Mijn kies hebben ze verwijderd omdat ie dus rot was, normaal is dat niet geloof ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Ik snap het niet![]()
Ze zeiden tegen mij dat ze de vulling er dan uit halen, dan via je kies dat wortelkanaal schoon maken, dan tijdelijke vulling er in, dan drie weken later checken of het goed weg is de ontsteking (intussen ook medicijnen die drie weken) en dan def. vulling.
Hoezo raak je dan kiezen kwijt daarvan?
Ow maar Ing heeft het ook al over dat ze 2 kiezen kwijt was na een wortelkanaalbehandeling.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn kies hebben ze verwijderd omdat ie dus rot was, normaal is dat niet geloof ik.
Fijn dat 'ie niet zo moeilijk is met eten, gaat vast goed komenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Morgen beginnen met de kuur en dan een dag of twee. Als hij dan niet opknapt moeten we terug. Ik geef hem vandaag even niets. Morgenochtend begin ik met de kip met rijst. En Elco is net een vuilnisbak, die eet alles
Ja ze had d'r kunstgebit in de wachtkamer laten liggen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow maar Ing heeft het ook al over dat ze 2 kiezen kwijt was na een wortelkanaalbehandeling.
Ik schrik er van
Ik wil ook mondrustquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Om mijn mond wat rust te geven en me geen frequent flyer bij de tandarts te maken.
Ik geloof niet dat ik ooit zoiets engs en afschuwelijks heb meegemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Woooooooooo Biet, zoiets doet Sjon niet eens laat dat es !
Nee, nu nog niet hoor. Vanavond na het laatste rondje zal hij wel eten willen als hij trek heeft. Maar voor een hond is een dagje vasten niet zo erg hoor. In tegenstelling tot katten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat 'ie niet zo moeilijk is met eten, gaat vast goed komen
Maar merk je nu niet dat Elco ontzettende honger heeft?
Jou altijd.quote:
Dat wist ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet hoor. Vanavond na het laatste rondje zal hij wel eten willen als hij trek heeft. Maar voor een hond is een dagje vasten niet zo erg hoor. In tegenstelling tot katten.
Ik heb *telt* 3 wortelkanaalbehandelingen gehad. Napijn: ja, spierpijn van een uur lang den bek openhouden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow maar Ing heeft het ook al over dat ze 2 kiezen kwijt was na een wortelkanaalbehandeling.
Ik schrik er van
Nu ben je het wel voor, wachten tot he last krijgt (meestal op een vrijdagavond natuurlijk) is ook niet alles. Maar ik weet precies hoe je je voeltquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil ook mondrust![]()
De pijn in mijn gezichtszenuw is NET weg. Moet ik overmorgen weer lang met mijn snavel open liggen. Doet het daarna weer weken zeer natuurlijkIk was nog geneigd om het een maand uit te stellen omdat ik toch geen last heb, maar goed, dan is het maar weer achter de rug. Tenminste, volgende maand dan, omdat ik dan wéér moet
Ehm, verwar je me nu met Elies?quote:
Ik deed het altijd als ze last van maag of darmen hadden. Dagje vasten en dan langzaam met wat rijst en kip weer opbouwen. Negen van de tien keer werkte dat prima.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Vasten is heel goed voor honden idd, vriendin van me doet t elke twee weken een dag met die van haar. Ik geloof niet dat ik dr mee weg zou komen
Nee hoor, mijn O's waren uitverkocht, ik heb net verse gehaald.quote:
Ah, dan snap ik hetquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Nee hoor, mijn O's waren uitverkocht, ik heb net verse gehaald.
Boewhahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |