Dat is van vroeger uit meegenomen. vroeger werd er op verwarming gekookt. Open vuur, houtkachel, oliekachel. Later kwam pas aardgasquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Kok, kan jij mij trouwens vertellen waarom koks een gasfornuis een kachel noemen?
Ik vind het gewoon een beetje eng wat er aan het gebeuren is hoorquote:
Dat ik daar zelf niet op gekomen ben. Dank jequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat is van vroeger uit meegenomen. vroeger werd er op verwarming gekookt. Open vuur, houtkachel, oliekachel. Later kwam pas aardgas
heb er geen last van. Heb al heel lang geen aandelen meer, en de rest zien we dan wel weer. Kunnen altijd nog een boom opzoekenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje eng wat er aan het gebeuren is hoor
wilde al zoiets typen. Een eindje verderop hier in de straat staat nog een oud boerderijtje, die koken nog op een fornuis waar hout in moet, ding is al loei-oud, geweldig ding, zou het best willen hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat is van vroeger uit meegenomen. vroeger werd er op verwarming gekookt. Open vuur, houtkachel, oliekachel. Later kwam pas aardgas
doen ze expres, moeten we allemaal verplicht werken tot we er bij neer vallenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
Ach in het slechte geval heb je geen pensioenuitkering, thats it
Ik ben ook blij dat ik geen aandelen meer hebquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er geen last van. Heb al heel lang geen aandelen meer, en de rest zien we dan wel weer. Kunnen altijd nog een boom opzoeken
En mijn levensverzekeringquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
vandaar de mogelijkheid van een boomquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
bomen genoeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik geen aandelen meer heb
[..]
En mijn levensverzekering
Zijn er 16 miljoen bomen in Nederland?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
vandaar de mogelijkheid van een boom![]()
vast wel, en anders maar met meerderen een boom delen (takken genoeg)quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zijn er 16 miljoen bomen in Nederland?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
bomen genoeg.
Oh nee, in A´dam hebben ze het Hilton
als je de kleintje meetelt vast welquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zijn er 16 miljoen bomen in Nederland?
Je moet natuurlijk wel van die stevige rakkers hebben he. Half werk doen we het niet voor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je de kleintje meetelt vast wel
bij Intratuin staan er zatquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel van die stevige rakkers hebben he. Half werk doen we het niet voor.
Woon aan de rand van de Veluwe, daar zijn er wel een paar te vindenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel van die stevige rakkers hebben he. Half werk doen we het niet voor.
quote:
geen voetbalfans, maar kan die drie gekken in dat programma wel waarderenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet zoveel voetbal fans hier op dit moment Pietje
Al jaren zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
het is toch echt TV-pruimentijd hè, ze kunnen niet eens een nieuwe film uitzenden, alleen maar films die ze al 30x uitgezonden hebben
volgens mij zit er maar 1 gek daar. Die andere denkt dat ie leuk is, en die andere is gewoon een zwaar irritante eikel die vind dat hij denkt dat hij van alles verstand heeft en dus iedereen maar mag beledigen onder het mom van journalistiekquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen voetbalfans, maar kan die drie gekken in dat programma wel waarderen
olympische spelen, maar dat vind ik dat vaak nog wel leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Al jaren zoGelukkig heb je volgend jaar alleen maar sport!
dat dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
het is toch echt TV-pruimentijd hè, ze kunnen niet eens een nieuwe film uitzenden, alleen maar films die ze al 30x uitgezonden hebben
en toch kan ik er om lachenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij zit er maar 1 gek daar. Die andere denkt dat ie leuk is, en die andere is gewoon een zwaar irritante eikel die vind dat hij denkt dat hij van alles verstand heeft en dus iedereen maar mag beledigen onder het mom van journalistiek
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Al jaren zoGelukkig heb je volgend jaar alleen maar sport!
Niet zeggen hoor, ik kijk er naarquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
romancing the stone, goh, hoe zou die aflopen
ik ook, bij gebrek aan beter, mag geen VI kijken, wil Mark morgen ook zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet zeggen hoor, ik kijk er naar
Verras ons eensquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
Ik knal maar eens een lekker muziekje aan. Verzoekjes?
doe is wat van michael mcdonaldquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
doe maar iets vrolijksquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet haar beste nummer
Ja er zijn fijnere bijv:quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
Eenschquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
Absoluut, beter dan het origineelquote:
Die kans is bij heeeeeeel erg grootquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
Tja ik ben heel divers maar heb ook veel kleine bandjes in mijn bestand. Ik vermoed dat jullie ze niet kennen
Voor mezelf weet ik dat el zeker. ben niet met muziek bezig. Weet meestal niet wie welk nummer heeft gezongen. Vind een nummer goed of niet, maar als ik het dan wil downen weet ik niet van wie het is of wat de titel is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
Tja ik ben heel divers maar heb ook veel kleine bandjes in mijn bestand. Ik vermoed dat jullie ze niet kennen
Ach wel nee, gewoon een tropisch buitje is zo over (na de regentijd)quote:
Hmmm, en toch ben jij daar beter in dan ik hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Voor mezelf weet ik dat el zeker. ben niet met muziek bezig. Weet meestal niet wie welk nummer heeft gezongen. Vind een nummer goed of niet, maar als ik het dan wil downen weet ik niet van wie het is of wat de titel is.
?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die kans is bij heeeeeeel erg groot
alleen bij de oude top artiesten denk ik. En hangt af van het genrequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, en toch ben jij daar beter in dan ik hoor
Och ik ga graag naar concertjes van kleine bandjes in kleine zaaltjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Voor mezelf weet ik dat el zeker. ben niet met muziek bezig. Weet meestal niet wie welk nummer heeft gezongen. Vind een nummer goed of niet, maar als ik het dan wil downen weet ik niet van wie het is of wat de titel is.
Nooit van gehoord, maar wel een lekkere soundquote:
Waren live gruwelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar wel een lekkere sound
Vind het nadeel van albums dat er meestal maar een stuk of 5 goede nummers op staan, Daarom stel ik ze zelf wel samen. Is qua geluid niet optimaal, maar is voor mij niet echt belangrijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och ik ga graag naar concertjes van kleine bandjes in kleine zaaltjesZitten vaak de echte toppers ( voor mijn gevoel ). Ik heb alleen albums, maar een enorme mix in verschillende smaken..
quote:
Heb je gelijk in. Soms zit er echt rotzooi in..quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vind het nadeel van albums dat er meestal maar een stuk of 5 goede nummers op staan, Daarom stel ik ze zelf wel samen. Is qua geluid niet optimaal, maar is voor mij niet echt belangrijk
die is net hier geweest, hier komt ook weer donkere lucht aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar komt wel een donkere regenwolk aan vanuit het zuiden
West van je komt een mooi beestje aan ja!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar komt wel een donkere regenwolk aan vanuit het zuiden
hier schijnt de zonquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die is net hier geweest, hier komt ook weer donkere lucht aan
West kan ik hier vanuit het appartement niet zien, Noord/Oost en Zuid alleenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
West van je komt een mooi beestje aan ja!
om 2330 weer een rooie vlek, wordt het toch normale tijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
West kan ik hier vanuit het appartement niet zien, Noord/Oost en Zuid alleen
quote:
ik moet tanken, dus rij jij maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Gaan we Chasen, Kokje, rij jij, of rij ik
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Gaan we Chasen, Kokje, rij jij, of rij ik
mij ook wel hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]Lijkt me wel vet om steeds voor zo'n dikke Shelf uit te rijden.
ik moet ook tanken, dus dan moet Drassss ons maar komen ophalen, hij is tenslotte de expert.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik moet tanken, dus rij jij maar
mij ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]Lijkt me wel vet om steeds voor zo'n dikke Shelf uit te rijden.
nee, krijgt ie ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
Tom heeft nog steeds geen gezelschap
Goed planquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik moet ook tanken, dus dan moet Drassss ons maar komen ophalen, hij is tenslotte de expert.
[..]
mij ook
Dat zou ik toch wel heel erg vinden. Wij hebben extra pensioenverzekering afgesloten, zodat we niets in hoeven leveren, als we de pensioengerechtigde leeftijd hebben. (ik veel eerder dan manliefquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
gas geven!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef Drassss het volgende:
Hmmz voordat ik in Amsterdam ben is het 1.5 uur verder. Gaat hem niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |