ja klopt, maar ik zag na meer dan 1 uur geen update.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit dus per 30 minuten vind er een update plaats in de stats.
Dat heb ik dus niet. Mijn vorige blog kon ik wel koppelen. Zoek het morgen wel verder uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef DuracellPower het volgende:
koppel met analytics link staat er toch?
Rechts bovenin je scherm..
Welke revolutionaire site heb jij nu online staan dan waar jij adsense voor gebruikt ? Aangezien je eerst wou weten hoelang het duurde bij adsense neem ik aan dat je ook al een site er voor hebt ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je iedere minuut nou eens in iets 'revolutionairs' zou steken, dwz. iets waar al niet 100000000000000000000000000000 alternatieven voor zijn kan je wél bakken met geld verdienen.
Tuurlijk zal je met die bieberrommel een paar euro per dag verdienen, maarja dat kan met lopende band werk ook.
Ofdat je nou een blog berichtje schrijft of een paar regels code, qua tijd maakt het niet uit.
Nee (nog) niet komt t.z.t. wel :quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:21 schreef vraagover000 het volgende:
Razor21 je staat zeker op 30euro voor vandaag:P
Zit je wel onder hetzelfde account?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet. Mijn vorige blog kon ik wel koppelen. Zoek het morgen wel verder uit.
Ja heb maar 1 adsense account. Las wel ergens dat als je deze knop mist dat het geleidelijk wordt uitgerold. Ik zal van de week weleens een topic openen op het Adsense forum (niet zo'n haast).quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:23 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Zit je wel onder hetzelfde account?
Volgens mij zijn jullie het gewoon eens met elkaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Juist met zelf geschreven weblogs kun je makkelijk geld verdienen. Lees het topic reeks maar eens terug.
Ik durf je te garanderen dat ik met die bieberconcerts ook geld ga verdienen via Adsense. Ook al ga ik hier niet rijk mee worden ik verdien wel makkelijk geld. Het is toch een extraatje.
quote:Even een punt waarvan akte:
Self-Generated content kan je niet (slapend) rijk mee worden.
LOL goed opgemerkt haha.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie het gewoon eens met elkaar.
Zijn eerste twee regels:
[..]
Dit is het Adsense forumquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja heb maar 1 adsense account. Las wel ergens dat als je deze knop mist dat het geleidelijk wordt uitgerold. Ik zal van de week weleens een topic openen op het Adsense forum (niet zo'n haast).
Ik hoop toch dat iemand hier nog wat zinnigs over kan zeggen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:22 schreef lezzer het volgende:
Wat gaat er eigenlijk mis als er 3200 advertentieweergaven op een dag zijn en er wordt maar één keer geklikt?
Ik gebruik AdSense Now!, werkt primaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:01 schreef ThaBrain het volgende:
Weet iemand een goede wordpress plugin voor het plaatsen van adsense ads? Ik heb er al een paar geprobeerd, maar ze doen niet helemaalwat ik wil
Ik wil bijvoorbeeld een banner tussen de header en de eerste blogpost.
Ik gebruik het Graphene theme.
Nee gebruik geen Adwords.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gebruiken jullie zelf AdWords om bezoekers te trekken? Razor, kan je niet een deel van die inkomsten herinvesteren via AdWords?
40k? Nice. Je zou kunnen overstappen op een affiliate netwerk voor ads als adsense je niet bevalt.quote:Ik hoop toch dat iemand hier nog wat zinnigs over kan zeggen.
Ik heb een site met 40K bezoekers per maand, niche en google-ads.
Ik post liever geen url, want herkenbaar en blah.
Ik heb ook de indruk dat de google ads niet contentgerelateerd zijn, terwijl mijn content dus wel over dat ene onderwerp gaat. Er zijn ads beschikbaar voor dat onderwerp.
Die bieden allemaal spullen aan waar mijn bezoekers niet voor komen. Dat is het probleem een beetje.. Ik heb dat wel geprobeerd, maar daar klikte ook geen hond op. Ik heb te intelligente bezoekers geloof ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef werkman11 het volgende:
[..]
40k? Nice. Je zou kunnen overstappen op een affiliate netwerk voor ads als adsense je niet bevalt.
Ben stiekem wel benieuwd naar je site (DM?)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat iemand hier nog wat zinnigs over kan zeggen.
Ik heb een site met 40K bezoekers per maand, niche en google-ads.
Ik post liever geen url, want herkenbaar en blah.
Ik heb ook de indruk dat de google ads niet contentgerelateerd zijn, terwijl mijn content dus wel over dat ene onderwerp gaat. Er zijn ads beschikbaar voor dat onderwerp.
Nou, dan kan ik net zo goed meteen m'n huisadres posten, dus toch maar nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:56 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ben stiekem wel benieuwd naar je site (DM?).
Ik neem mijn eigen koekjes wel meequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik net zo goed meteen m'n huisadres posten, dus toch maar niet
Bedankt voor de tip, ga ik mee aan de slag!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:18 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ik neem mijn eigen koekjes wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |