En met welke onderbouwing denk je dat? Ik denk dat het eerder afhangt van wat iemand er mee van plan is. Als iemand er een leuk idee mee heeft kan het gerust meer opbrengen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:49 schreef Mangochillisaus het volgende:
razor ik denk dat die site je weinig gaat opleveren denk tussen de 5-10 euro niet eens.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef Razor21 het volgende:
Gaat weer lekker :
¤ 6,48
Vandaag tot nu toe
Minder dan één hand aan kliks vandaag...dus je weet wel....
En daarom ook 100 niche sites opzetten......quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:27 schreef JoshuaL het volgende:
4,75 en dat met maar 1 site waar op geklikt wordt, ik zou eigenlijk meer sites moeten maken.
Moet ik wel goede niches verzinnen, daar ben ik nou net niet goed inquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En daarom ook 100 niche sites opzetten......
Ga het proberen ben nu pas met website 2 bezig
Hier ben ik weerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waar is Eierbal trouwens?
Ik heb lang niet meer wat van hem gehoord.
Hij verdiend het meeste van ons allemaal met adsense (minstens 30/40 euro per dag)
Wat heb je eigenlijk voor een site? Of hou je dat geheim?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:23 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Hier ben ik weerWas op vakantie van al t adsense geld
Gaat nog altijd goed met mijn sites. Wat minder ivm de vakantie/zomer, maar nog steeds (zonder onderhoud) een lekker bedrag elke maand.
Kan meerdere redenen verzinnen:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef dirkjo het volgende:
Dat dacht ik al vaker gelezen te hebben
Vraag me dan eigenlijk af, waarom willen enkele van jullie het niet vertellen? Sta volledig achter de keus, maar toch benieuwd naar.
En welk systeem is dat dan? Veel statistieken systemen tellen bijvoorbeeld ook bots als bezoekers. Of wat je ook weleens een hebt is dat de weergave van de statistieken niet direct duidelijk is. Zit je bijvoorbeeld naar 'hits' te kijken van alle bestanden. Stel je hebt een pagina met 10 plaatjes waar 1 bezoeker op komt dan heb je al 10 hits.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef dirkjo het volgende:
Tevens blijkt uit m'n eigen 'statistieken systeem' dat m'n site een stuk meer wordt bezocht van Google mij vertelt via analytics.
Home-made systeem. Wanneer iemand vanuit mijn site of twitter een link aanklikt wordt hij via een tracker pagina doorgestuurd naar de betreffende pagina. Op die tracker pagina gaat hij het een en ander vergelijken met gegevens uit een database en als alles goed is verhoogt die een waarde met 1.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En welk systeem is dat dan? Veel statistieken systemen tellen bijvoorbeeld ook bots als bezoekers. Of wat je ook weleens een hebt is dat de weergave van de statistieken niet direct duidelijk is. Zit je bijvoorbeeld naar 'hits' te kijken van alle bestanden. Stel je hebt een pagina met 10 plaatjes waar 1 bezoeker op komt dan heb je al 10 hits.
Je had je OV-site niet op tijd geüpdatetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:38 schreef JoshuaL het volgende:
Gister een record dag gehad, met deze site verdien ik in principe slapend mijn geld.
Ik hoef het niet handmatig te doen, had een fout in de code.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je had je OV-site niet op tijd geüpdatet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |