Dat is van vroeger uit meegenomen. vroeger werd er op verwarming gekookt. Open vuur, houtkachel, oliekachel. Later kwam pas aardgasquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Kok, kan jij mij trouwens vertellen waarom koks een gasfornuis een kachel noemen?
Ik vind het gewoon een beetje eng wat er aan het gebeuren is hoorquote:
Dat ik daar zelf niet op gekomen ben. Dank jequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat is van vroeger uit meegenomen. vroeger werd er op verwarming gekookt. Open vuur, houtkachel, oliekachel. Later kwam pas aardgas
heb er geen last van. Heb al heel lang geen aandelen meer, en de rest zien we dan wel weer. Kunnen altijd nog een boom opzoekenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje eng wat er aan het gebeuren is hoor
wilde al zoiets typen. Een eindje verderop hier in de straat staat nog een oud boerderijtje, die koken nog op een fornuis waar hout in moet, ding is al loei-oud, geweldig ding, zou het best willen hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat is van vroeger uit meegenomen. vroeger werd er op verwarming gekookt. Open vuur, houtkachel, oliekachel. Later kwam pas aardgas
doen ze expres, moeten we allemaal verplicht werken tot we er bij neer vallenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
Ach in het slechte geval heb je geen pensioenuitkering, thats it
Ik ben ook blij dat ik geen aandelen meer hebquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er geen last van. Heb al heel lang geen aandelen meer, en de rest zien we dan wel weer. Kunnen altijd nog een boom opzoeken
En mijn levensverzekeringquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
vandaar de mogelijkheid van een boomquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
bomen genoeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik geen aandelen meer heb
[..]
En mijn levensverzekering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |