Najaaaa, ter ontspanning is dat juist goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou trust me, dat gaat hem niet worden.
(Ook weer door meerdere factoren).
Vergeten nog niet helemaal, want ze vermijdt De Hoek angstvalligquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zal wel allemachtig zeer hebben gedaan denk ik![]()
Maar gelukkig is zij het alweer vergeten
Serieus hoor, ik schrok me echt de touwtyfus toen ik het lasquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
NIETS! Ik heb alles gecheckt. Voetzooltjes, tong, tandvlees, of ze ergens op gebeten had ofzo.
De DA vroeg het ook al meteen of ze brandwonden in haar mond had, omdat het toch echt flink wat seconden waren voordat ik haar losgewrikt had van dat snoer.
Maar ze had een engeltje op haar schouder. Wel twee ook
Ik heb een nachtmerrie gehad van de jipjips van Bert en Ernie ooitquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja![]()
En de monsters naast de Freggelgrot
Sleepy Beetlequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Vergeten nog niet helemaal, want ze vermijdt De Hoek angstvallig
Maar de pijn misschien wel vergeten, hoop het echt!Ze ligt nu naast me, bovenop de bankkussens te ronken.
Vergeet die enge grijze kerel van Q en Q nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja![]()
En de monsters naast de Freggelgrot
JAAAA!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eng?
De karbonkel uit Ik Mik Loreland, die was pas eng.
Ik ken Q en Q nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Vergeet die enge grijze kerel van Q en Q niet
Slaap lekker Rewimo
Die hadden van die toeters op het hoofd toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een nachtmerrie gehad van de jipjips van Bert en Ernie ooit
Of Ravi en Oliquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:26 schreef Ynske het volgende:
Toeter en Daffney
Toeter en Kitty
Mollie en Jet
Kring en Spier zou dan meer van toepassing zijnquote:
S heeft ook alles nog eens dubbel gecheckt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus hoor, ik schrok me echt de touwtyfus toen ik het las![]()
Ik hoop echt dat ze ook dan maar gelijk bang blijft voor die hoek. Tering
Nee, geen toeters, alleen jipjipquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hadden van die toeters op het hoofd toch?
En konden alleen JipJip zeggen?
Ik vond Graaf Tel altijd eng...en die groene Elmo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |