Er is een verschil tussen integratie en assimilatie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je ziet ook hoe men er rondloopt en nee, als je in jurken en spookoutfits op straat loopt ben je niet geïntegreerd. Maar goed, on-topic maar weer met de perfect geïntegreerde mensen die nu aan het rellen zijn in Londen.
*baardjes gespot*quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:27 schreef Aloulou het volgende:
het geen baardjes zijn in Londen die nu staan te rellen
Je hebt gelijk. Het wordt tijd dat orthodoxe joden eens gaan integreren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je ziet ook hoe men er rondloopt en nee, als je in jurken en spookoutfits op straat loopt ben je niet geïntegreerd. Maar goed, on-topic maar weer met de perfect geïntegreerde mensen die nu aan het rellen zijn in Londen.
dit zijn de verkeerde baardjes, die anderen bedoelen we. hopen dat ze nog in beeld komenquote:
Maak even een filmpje voor ons en post dat hier als je wilt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik zie ze nu live staan bij een brandende vuilnisbak
Sorry, ik moet NU echt weg, ben al laatquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maak even een filmpje voor ons en post dat hier als je wilt.
werkt niet in nederland volgens mijquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
ik kijk hier trouwens: http://go.sky.com/vod/page/playLiveTv.do
Hier wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
werkt niet in nederland volgens mij
En een bus in de fik in Peckham.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:16 schreef YazooW het volgende:
Inmiddels ook riots in de wijk Lewisham.
Las dat in Peckham een bus in brand was gestoken. ( hopelijk met niemand er in )quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef StephanL het volgende:
Hoop ME stapt uit de busjes.
er rijden geen bussen meer in Peckham en Lewisham
Zie die dikkerd rennen... Zulke mensen lach ik gewoon uit. Beetje vroom lopen doen en zodra je ermee weg kan komen stoer doen. Hypocriete gelovigen. Das ook de reden waarom het CDA alles maar wil verbieden. Ze vertrouwen zowel zichzelf als de lieve heer niet. (keertje geen geert opmerking hihi)quote:
Ik zou anders de BBC link dan nog eens bekijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:27 schreef Aloulou het volgende:
Hofstadgroep boven mij baalt vooral dat het geen baardjes zijn in Londen die nu staan te rellen en daarom dit topic nog maar op bladzijde 3 is.
Onzin, ik zie genoeg blank tuig tussen de Afrikaanse allochtonen. Er doen zelfs orthodoxe joden mee met de rellen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou anders de BBC link dan nog eens bekijken.
Verder zie ik alleen maar, ahum, niet originele Britten zullen we maar zeggen rellen. En alleen maar, ahum, originele Britten politie spelen dus het is gewoon een gezellige herhaling van de rellen in Frankrijk. Met dank.
Waar dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:26 schreef Nielsch het volgende:
Blank en zwart tuig staat zij aan zij te rellen met de politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |