quote:Spy series Covert Affairs has been renewed by the USA Network.
Set to return for a third season, the drama starring Piper Perabo and Christopher Gorham has won another 16 episodes.
quote:Do you guys share any shirtless scenes?
Ramamurthy (Jai): [Laughs] Sadly, no. Not yet. But hopefully there are many more seasons to come. Maybe we'll have an ab-off or something. I'm going to e-mail Matt and Chris now. We're going to work that out. It's happening. You can print that. Jai and Auggie will be shirtless at some point in the near future together in a non-homoerotic way. As we speak, I'm writing, "Auggie and Jai must be shirtless together in Season 3."
ik dacht morgenavond, maar je hebt gelijk. Hij staat in sickbeard, kijk er naar uit!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vanavond weer, voor de geïnteresseerden.
Thanks voor de herinnering, op een of andere manier dacht ik dat het pas in september weer begon..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vanavond weer, voor de geïnteresseerden.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef June. het volgende:
En als er nog meer dames meekijken:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus ben benieuwd.
Volledig gelijk. Ik ben zo gek op Auggiequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:22 schreef June. het volgende:
Jai dood?Ik geloof er helemaal niks van haha, misschien komt hij nog wel terug
Maar vond Jai maar irritant, dus op zich mag hij wel van mij wegblijven.. Verder leuke aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:16 schreef Tegan het volgende:
En er is gezegd in een interview met de makers datWel gek, vorig jaar zei hij nog dat hij in dit seizoen shirtless zou gaan samen met AuggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shine bright like a diamond.
Aflevering 5 wordt binnengehaald. Vermaak me nog prima met deze serie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:05 schreef marcel-o het volgende:
veel vrouwen in dit topic
Net ff gekeken.
mooi begin van S3
dingen lekken naar de pers.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:09 schreef Pvoesss het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom henry wilcox in jail zat?
De beste ep tot nog toe. WTF happened...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Aestivate het volgende:
Vette EP. Watsgeburt?
Kan niet wachten op de volgende.
Hoe was het einde? Ben het ff kwijt...quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef marcel-o het volgende:
Joan <--> Lenaprachtig
maar wtf.. dat einde![]()
dat houdt je wel ff bezig...
Joan gaat achter Lena aan en laat de stad afsluiten en dan word Annie uit dr coma gehaald met stroomstotenquote:Op zondag 16 september 2012 23:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe was het einde? Ben het ff kwijt...
Moet je er ff bij zeggen hè, want als het in de VS is uitgezonden mag er hier over gesproken worden...quote:Op maandag 17 september 2012 20:08 schreef marcel-o het volgende:
hmm, dat was n beetje gespoilert ...![]()
k had t over t einde van 0308![]()
maargoed.. ben nu weer bij.
ze zal t wel overleven ja.. anders einde oefening van de serie
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:06 schreef Crohnjurist het volgende:
Spannende promo!
En de serie is renewed dus volgende zomer nog meer covert affairs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede aflevering en een mooie opmaak naar de rest van het seizoen.
Hij doet het zelfs zo goed dat ik er even aan moest wennen om hem ineens in een andere serie gewoon normaal te zien kijken en lopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:09 schreef janeway het volgende:
Ik vind die knul die Auggie speelt het goed doen. Ik heb ergens gewerkt waar blinden werken en hij doet de details echt goed.
Ja dat geloof ik. Alleen het wiebelen met zijn ogen wat blinden bijna altijd doen. Dat heeft hij niet.. Maar het tasten naar, de stok beheersing, Het volgen van de ronding van tafels ed. Het tasten aan muren.. echt heel goed..quote:Op donderdag 8 november 2012 20:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hij doet het zelfs zo goed dat ik er even aan moest wennen om hem ineens in een andere serie gewoon normaal te zien kijken en lopen.
Dit komt omdat ze haar training niet af gemaakt heeft op de farm. Ze heeft de wapen training niet gehad en mag daarom geen wapen dragen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef E.H. het volgende:
Ben deze serie ook aan het kijken. Zit nu in seizoen 2. Wel aardig, maar blijf het raar vinden dat ze geen wapen draagt. Is toch standaard uitrusting van CIA agent?
Euhm volgens mij niet. Zeker niet in eigen land, waar ze helemaal niet mogen opereren.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef E.H. het volgende:
Ben deze serie ook aan het kijken. Zit nu in seizoen 2. Wel aardig, maar blijf het raar vinden dat ze geen wapen draagt. Is toch standaard uitrusting van CIA agent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:22 schreef June. het volgende:
Net even een spoiler gelezen voor de laatste aflevering (waar ze naartoe gaat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Ik moet bekennen dat ik niet helemaal uptodate ben met de laatste afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen even kijken
Shine bright like a diamond.
lol, idiots. Volgende week wss Duits als zijnde Nederlands...quote:Op woensdag 14 november 2012 09:55 schreef friekin_ het volgende:
Fokking slecht, 100 euro briefjes zijn niet eens groen
Niet? Google eens op 100 euroquote:Op woensdag 14 november 2012 09:55 schreef friekin_ het volgende:
Fokking slecht, 100 euro briefjes zijn niet eens groen
Ik zie nog minstens 3 andere fouten...quote:Op woensdag 14 november 2012 18:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
Toch raar dat de biljetten verder wel kloppen. Zou de groene inkt op geweest zijn
- Duits geschreeuw als "shouting Dutch" ondertitelenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:48 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Ik zie nog minstens 3 andere fouten...
Bedoelde de biljetten, maar die andere 2 zijn inderdaad ook waar.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:27 schreef Aestivate het volgende:
[..]
- Duits geschreeuw als "shouting Dutch" ondertitelen
- Amsterdam Centraal dat niet verbouwd wordt
Of je bedoelt de biljetten?
We zijn dan ook gewoon reserve Duitsersquote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef June. het volgende:
Nederlanders krijgen in Amerikaanse series ook standaard van die Duitse namen zoals Gunther oid
Ja typisch dat er geen vertaling engelstalige subs van zijn hahaha..quote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Haha sodemieter op man! Flikker op man!
En die oude baas die in minuut 1 naar de camera wijst met zijn paraplu
Hoe heet die kerel ook alweer die dat zei?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Haha sodemieter op man! Flikker op man!
Dacht eerst dat het Thomas Acda was die ze als bakker hadden gecast.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:50 schreef Mryc het volgende:
[..]
Hoe heet die kerel ook alweer die dat zei?
Bob Fosko!quote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het Thomas Acda was die ze als bakker hadden gecast.
Wel een beetje vreemd dat ze nu geholpen moest worden, terwijl ze een paar weken terug in Rusland nog met gemak 4 militairen te lijf wist te gaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:27 schreef vuvuzela het volgende:
Volgens mij heb ik een keer een biertje gedronken op het terras waar ze klappen kreeg
Die mannen die haar in elkaar sloegen hoorden bij haar hèquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:01 schreef June. het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd dat ze nu geholpen moest worden, terwijl ze een paar weken terug in Rusland nog met gemak 4 militairen te lijf wist te gaan
Oja, is waar ook! Zo goed had ik niet opgeletquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die mannen die haar in elkaar sloegen hoorden bij haar hèEn het is natuurlijk ook niet geloofwaardig voor de politie/ambassade als ze 2 volwassen, brede mannen van zich af had weten te slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |