Ik vind het een behoorlijke handicap. Lijkt me echt bizar als je onder de noemer 'liever niet' niet welkom bent bij je eigen vrienden. Laat staan je eigen vriendin!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met het feit of het wel of niet gezellig is, het heeft meer te maken met het gevoel dat iemand in je persoonlijke ruimte zit. De één kan daar makkelijker tegen dan de ander.
Ik wil niet voor anderen spreken, maar het is niet zo dat vrienden niet welkom bij mij zijn, het gaat om een bepaald gevoel wat je hebt als er visite over de vloer is en een soort van opluchting als ze weer weg zijn. That's it.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijke handicap. Lijkt me echt bizar als je onder de noemer 'liever niet' niet welkom bent bij je eigen vrienden. Laat staan je eigen vriendin!
Het is alleen bizar als je niet weet wat erachter zit en er toch een mening over wil hebben, dan kan je niet anders dan zeggen dat je het niet begrijpt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het een behoorlijke handicap. Lijkt me echt bizar als je onder de noemer 'liever niet' niet welkom bent bij je eigen vrienden. Laat staan je eigen vriendin!
Het interesseert me niet zoveel wat erachter zit. Ik zou er niet vrolijk van worden. Net zoals ik niet vrolijk zou worden van ander sociaal onwenselijk gedrag in mijn directe omgeving.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:37 schreef Canillas het volgende:
[..]
Het is alleen bizar als je niet weet wat erachter zit en er toch een mening over wil hebben, dan kan je niet anders dan zeggen dat je het niet begrijpt.
Dan kan ik me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt; als je het niet begrijpt en wat er achter zit interesseert je niet dan kan je er weinig mee. Dan blijft er eigenlijk alleen maar frustratie over.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Het interesseert me niet zoveel wat erachter zit. Ik zou er niet vrolijk van worden. Net zoals ik niet vrolijk zou worden van ander sociaal onwenselijk gedrag in mijn directe omgeving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |