Daar haal ik al mijn plezier op dit moment uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik dacht één seconde dat het echt was.
quote:De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden.
Je hebt op een link geklikt die niet meer geldig is of een verkeerd adres getypt. Sommige internetadressen zijn hoofdlettergevoelig.
Terug naar startpagina
Terug naar de vorige pagina
Van jou snap ik het wel, jij hebt waarschijnlijk echt boys achter je aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
kleine shokkoe ouwe
1,5 seconde
jwz leven op de oekoe van die straat is keihardquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:07 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
[..]
Van jou snap ik het wel, jij hebt waarschijnlijk echt boys achter je aan.
libie is een bitchquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jwz leven op de oekoe van die straat is keihard
Voorgebakken humor is niet mijn interesse.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
[..]
Nou en, alsof je nooit een herhaling van Friends hebt gekeken
Dan mag het wel weer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
22 juli op precies te zijn...
FOK!er gevonden op Facebook
Nigga please, die shit was als eerste op Reddit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:17 schreef Swomp het volgende:
Triest hoor TS, een grap jatten wat nog geen enkele weken geleden hier een groot succes was op FOK!
Probeer gewoon niet mee te liften op het succes van een ander topic.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:19 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
[..]
Nigga please, die shit was als eerste op Reddit.
Jullie gaan me toch niet geloven, maar ik kende dat topic niet. Ik ken het van Reddit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:21 schreef Swomp het volgende:
[..]
Probeer gewoon niet mee te liften op het succes van een ander topic.
Net alsof we dat ene topic 'vergeten' waren
sowieso druk maken om iets van fokquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
[..]
Jullie gaan me toch niet geloven, maar ik kende dat topic niet. Ik ken het van Reddit.
Maar fine, ik ga lekker jonko klappen, gaan jullie je maar zorgen maken om hoe oud een topic wel of niet is
Bel je even wanneer je komt? Dan zorg ik dat ik thuis benquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Ik heb dus "ruzie" met zo'n gast van het forum hier, hij doet de hele tijd fucking stoer, maar hij weet niet dat ik zijn gegevens heb, en dat ik binnenkort naar zijn huis ga om verhaal te halen.
Het gaat dus om deze gast:
http://www.facebook.com/profile/4456243
Ik waarschuw je bij deze, niet stoer doen anders krijg je klapjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |