SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
Mummiefetish. Fapfapfap.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ingewikkeld in wc-papier is er niet zoveel boeiends aan mij te zien heur.
Foster the People sowieso.quote:
Ja, ik wil hun album downloaden maar dat gaat dus niet zonder serverinstellingen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Foster the People sowieso.
Ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
waarom is deze sc continu gevuld met vreetzakken
jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee dat klopt wij zijn tenminste sobere eters.
Die luisterde ik ook netquote:
Ik ben geen vreetzak, ik heb gewoon pas 1 broodje op vandaag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
waarom is deze sc continu gevuld met vreetzakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Die paintsquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:10 schreef Kaasrol het volgende:
Dastan
ik vond die met de napalm het leukst, moest een beetje giechelen tijdens het makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wallah ah zemml wacht mrquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Flikker op met je kakkersdronkenmanspraat
quote:
Gebrek aan paintskills toepassenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Handige harriequote:
als ik het ken ken jij het ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:30 schreef Dastan het volgende:
alsof ik de acteurs ken van harry potter-films
en lekkerderquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
malfidus is wel stoerder dan harry, dat wel
kopen danquote:
niet met mark?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja doe ik ook als ik op mezelf woon.
wrm dan pasquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja doe ik ook als ik op mezelf woon.
Ik vind nog steeds dat het einde van die laatste film echt alles verneukt heeft, beetje pubers van 16 met wat babyhaar op hun gezicht voor ouders van 35 door laten gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
malfidus is wel stoerder dan harry, dat wel
dat was inderdaad heel jammer. hoopte dat ze dat zouden overslaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat het einde van die laatste film echt alles verneukt heeft, beetje pubers van 16 met wat babyhaar op hun gezicht voor ouders van 35 door laten gaan.
ik heb niet gezien maar toch bedankt voor de spoilersquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat het einde van die laatste film echt alles verneukt heeft, beetje pubers van 16 met wat babyhaar op hun gezicht voor ouders van 35 door laten gaan.
Dan lijkt het me inderdaad verstandig om er nu geen te nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat er bij ons in huis nooit iemand thuis is en dat is zielig voor 'm.
Ik vreesde er al voor voordat de film begon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat was inderdaad heel jammer. hoopte dat ze dat zouden overslaan
Daarom doe ik het ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan lijkt het me inderdaad verstandig om er nu geen te nemen.
Wel leuk dat hij gewoon mee ging doen en dat ze toen per ongeluk de zwaarden kruisten. Al gaf ik toen wel een beetje over.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Dastan het volgende:
Of toen Harry seks had met Hermelien, pijnlijk toen Ron de tent binnenkwam![]()
Verstandig.quote:
Of toen Harry een beetje op Rons gewaad ejaculeerdequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij gewoon mee ging doen en dat ze toen per ongeluk de zwaarden kruisten. Al gaf ik toen wel een beetje over.
quote:
Ik heb hem al gezien hè.quote:
quote:
word je er opgewonden van?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:43 schreef Dastan het volgende:
Ik kijk naar Harry Potter die gemeenschap heeft met Jammerende Jenny.
Serieusquote:
doe je toch nietquote:
-vul hier "fappenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb niet gezien maar toch bedankt voor de spoilers
geilquote:
dat zijn er veelquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
-vul hier "fappen" quotes van Etsu in-
sarcasme niet herkennenquote:
idem voor jouquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
sarcasme niet herkennen
te makkelijk, dastan, te makkelijkquote:
okquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik kijk die films van Harry Potter niet, die verpesten het beeld dat ik krijg als ik het boek lees teveel. Na de vierde film ben ik afgehaakt.
skklquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik kijk die films van Harry Potter niet, die verpesten het beeld dat ik krijg als ik het boek lees teveel. Na de vierde film ben ik afgehaakt.
idem voor jouquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
te makkelijk, dastan, te makkelijk
onterechte klachtquote:
Wel een terechte klacht, als ik met vrienden ben vind ik het echt saai om een film te kijkenquote:
vind ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wel een terechte klacht, als ik met vrienden ben vind ik het echt saai om een film te kijkenGewoon beetje praten is veel gezelliger.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
en dezelfde PI.
we zijn zielenmaatjes jeweet
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
je hoeft niet altijd te pratenjezus, je bent toch geen wijf
Praten hatenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
je hoeft niet altijd te pratenjezus, je bent toch geen wijf
vind ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:52 schreef Dastan het volgende:
gewoon film kijken en lichamelijk met elkaar praten
was jij niet weg?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
terechte klachtquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:52 schreef Dastan het volgende:
een aanraking zegt meer dan duizend woorden
ik vind fysiek niet zo'n mooi woordquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dastan denkt dat wij het woord 'fysiek' niet begrijpen, en edit dat derhalve weg.
ik snapte hem niet hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dastan denkt dat wij het woord 'fysiek' niet begrijpen, en edit dat derhalve weg.
Jeetje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:53 schreef Etsu het volgende:
vr2 is stom met zijn afwisselende/blije PI's
o okquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
mijn als lijdend voorwerp, dat is lekker Amsterdams
nergens voor nodigquote:
zwaar, pittig, lastig, zomaar een paar woorden die het leven samenvattenquote:
dank wat het ook moge zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
o nou eetsmakelijk dan maar, wat je ook gaat eten
terechte klachtquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
zwaar, pittig, lastig, zomaar een paar woorden die het leven samenvatten
had je mijn FBbericht ook gezien?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haaai jeetje wat een welkom jeetje mina ik word er stil van
hittequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
zwaar, pittig, lastig, zomaar een paar woorden die het leven samenvatten
hittequote:
mijn opa is 83 en we gingen vandaag even langs bij hem en hij was helemaal uitgeput hij had ook koorts en alles en hij moest en zou gaan vasten, nou jeetje wat een rare manquote:
als je ziek bent hoef je niet te vasten toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn opa is 83 en we gingen vandaag even langs bij hem en hij was helemaal uitgeput hij had ook koorts en alles en hij moest en zou gaan vasten, nou jeetje wat een rare man
mn vader dwong hem water te drinken nadat hij bijna viel toen hij naar de wc gingeen en al bot is die mannn omg ik werd er een beetje zielig van
jeetje zeg sterktequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn opa is 83 en we gingen vandaag even langs bij hem en hij was helemaal uitgeput hij had ook koorts en alles en hij moest en zou gaan vasten, nou jeetje wat een rare man
mn vader dwong hem water te drinken nadat hij bijna viel toen hij naar de wc gingeen en al bot is die mannn omg ik werd er een beetje zielig van
ja klopt als je oud bent ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
als je ziek bent hoef je niet te vasten toch?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vond het anders heerlijk in Egypte hoor.
Ja hoor. Snorkelen enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja klopt als je oud bent ook niet
dwars is die man net mijn vader zeggg
[..]
lekker zwemmen ook?
ja, al dat soort eigenschappen worden doorgegeven jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja klopt als je oud bent ook niet
dwars is die man net mijn vader zeggg
[..]
lekker zwemmen ook?
in de herstvakantiequote:
dat is een mogelijkheidquote:
kan ik me niet voorstellen bij zo'n lief onschuldig meiskequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat is een mogelijkheid
ik misschien ookquote:
alle edammers zijn dwars volgens volendammers dus jaquote:
klopt, maar toch, er is veel mogelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen bij zo'n lief onschuldig meiske
geen idee, ergens in nederland waarschijnlijkquote:
rotterdam. gaan we meetonquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
geen idee, ergens in nederland waarschijnlijk
oke is goedquote:
als ik maar niet bij jou in bed hoef te liggen lijkt me dat wel een strak planquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
je mag ook hier blijven slapen als je dat wil
waarom zou je dat niet willenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
als ik maar niet bij jou in bed hoef te liggen lijkt me dat wel een strak plan
Impliceren dat woorden een prijs hebbenquote:
ik impliceer helemaal niksquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Impliceren dat woorden een prijs hebben
lijkt me toch gevaarlijkquote:
ja dat is wel waar voordat je t weet heb ik jou in je aars gepakt dusja lijkt me idd veilig als je op n luchtbed gaat slapenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lijkt me toch gevaarlijk
preciesquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat is wel waar voordat je t weet heb ik jou in je aars gepakt dusja lijkt me idd veilig als je op n luchtbed gaat slapen
Ik zou in een andere kamer slapen als ik jou was, op een luchtbed in dezelfde kamer is ook niet echt veilig.quote:
kloptquote:
ik welquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Goedkope Roemeense dancemuziek, je krijgt er geen genoeg van.
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Gratis nog eentje voor jou dan.
Dit kan ik beamen.quote:
Onmiddelijk herroepen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |