En dan een even duur - zo niet duurder - kreng terug te kopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Om een 2e motor en een auto voor erbij te kopen ja.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Om eenOpel Astra
van de weg te houden.
If available, maar het was maar een voorbeeldje he; staan er plenty te koopquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gewoon mooi zwart of grijs.
Maak vrienden 1.01quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inderdaad! Staat veel beter naast je woonwagen
Nee, niet specifiek; omdat ik wat cash kan gebruiken, en omdat de Linc niet functioneel was. (lees: te mooi als daily en te kwetsbaar voor pekel kilometers)quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef daNpy het volgende:
Je deed je Linc toch weg omdat je geld nodig had?
Nee, jij leest/luistert niet goed/heel selectiefquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Om een 2e motor en een auto voor erbij te kopen ja.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Om eenOpel Astra
de weg op te houden dacht ik.
quote:
De Linc brengt genoeg op om al het bovenstaande te bewerkstelligen; niet in één keer, maar het kanquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dan een even duur - zo niet duurder - kreng terug te kopen.
Zoveel "liefde" voor de Linc was er dus niet.
Ja, sorry, ik hou het niet meer bij. Het verandert elke week.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, jij leest/luistert niet goed/heel selectief
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik hou het niet meer bij. Het verandert elke week.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, we praten hier over een astra van 10.000 euro, dat is waar ook.
Idd, kut op.quote:
Best wel inderdaad, er zijn serieus mensen die denken dat < '86 ineens betekent dat roest in goud verandert, en dat 300.000 km dan ineens niks meer isquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moet wel zeggen dat de prijzen van bepaalde MB's enorm overdreven zijn
Zelfde geld voor Golfjes 1 waar je nog nét een een silhouette van kan zien en absurde bedragen voor worden gevraagdquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Best wel inderdaad, er zijn serieus mensen die denken dat < '86 ineens betekent dat roest in goud verandert, en dat 300.000 km dan ineens niks meer is
Mwah, hoop er maar niet teveel op. Er zijn nog helemaal geen concrete zaken die aanleiding geven op terugdraaiing. De wet is er gewoon doorheen dus zomaar terugdraaien kan niet eens, daar is best wat meer voor nodig dan een motie en wat autofora...quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef daNpy het volgende:
Jup maar w.s. gaan ze dat weer terug draaien...
http://forum.autofans.nl/index.php?showtopic=3470
Ik kan ook nog in de Astra blijven rijden natuurlijk; die gaat straks als eerste weer opgeknapt worden, maar die kost nog steeds geld als hij stilstaat, en een Yank of lompe Benz niet. En die extra motor moet er idd ook komen, omdat de twin mijn rijtempo op de snelweg niet zo tof vindt. Ik ben er alleen nog niet uit wat, ook dáárvoor zijn er diverse optiesquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
Koop gewoon een simpel golfje ofzo voor de winter en een extra motor voor de lange ritten.
Zo'n yank is leuk maar economisch is het niet echt een verstandige keus
Op zich leuk, maar dat verandert niks aan mijn smaak qua auto's. Het zal wel gunstiger worden voor de prijzen, dat is wel zeker natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef daNpy het volgende:
Golfje 2 diesel uit 86 ofzo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan ook nog in de Astra blijven rijden natuurlijk; die gaat straks als eerste weer opgeknapt worden, maar die kost nog steeds geld als hij stilstaat, en een Yank of lompe Benz niet. En die extra motor moet er idd ook komen, omdat de twin mijn rijtempo op de snelweg niet zo tof vindt. Ik ben er alleen nog niet uit wat, ook dáárvoor zijn er diverse opties![]()
Hangt er ook allemaal een beetje aan waar we qua wonen terecht gaan komen; ga ik verder weg van de zaak wonen, dan heeft die motor voorrang, gaan we dichterbij wonen, dan maakt het niks uit, en kan de twin misschien nog een poosje door als dat zo uitkomt.
Eerst zien dan geloven..quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef daNpy het volgende:
Neh, ik heb dan toch liever wat meer klasse onder mijn bips; ik ga me niet zitten ergeren in een schijthok wat niet vooruit wil; als ik dan toch in de file sta doe ik dat wel graag relaxedquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Golfje 2 diesel uit 86 ofzo?I know het is een lijk, maar wat maakt het uit voor de winter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |