Die is haar telefoon aan het verdrinken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[me=Memento-Mori] meldt
[/me]
CL waaaar ben je?
Dat krijg je met iPhones.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is haar telefoon aan het verdrinken.
Ben je hypermobiel of zou het normaal moeten zijn bij zo'n gebeurtenis?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:05 schreef Tegan het volgende:
Ik trok vandaag mijn arm uit de kom. Stomme zware dozen boven mijn hoofd houden en die dan bijna vallen.
Ik was incognito dus ik ging hem niet helpen. En wat moest ik dan doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:05 schreef Tegan het volgende:
Owja, vandaag at work liet er een jongen zijn phone vallen in een plas water/modder.
Nu de mensen nog die die ondingen met huid en haar verdedigen / ophemelen.quote:
Dat eerste. Klein beetje danquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je hypermobiel of zou het normaal moeten zijn bij zo'n gebeurtenis?
Arme Q.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu de mensen nog die die ondingen met huid en haar verdedigen / ophemelen.
quote:
Gewoon rokje 5 cm omhoog trekken en lief kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
En normaal zou zijn dat zon leuk schattig klein meisje als ik zulke zware dozen laat tillen.
Dat gebeurt vanzelf als ze zich uit moet rekken om wat boven haar hoofd te zetten. Al ga ik er dan vanuit dat ze al een rokje aanheeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon rokje 5 cm omhoog trekken en lief kijken.
Ik heb al gelobbyd voor rokjes at work. Maar het mag nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon rokje 5 cm omhoog trekken en lief kijken.
Wij kunnen alleen maar hopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als ze zich uit moet rekken om wat boven haar hoofd te zetten. Al ga ik er dan vanuit dat ze al een rokje aanheeft.
Vast een stel homo's in de directie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb al gelobbyd voor rokjes at work. Maar het mag niet.
Die zijn toch al oud en verlept.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:10 schreef Tegan het volgende:
Alleen de hoge bazen mogen een kokerrok aan. Not fair!
Of dromen.quote:
Omhoog neuken dus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Word tijd dat ik daartussen ga lopen met sexy benen in rokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |