquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nu ben je TE positief, het is in dit geval half vol![]()
dat snap ik. Zou ik ook hebben gehad. Extra mooie herinnering zo'n gebaarquote:
ik zie het voor me, julius jaspers met zwemvleugeltjes en een geruite (golf) zwembroekquote:
dat begreep ik, daarom corrigeer ik je ookquote:
truste Kaatjequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:12 schreef kaatje50 het volgende:
Deze dag zit er weer op voor me. Wij gaan naar bed. truste
truste kaatje, tot morgenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:12 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:12 schreef kaatje50 het volgende:
Snel voor het raam gaan staan voor een nieuwe fotoquote:
zal eens kijken of het deze keer luktquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Snel voor het raam gaan staan voor een nieuwe foto
En is de foto gelukt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zal eens kijken of het deze keer lukt
nee, ga zo nog een poging wagen. Maar kreeg een beetje lamme handen van het fototoestel omhoog houden. Het is nu ook weer niet zo dat het constant flitst zoals de vorige keerquote:
ik ga er een einde aan breien voor vandaag. Ik zeg tot morgenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ga zo nog een poging wagen. Maar kreeg een beetje lamme handen van het fototoestel omhoog houden. Het is nu ook weer niet zo dat het constant flitst zoals de vorige keer
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ga er een einde aan breien voor vandaag. Ik zeg tot morgen![]()
Voor straks, slaap lekker
truste kokje, slaap lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ga er een einde aan breien voor vandaag. Ik zeg tot morgen![]()
Voor straks, slaap lekker
nu ook flinke regen, maar 't is nog niet echt dat je zegt het houdt neit op met donderen en bliksemen, af en toe gedonder in de verte en wat flitsen nog. Duurt nog effe voor het dichterbij komt.quote:
Het is wel eenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nu ook flinke regen, maar 't is nog niet echt dat je zegt het houdt neit op met donderen en bliksemen, af en toe gedonder in de verte en wat flitsen nog. Duurt nog effe voor het dichterbij komt.
ja, waar vind ik die site? Het valt er hier nu echt met bakken uitquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is wel eenlijntje geworden he
eh, buienradar.nl o.a.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, waar vind ik die site? Het valt er hier nu echt met bakken uitdit kan ook het gloednieuwe hemelwaterriool niet aan hiero, kan alleen geen foto maken, is erg donker, met flits geprobeerd maar lijkt nergens op
Zoals Muisje al zegt. Weer.nl/knmi of buienradar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, waar vind ik die site? Het valt er hier nu echt met bakken uitdit kan ook het gloednieuwe hemelwaterriool niet aan hiero, kan alleen geen foto maken, is erg donker, met flits geprobeerd maar lijkt nergens op
Gecondoleerd, MaryMouse.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gecondoleerd, MaryMouse.
Mijn kater heeft een soortgenootje mee naar huis genomen en kompleet opgegeten.
Zie je het lijntje ook goed op hoorquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:45 schreef Drassss het volgende:
Potverpielekes die lijn begint nog te activeren ook.
Donder en bliksemquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
leg uit. HIj is actief, ik hoor het en zie het, maar wat bedoel jij ermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |