SPOILER: StatisticsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle OP'sSPOILER: #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #20Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MisterChirrel op 08-08-2011 16:55:27 ]![]()
Woot!Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
Kut geen fipo!Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik moest gewoon 5 keer f5en voordat er een nieuwe wasquote:
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
anyhow:
Ja ik krijg dan een geyl pakje aan, en ja het lijkt me ook erg leuk. Niet waar ik in eerste instantie op het gesolliciteerd, maar wel leuk en de kansen om door te groeien zijn aanwezigO+![]()
Je bent nog maar kort bij ons he.quote:
De banner is gemaakt voor jouw tijd.
Maar als je Chir lief aankijkt wil hij je er vast wel bijzetten
Welk hotel?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:49 schreef Saisai het volgende:
anyhow:
Ja ik krijg dan een geyl pakje aan, en ja het lijkt me ook erg leuk. Niet waar ik in eerste instantie op het gesolliciteerd, maar wel leuk en de kansen om door te groeien zijn aanwezigDan word ik de lobby-rukker die er altijd is en bij de bar vage drankjes besteld.
![]()
Kansen om te groeienquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:49 schreef Saisai het volgende:
anyhow:
Ja ik krijg dan een geyl pakje aan, en ja het lijkt me ook erg leuk. Niet waar ik in eerste instantie op het gesolliciteerd, maar wel leuk en de kansen om door te groeien zijn aanwezigAltijd goed
in Groningen. ff reizen dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:49 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Welk hotel?Dan word ik de lobby-rukker die er altijd is en bij de bar vage drankjes besteld.
O+![]()
Heb je dan nog wel genoeg tijd om te fokken?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
kansen zijn er niet om te krijgen, maar om te nemenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Kansen om te groeienAltijd goed
O+![]()
staat een pc voor mn neus dan tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel genoeg tijd om te fokken?
O+![]()
"En hoe zijn mijn Fok!-mogelijkheden binnen het bedrijf?"quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel genoeg tijd om te fokken?![]()
Haaaaaaaai lieve Chirrie, ik wil ook in de banner.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:49 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je bent nog maar kort bij ons he.
De banner is gemaakt voor jouw tijd.
Maar als je Chir lief aankijkt wil hij je er vast wel bijzetten![]()
![]()
Hm.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:51 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Haaaaaaaai lieve Chirrie, ik wil ook in de banner.![]()
Ik ook niet hoorquote:![]()
Ja... Echt. Je bent tuig als je tijdens je werk de hele dag foktquote:
Voor allen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:54 schreef MisterChirrel het volgende:
Voor allen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor allen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je hoe lief ik ben? Daar kan unkle nog een puntje aan zuigen (hetwelk hij vast wel doet (bij jouquote:))
![]()
Ik heb nooit gezegd dat jij niet lief was.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Zie je hoe lief ik ben? Daar kan unkle nog een puntje aan zuigen (hetwelk hij vast wel doet (bij jou))
![]()
![]()
Oh hi hi hi hi.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:58 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat jij niet lief was.![]()
![]()
![]()
Mijn broek plakt van genot.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:59 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Maar bij nader inzien, ook nooit dat je wel lief was.
Je bent lief Chirrie.![]()
Voor allen:hey ik sta erin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O+![]()
hoihoiTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.![]()
Ik heb genoten van jequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow ik voel me gewild en sexyquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:01 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Een TT, OP én je staat in de banner, wat wilt een mens nog meer.
O+![]()
ik ben erquote:Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.![]()
wilquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:01 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Een TT, OP én je staat in de banner, wat wilt een mens nog meer.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:01 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik heb genoten van jeHet voelde zeker als een genot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
die is er nu ff niet. niemand kan er van genieten momenteelquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:01 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Doe ik je vriend een pleziertje mee.
O+![]()
touchéquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat taalfouten in jouw strips gelezen, dus puh.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
www.tinychat.comquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
die is er nu ff niet. niemand kan er van genieten momenteelMaar het is mijn favoriete beige ribbroek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ieuw, trek je broek dan uit. Plakbroeken zijn vies.![]()
![]()
Ik ben er weer. Was even einde dag ronde aan het maken. Koffie automaat bijvullen en schoonmaken enzo
Jij snapt niet dat ze je gewoon in je ondergoed wil zien?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
www.tinychat.com
[..]
Maar het is mijn favoriete beige ribbroek.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je ook het grote avontuur gelezen Chir?Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
wat doe je?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben er weer. Was even einde dag ronde aan het maken. Koffie automaat bijvullen en schoonmaken enzo
O+![]()
Als ik koffie moet zetten, moet ik meestal ook meteen het prullenbakje ervan leegmaken, de bonen bijvullen en het water ook bijvullen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben er weer. Was even einde dag ronde aan het maken. Koffie automaat bijvullen en schoonmaken enzo![]()
![]()
Alleen een paar in de OP, toen ging ik weer werken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef mctwigt het volgende:
Heb je ook het grote avontuur gelezen Chir?![]()
![]()
Dat dus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
En MissVan doet aan receptionatie.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha! Mijn collega's hoeven dat dus nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als ik koffie moet zetten, moet ik meestal ook meteen het prullenbakje ervan leegmaken, de bonen bijvullen en het water ook bijvullen.
whut?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
En MissVan doet aan receptionatie.O+![]()
Ja en daarna 'wij missen ChirChir'quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
De volgende 10 zullen de naam "WIJ MISSEN CACTUS" dragen.
Dan zal de reeks niet zo snel meer gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja en daarna 'wij missen ChirChir'Dat zijn toch 300 reacties per dag minder.
![]()
Ben benieuwd of die nog voor 2u vannacht wordt geopend, dan ga ik namelijk weg. Ik check het als ik terugkom en zal dan overschakelen op "WIJ MISSEN CHIRREL".quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef MisterChirrel het volgende:
De volgende 10 zullen de naam "WIJ MISSEN CACTUS" dragen.![]()
Zou je wel leuk vinden hm?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die nog voor 2u vannacht wordt geopend, dan ga ik namelijk weg. Ik check het als ik terugkom en zal dan overschakelen op "WIJ MISSEN CHIRREL".![]()
![]()
Ik kom er nu achter dat ik dagelijks een heel topic volspam.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dan zal de reeks niet zo snel meer gaan.Dat zijn toch 300 reacties per dag minder.
![]()
Jawel, beetje routes uitleggen enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef Saisai het volgende:
ik hoop toch wel dat ik het wat drukker krijg dan MV anders ga ik dood van verveling
Ga je trouwens in het Mercury hotel werken?![]()
nee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Jawel, beetje routes uitleggen enzo.
Ga je trouwens in het Mercury hotel werken?O+![]()
er zijn wel ietsje meer hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is het enige hotel wat ik ken daar.Was te proberen.
O+![]()
Ik denk zoveel, daarom ga ik ook op vakantiequote:Soms zou ik willen dat ik vakantie van mezelf kon hebben
Gewoon even een weekje iemand anders zijn ofzo
![]()
![]()
Welke plaats?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef MisterChirrel het volgende:
Dat is het enige hotel wat ik ken daar.Was te proberen.
![]()
Stel je voorquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk zoveel, daarom ga ik ook op vakantieSoms zou ik willen dat ik vakantie van mezelf kon hebben
Dat lijkt me echt geweldig!
Ik krijg namelijk echt vaak hoofdpijn van mezelf
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Stel je voorDat lijkt me echt geweldig!
Ik krijg namelijk echt vaak hoofdpijn van mezelfVrouwenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk zoveel, daarom ga ik ook op vakantieSoms zou ik willen dat ik vakantie van mezelf kon hebben
![]()
![]()
Chirrelsquote:
Doei!quote:
Ik heb werk
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Ik ook...quote:Of heb je een nieuwe baan?
nieuwe baanquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ook...Of heb je een nieuwe baan?
#3 #4
In dat geval gefeli!!!quote:
Werk in de studystore op de Erasmus (functie: sjouwer/uitpakker maar ook kassa)
maar mag volgende week ook gelijk een dag naar de vestiging in leiden
#3 #4
Leuk hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef mctwigt het volgende:
Werk in de studystore op de Erasmus (functie: sjouwer/uitpakker maar ook kassa)
maar mag volgende week ook gelijk een dag naar de vestiging in leiden
Je hebt me tukquote:
Is juist leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ohh dat lijkt me zo kut als je steeds naar andere plekken moet om te gaan werken.Toen ik bij de Halfords werkte ging ik ook van filiaal naar filiaal.
Vond het super om steeds nieuwe mensen te leren kennen.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Poosje gehad voor de Free Record Shop, van nijmegen naar Utrecht naar Amersfoort en terug naar Arnhem.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ohh dat lijkt me zo kut als je steeds naar andere plekken moet om te gaan werken.![]()
![]()
Dat trekt ie nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een week een vrouw te zijn
Ooit in Maarssen gewerkt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Poosje gehad voor de Free Record Shop, van nijmegen naar Utrecht naar Amersfoort en terug naar Arnhem.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Graag, mag jij mij zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een week een vrouw te zijn![]()
Nog 4 minuten peepz
Ik ga wel even met mezelf praten.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Hallo MV. Hoe is het?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja wel lekker. Met jou?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Chill wel ja. Nog geneukt?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja, jij?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee. Ik niet. Ik ben maagd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vond het toen ik nog als inval werkte al klote als ik bij een ander kinderverblijf in ons cluster moest werken en dat was nog wel in m'n eigen stadsdeel dan.![]()
![]()
Ik stiekem ookquote:
Dat is denk ik anders... Want dan ken je de kinderen niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vond het toen ik nog als inval werkte al klote als ik bij een ander kinderverblijf in ons cluster moest werken en dat was nog wel in m'n eigen stadsdeel dan.
Bij een winkel blijft het assortiment hetzelfde
Ja best erg...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:28 schreef MisterChirrel het volgende:
Verrassend dat je het alleen over seks kan hebben met jezelf.
Ik ga naar huis!
Ik ga denk ik zo weer tekenen
#3 #4
gatver mosselen blechquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:31 schreef Saisai het volgende:
ik ga zo mosselen maken denk ik, lekker.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Goed argument.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is denk ik anders... Want dan ken je de kinderen niet.
Bij een winkel blijft het assortiment hetzelfdeDenk dat het daar aan zou liggen.
Ik ga zo ook 'ns eten. Heb vanmiddag m'n kast opgeruimd. En echt heeeeeel veel weggedaan. Ik ben trots op mezelf.Jammer is alleen dat het nu nog overal en nergens kleren op de vloer en op m'n bank liggen en ik nog moet uitzoeken wat er in de prullenbak kan en wat er naar dezieligekindjes kan.
![]()
Ik ben er weer![]()
Vroeger lustte ik mosselen wel. Nu niet meer.
Ik heb ze te goed bekeken...Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Jij ging toch weg? (Niet lullig bedoeld. Het liefste heb ik je natuurlijk hierquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:13 schreef MisterChirrel het volgende:
Mosselen.Met azijn en peper, yum.
)
Ik heb een telefoon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jij ging toch weg? (Niet lullig bedoeld. Het liefste heb ik je natuurlijk hier)
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:18 schreef Saisai het volgende:
heb nog steeds niet gegeten.. alleen eten is zo saaiJe lokt wel reacties uit zo he ...quote:![]()
Ik het het over het algemeen, en wie zeg dat ik jou vieze buurman niet ben ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:21 schreef Saisai het volgende:
hoezo? alsof je naar Groningen komt fietsen.![]()
Fietsenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:21 schreef Saisai het volgende:
hoezo? alsof je naar Groningen komt fietsen.Dat is wel een endje
Maar ik wil best even de trein pakken en een hapje met je doen hoor
pff niemand weet wie ik benquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:22 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik het het over het algemeen, en wie zeg dat ik jou vieze buurman niet ben ?
O+![]()
De onwetendheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kwam je zoiezo wel AHAHAHA einz einz !!111!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:25 schreef Saisai het volgende:
gelukkig regent het weer zodat ik nat aankom bij de supermarkt
sorry![]()
![]()
van jou zekerquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:26 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Dat kwam je zoiezo wel AHAHAHA einz einz !!111!!
sorry
O+![]()
Wie de bal kaatst..quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:33 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Waarom kaats je toch altijd terug op mij, is dat een comunicatiewetenschaps ding ?O+![]()
Goed bezuugquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
2 vuilniszakken met kleren voor de arme kindjes, 1 voor de kliko. Ik ben goed bezig.![]()
![]()
Kom je dat straks hier ook even doen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
2 vuilniszakken met kleren voor de arme kindjes, 1 voor de kliko. Ik ben goed bezig.
quote:
Ik had m'n pinkpophoedje eerst in de kliko-zak zitten en toen dacht ik ineens, hey! daar schijnt de zon natuurlijk!![]()
![]()
Even?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Kom je dat straks hier ook even doen?Ik ben een paar uur bezig geweest. Maar nu is het wel heel netjes.
![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:50 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Even?Ik ben een paar uur bezig geweest. Maar nu is het wel heel netjes.
Ik weet het. Gelukkig doe ik elke zaterdag grote schoonmaak in huis
Omdat je geen pics postquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:57 schreef Saisai het volgende:
waarom heb ik nog steeds geen nieuwe woning kunnen vinden?![]()
Google niet op "neger pak."quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:54 schreef vieze_freddie het volgende:
Waar is dat plaatje met die neger in afrika die in een 3 delig pak loopt![]()
![]()
Hihi vieze plaatjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:58 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Google niet op "neger pak."![]()
![]()
Iedereen is dood na het zien van neger pak op googleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lag op bed. Op de tablet spelletjes te spelen. En ik dacht van ooooh ik zal eens een album van Justin Nozuka opzetten. WAT EEN ELLENDE. Verdomde kattengejank. (Er zijn toch 2 liedjes die ik érg leuk vind...) Toen ik het niet meer volhield ben ik meer weer achter m'n pc gaan zitten.Maar ik ga zo naar een vriend van me.
![]()
Wat gaan jullie doen vanavond?![]()
Een legging. Daarna lekker voor de tv hangen denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik lag op bed. Op de tablet spelletjes te spelen. En ik dacht van ooooh ik zal eens een album van Justin Nozuka opzetten. WAT EEN ELLENDE. Verdomde kattengejank. (Er zijn toch 2 liedjes die ik érg leuk vind...) Toen ik het niet meer volhield ben ik meer weer achter m'n pc gaan zitten.Maar ik ga zo naar een vriend van me.
![]()
Wat gaan jullie doen vanavond?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vind niks boeiends hoor als ik zoek op neger pak...Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Genieten van Fok!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
![]()
Wat gaan jullie doen vanavond?![]()
Of je moet een beffende neger schokkend vinden
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef MisterChirrel het volgende:
Will, Bork, Cac en ik posten niet, daarom.![]()
![]()
Hoi schatjes
Post dan pics... zo veel goeie tips en maar niks aannemenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:29 schreef Saisai het volgende:
ondertussen druk bezig met het zoeken van een woning![]()
![]()
Ik zie het. Ik kan je niet helpen.quote:
Ik heb geen contacten in Groningen
Maar heel veel succes.
Ik heb ook 2 katten
nou je kunt wel je sig doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:54 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik zie het. Ik kan je niet helpen.
Ik heb geen contacten in Groningen
Maar heel veel succes.
Ik heb ook 2 katten
O+![]()
Hoe dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef MisterChirrel het volgende:
Will, Bork, Cac en ik posten niet, daarom.
Ik kom hier en de boel sterft af als een voet met frostbite![]()
![]()
Negatief? Zelfkennis bedoel jequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:51 schreef vieze_freddie het volgende:
Niet zo negatief zelfbeeld, wij bepalen dat wel![]()
![]()
Hoe oud ben je ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
Ik wil geen kinderen. Ik ben er zelf nog één![]()
Ja hallo, Louis Nanet hier.
Zo ziek als een pier, maar potent als een konijn. Ik kan ontvangen en verplaatsen.
vrolijk, open, eerlijk, stout en een heel klein hartje (volgens Tiny)
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2011 23:23:00 ]![]()
olaTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Dat weten zij niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je voor mij antwoorden? Daarnaast heb je het ook nog fout![]()
![]()
HalloWeer een frisse nieuwe dag.
Even kijken hoe ik gister heb gescoord
007. 286 MisterChirrel
008. 283 Dastan
009. 238 Etsu
010. 223 MissVanity
011. 214 heloef
011. 214 Morpheus2002
013. 208 phpmystyle
014. 195 Samzz
015. 194 BBQSausage
015. 194 muhahahaOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat ik niet veel gepost had.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:03 schreef MissVanity het volgende:
007. 286 MisterChirrel
008. 283 Dastan
009. 238 Etsu
010. 223 MissVanity
011. 214 heloef
011. 214 Morpheus2002
013. 208 phpmystyle
014. 195 Samzz
015. 194 BBQSausage
015. 194 muhahaha![]()
![]()
Hij is heel erg gelukkig en wil de rest van zijn leven met mij doorbrengen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:04 schreef muhahaha het volgende:
Hoe is het gesprek gisteren verlopen trouwens?
Meer kreeg ik er niet uit.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Wel dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:08 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat ik niet veel gepost had.
That probably includes kids.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hij is heel erg gelukkig en wil de rest van zijn leven met mij doorbrengen.
Meer kreeg ik er niet uit.![]()
Mijn gemiddelde is ook ziek omhoog gegaan:quote:
aantal posts: 2511 (gemiddeld 18 per dag)
i.p.v. 4 per dag.![]()
aantal posts: 4549 (gemiddeld 42 per dag)
Ook best ziek
Ik weet het niet... Ik kijk het nog een poosje aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:11 schreef muhahaha het volgende:
Mijn gemiddelde is verdubbeld, van 1 naar 2 per dag
@MV is dat een antwoord waar je achter staat?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Gezien de gematigde drukte omtrent dit topic, moet ik helaas concluderen dat het werk dat verzet moet worden ook daadwerkelijk verzet gaat worden.![]()
Ik moet nog wat kleine dingetjes doen voordat ik op vakantie ga.
Niet heel veel gelukkig. Maar ik moet het wel doen
Dat is tot nu toe niet gelukt..Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Drenthe is wel een tocht vanjewelste natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:24 schreef MissVanity het volgende:
Ik moet nog wat kleine dingetjes doen voordat ik op vakantie ga.
Niet heel veel gelukkig. Maar ik moet het wel doen
Dat is tot nu toe niet gelukt..![]()
Nee... Niet echt. Maar ik moet het wel netjes achter laten op mijn werk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:26 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Drenthe is wel een tocht vanjewelste natuurlijk.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Alle pennen in het bakje, je browsegeschiedenis wissen en de gulp van je baas dichtdoen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee... Niet echt. Maar ik moet het wel netjes achter laten op mijn werk.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:28 schreef muhahaha het volgende:
Nee mallerd, de tampons nog snel doorspoelennatuurlijk!
![]()
Ja, vanaf zaterdag ben ik 1,5 tot 2 weken weg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:33 schreef muhahaha het volgende:
Het wordt rustig de komende weken
cactus weg
MV weg
Chirpel weg? (dacht ik)
MissVan is maar een paar daagjes weg, geen nood dus.![]()
![]()
Cactus ging naar ... (geen idee, misschien overheen gelezen)
MV naar Drenthe (lijkt meer op een werk vakantie)
Waar ging jij heen chirpel?![]()
Met het vliegtuig naar Kroatië, daar wat rondkutten en dan met de trein naar Oostenrijk en Duitsland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:36 schreef muhahaha het volgende:
Cactus ging naar ... (geen idee, misschien overheen gelezen)
MV naar Drenthe (lijkt meer op een werk vakantie)
Waar ging jij heen chirpel?![]()
Zug?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:40 schreef muhahaha het volgende:
Waarom krijg ik bij de woorden treinen en duitsland altijd lugubere ideeen
Zuig?![]()
![]()
Ook inderdaad. En even opruimen, achterstallige klusjes doen. Zorgen dat er voldoende wcpapier is en dergelijkequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:28 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Alle pennen in het bakje, je browsegeschiedenis wissen en de gulp van je baas dichtdoen.Ik heb nog een aardig lijstje
Ik hoop het. We zien wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:45 schreef Saisai het volgende:
Misschien doet de vakantie jullie heel goed MV.
Goeiemorgen trouwens
Goedemorgen
Goeiehoiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:45 schreef Saisai het volgende:
Misschien doet de vakantie jullie heel goed MV.
Goeiemorgen trouwens![]()
Fijne reis Cactus
[ Bericht 0% gewijzigd door U.N.K.L.E. op 09-08-2011 10:02:32 ]Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl![]()
En sterkte en succes MissVanity (heb even teruggelezen)Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
En GOEDEMORGEN mannen
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Unkle![]()
Je liet me mijn post checken.quote:
Ik heb jullie ook gemist.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:03 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er weer bent.![]()
Vanmiddag zou ik graag weer in rijm de conversaties onderhouden. d'accord?Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Lijkt mij uitermate plezant,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik heb jullie ook gemist.![]()
Vanmiddag zou ik graag weer in rijm de conversaties onderhouden. d'accord?
zo trots als een fazant,
waggelend door het weiland.![]()
Fijn dat je meedoetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:08 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Lijkt mij uitermate plezant,
zo trots als een fazant,
waggelend door het weiland.
Een zeer groot gebaar
Terwijl het niet eens moet
je doet het zomaar...Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Geen probleem, jongeman.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Fijn dat je meedoet
Een zeer groot gebaar
Terwijl het niet eens moet
je doet het zomaar...
Ik zal doen wat ik kan,
en hetgeen alleen laten,
waar wij niet over willen praten.![]()
Dit rijmen gaat me slecht af
Ik zal het proberen voor de sier
Doch denk ik, dit staat maf
MV is een geil dier![]()
Is het weer zover?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:18 schreef muhahaha het volgende:
Dit rijmen gaat me slecht af
Ik zal het proberen voor de sier
Doch denk ik, dit staat maf
MV is een geil dier![]()
![]()
Mv doet niet mee
Dat is niet zo aardig
Laten we gaan zwemmen in zee
Zonder kleren, dat lijk me tof waarachtig![]()
Ik kan niet rijmen
Het lukt me niet om de woorden te lijmen
Ik ben hopeloos
Asjeblieft word niet boosOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zal u niet laten verdwalen,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:25 schreef MissVanity het volgende:
Ik kan niet rijmen
Het lukt me niet om de woorden te lijmen
Ik ben hopeloos
Asjeblieft word niet boos
op het pad van schrale,
woordencombinaties,
en ritme-verlies.
Pak mijn kleffe handje,
ik leid je naar het kantje,
waar het gras groener,
en heel wat koener,
groeit als mooi gewas,
Loop maar mee in de pas.![]()
Zoveel talent heb jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:27 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik zal u niet laten verdwalen,
op het pad van schrale,
woordencombinaties,
en ritme-verlies.
Pak mijn kleffe handje,
ik leid je naar het kantje,
waar het gras groener,
en heel wat koener,
groeit als mooi gewas,
Loop maar mee in de pas.
Daar kan ik met mijn koppie echt niet bij
Je rijmt alsof het niks is
Louter kattenpis
Je schudt de rijmpjes uit je mouw
Het enige wat ik kan zeggen is wauw!Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Combo breakers
Waarom gaan jullie zo langzaam? Is iedereen een beetje bah vandaag?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Luttele rijmpjes, niet meer,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zoveel talent heb jij
Daar kan ik met mijn koppie echt niet bij
Je rijmt alsof het niks is
Louter kattenpis
Je schudt de rijmpjes uit je mouw
Het enige wat ik kan zeggen is wauw!
maar juist heel wat minder.
Gewoon een goede woordenschat.
Dat maakt je broekje nat,
ik zal de gretige vinder,
zijn, de absolute pedobeer.![]()
Hier krijg ik inderdaad een nat broekje vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Luttele rijmpjes, niet meer,
maar juist heel wat minder.
Gewoon een goede woordenschat.
Dat maakt je broekje nat,
ik zal de gretige vinder,
zijn, de absolute pedobeer.
Geef mij meer rijmpjes beste man
Ik voel de tintelingen door mijn vingers heen
Ze verplaatsen zich nu naar mijn been
Ik voel een absolute extase
Jammer genoeg is het maar een fase
Ooit zul jij stoppen met versjes schrijven
Ik hoop dat die dag nog lang mag uitblijven
Zodat jij mij nog vaak kan bekoren
En jouw woorden mijn hart nog vaak zullen doorborenOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik laat mij door ijsbanen leiden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:49 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hier krijg ik inderdaad een nat broekje van
Geef mij meer rijmpjes beste man
Ik voel de tintelingen door mijn vingers heen
Ze verplaatsen zich nu naar mijn been
Ik voel een absolute extase
Jammer genoeg is het maar een fase
Ooit zul jij stoppen met versjes schrijven
Ik hoop dat die dag nog lang mag uitblijven
Zodat jij mij nog vaak kan bekoren
En jouw woorden mijn hart nog vaak zullen doorboren
Niet door gevoel, die laat ik los. Vieren, als het ware.
Ben ik dan gezegend met een lakse activiteit? Of moet ik het ervaren,
ermee samensmelten. IJs, dat is glad. Dat moet gezegd worden.
Zonder gladheid is ijs ijs niet. Je zou het kunnen beschouwen
als een vereiste karakteristiek.
Ik laat me leiden, zachtjes wijkend voor rechts, neig ik naar links te gaan.
Ik moet actief blijven om dit passieve te ervaren. Ontleed ik nu een actie tot een soort van beheersing, ontleedbaar in meerdere elementen?
Observatie, krachtuiting en coördinatie.
Complex hoe een automatisering in een mensenhoofd ontstaat en geactiveerd wordt.
Dat terzijde. Actief zijn is de sleutel tot passiviteit.
Zo een vicieuze cirkel moet mijn einde wel worden. Strevende naar gemak,
levende in extirpatie der arbeid.
Doelen zijn er om te stellen. Ze nastreven is voor optimisten.![]()
Beurscrash en ik als onwetende heb wat aandeeltjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:46 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Vertel je verhaal.
Hartenleed?
Of was het banaal?
Diarreescheet?.
![]()
Een collega deed ook al zijn beklag,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beurscrash en ik als onwetende heb wat aandeeltjes.
zijn aandelen waren tot 6% van slag.![]()
Hallo!
Als ik ergens niets van snap, dan is het wel de beurzen en procenten. Ik probeer steeds aandachtig te luisteren als ze er iets over zeggen op het nieuws, maar het blijft Chinees voor me.Is er niet ergens een uitleg voor dummies?
![]()
![]()
Aandelen
Het geluk zal jou niet strelen
Sparen is een betere idee
Daar kan je meer mee
Jouw zinnen rijmen nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hallo!
Als ik ergens niets van snap, dan is het wel de beurzen en procenten. Ik probeer steeds aandachtig te luisteren als ze er iets over zeggen op het nieuws, maar het blijft Chinees voor me.Is er niet ergens een uitleg voor dummies?
Is het nou patat of friet?Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Je stapt in op (bijvoorbeeld) 300, dat is dan jouw 100%.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hallo!
6% eraf en je aandeel is nog maar 282 punten waard.
Hobbelpaard.
Zoiets
Fiets.![]()
De beurzen zijn ingestort jongens.
Paniek!Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Dit komt NOOIT meer goed
Friet. Sowieso.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jouw zinnen rijmen niet
Is het nou patat of friet?Ik bedoelde meer met de landen zegmaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:59 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Je stapt in op (bijvoorbeeld) 300, dat is dan jouw 100%.
6% eraf en je aandeel is nog maar 282 punten waard.
Hobbelpaard.
Zoiets
Fiets.![]()
![]()
We gaan kapot!
Dat onderdeel begrijp je zeker welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dat zorgt er toch voor dat het vaker sale is in de stad?
Bedoel je de verschillende beurzen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:01 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik bedoelde meer met de landen zegmaar.
Ik weet niet de precieze rekensom, maar het is (dacht ik) het gemiddelde aantal punten van alle soorten aandelen op die beurs. Hoe hoger het gemiddelde, hoe beter die beurs is.
Wederom, ik heb er geen verstand van, maar dit komt in de buurt.
Het schuurt.![]()
Wij zeggen het hier allebei. Ik zeg patatje pinda en frietje met.Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Ik zeg patat...Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Vreemd...Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Zal ikZe keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: