abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100798100
Houdt dit nooit op?
pi_100798802
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:06 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Als ze niet al worden opgeslagen, dan gaan ze wat mij betreft hun gang maar. Liever m'n auto een keer op video dan dat deze idioten gewoon hun gang kunnen gaan en straks slachtoffers maken :{
Het ligt wat mij betreft aan de toepassing. In dit geval gebeurt er iets op de snelweg, wat waarschijnlijk is vastgelegd. Dan is het wmb. geen probleem.

Als ze vermoeden dat een of andere serieverkrachter met regelmaat over de A13 gaat voor en na zn verkrachtingen, en ze gaan kijken wie er allemaal op die tijden daar voorbij kwamen, om zo een lijst verdachten te creeeren, dan is het wmb. fout gebruik van het middel.
pi_100891897
quote:
Arriva verstrekt beelden beschieting aan politie
Arriva heeft beelden aan het Korps Landelijke Politiediensten beschikbaar gesteld waarop mogelijk de beschieting van een bus te zien is. Zaterdag sneuvelde de ruit van een bus. Drie auto's werden ook beschoten op verschillende snelwegen rond Rotterdam.

Een woordvoerder van de vervoersmaatschappij laat weten dat de bus camera's in en buiten het voertuig heeft. De beelden hiervan worden door de politie bestudeerd.

Vorige week zondag werden op de A13, A12 en A16 auto's beschoten met een luchtdrukwapen. Op de Stadhouderskade in Rotterdam werd daarnaast een zijruit van een bus kapotgeschoten. Tot nu toe is niemand gewond geraakt bij de incidenten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_100895383
Hopelijk vormen die beelden een aanknopingspunt :)
pi_100897889
quote:
10.000 euro voor gouden tip snelwegschutter
AMSTERDAM - In een uiterste poging de zogenaamde snelwegschutter zo snel mogelijk achter tralies te krijgen, looft justitie een beloning van maar liefst 10.000 euro uit voor de gouden tip die leidt tot de aanhouding van de onbekende persoon

Dat heeft het Korps Landelijke Politiediensten donderdag bekendgemaakt. Ondanks de ruim 60 tips die de politie tot nu toe binnen heeft gekregen, is de mysterieuze schutter nog steeds niet gepakt.

In de periode van 7 augustus tot en met 15 augustus zijn 27 automobilisten beschoten. Dat gebeurde op de A4, A12, A13, A15, A16 en A20. De dader heeft daarvoor vermoedelijk en luchtdrukwapen gebruikt. Er is zowel vanuit een rijdende auto als vanuit de berm geschoten. Wonder boven wonder raakte niemand gewond.

Of er daadwerkelijk één dader actief was, weet de politie niet. Mogelijk is bij sommige van de beschietingen sprake geweest van kopieergedrag.
pi_100898044
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Slimme zet... not!

Nu krijg je misschien allemaal mafkezen die gekke toeren gaan uithalen om die 10.000 in de wacht te slepen. |:(
  maandag 29 augustus 2011 @ 11:07:55 #32
350787 henkiedegekste
Tekst onder me gebruikersnaam
pi_101324591
ROTTERDAM - In de Heinenoordtunnel bij Rotterdam is maandagochtend mogelijk opnieuw een auto het doelwit geweest van een schutter. Dat meldde de politie.

Een zijruit van de wagen sneuvelde. Het gebeurde iets voor 08.00 uur.
Na het incident reed een zilvergrijze auto met hoge snelheid weg, vermoedelijk een Volkswagen Golf. De politie zette direct een helikopter in voor een zoekactie.

Zondagochtend was het ook al raak op de A29 bij de Heinenoordtunnel. Toen sneuvelde er 's ochtends een achterruit. Ook toen werd een helikopter ingezet, maar de zoektocht leverde niets op. Vrijdag werd op de A12 een auto vermoedelijk beschoten.
Het aantal schietincidenten dat de politie onderzoekt is opgelopen tot 34. Niemand raakte daarbij gewond. De politie weet nog niet of het telkens om dezelfde schutter gaat.

Bron: Nu.nl

Zie ook
Twaalf voertuigen op A13 beschoten

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 30-08-2011 12:32:52 ]
pi_101341675
Wel bizar dit, was net ook nog weer bij RTL nieuws
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:48:52 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101342161
Ik denk dat de nieuwsberichten dit soort pannenkoeken ook wel op ideeen brengt, de ene zwakzinnige naar de ander, zeg maar
Laffe huichelaar
pi_101342430
Het zijn gouden tijden voor Carglass.
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:01:42 #36
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_101342836
Wanhoop actie NS
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:53:11 #37
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_101353215
Hoe serieus moet je als burger de bescherming van de politie in dit land nog nemen als ze deze mafkees niet eens kunnen grijpen? Echt, hoe moeilijk kan het zijn?
Ik wens je een dolfijne dag
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:36:06 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101364651
Het is volgens mij al een zo'n 15 tot 20 jaar geleden, maar toen werd er bij Soesterberg op de A28 een paar keer op auto's geschoten, geen idee meer of ze toen een dader gepakt hebben, maar als ze toen wel iemand gepakt hebben zouden ze misschien eens moeten kijken waar die persoon tegenwoordig woont en/of werkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101365743
En gisterenmiddag weer een op de A2.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:32:21 #40
8781 crew  Frutsel
pi_101366158

quote:
Schrik zit er goed in
Flink schrikken was het zondagochtend voor Rick Ariese uit Houten (21), zijn vriendin Nellise Troost (21) en haar broer Arnoud (25) uit Bodegraven. Op weg naar een doopdienst in Oud-Beijerland werd hun auto net voorbij de Heinenoordtunnel vermoedelijk beschoten door de mysterieuze snelwegschutter. „Je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.”

Het is rond de klok van negen uur zondagmorgen als de zwarte Seat Ibiza, de auto van Nellises moeder, de tunnel uitrijdt. Plotseling klinkt een doffe dreun. Arnoud, die achterin zit te dommelen, schrikt wakker. De drie jongeren kunnen 
hun ogen niet geloven. De hele 
achterruit ligt eruit.

Rick: „Ik zei tegen Nellise dat ze de auto maar even op de vluchtstrook moest zetten. Binnen een paar minuten arriveerde de eerste politieauto al, zonder dat we hadden gebeld. Een van de agenten rende pijlsnel naar de tunnel. Ze hoopten de dader of daders te kunnen zien. Voor de zoekactie werd zelfs een helikopter ingezet.”

De drie jonge kerkgangers zien intussen de klok verder tikken richting 09.30 uur, het tijdstip waarop de kerkdienst van de gereformeerde gemeente in Oud-Beijerland begint. „Onze auto moest achterblijven voor forensisch onderzoek”, aldus Rick. „In een politiewagen zijn we naar Oud-Beijerland gebracht. We waren gelukkig nog net op tijd om de doopplechtigheid bij te wonen.”
  † In Memoriam † dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:34:40 #41
137949 Disana
pi_101366229
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Het is een wonder dat er nog geen ongelukken door zijn gebeurd.
pi_101366251
overal rond rotterdam hangen cams. hoe moeilijk kan het zijn om uit te zoeken wie er telkens aanwezig was.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:36:24 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101366281
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Idd, als er dan pas een baby helemaal onder het glas zat, dan is dat helemaal een wonder.
Al was het alleen al omdat je van schrik wellicht een stuurbeweging maakt die ronduit gevaarlijk is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:38:22 #44
137949 Disana
pi_101366334
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:36 schreef Leandra het volgende:

Idd, als er dan pas een baby helemaal onder het glas zat, dan is dat helemaal een wonder.
Al was het alleen al omdat je van schrik wellicht een stuurbeweging maakt die ronduit gevaarlijk is.
Dat bedoel ik: een schrikreactie kan fataal zijn. Petje af voor al die automobilisten die het hoofd koel houden hoor.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:42:58 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101366450
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat bedoel ik: een schrikreactie kan fataal zijn. Petje af voor al die automobilisten die het hoofd koel houden hoor.
Nah, ik geloof toch dat ik me meer zorgen zou maken om de baby dan om m'n schrikreactie (hoewel die misschien daardoor erger is), de baby zit wel tegen de rijrichting in op de achterbank, dus als je achterruit eruit geschoten wordt dan krijgt hij alles over zich heen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101366799
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:34 schreef Disana het volgende:
Wellicht kiest de schutter zijn/haar slachtoffers wel zo dat er verder geen bijrijders in de auto zitten of probeert hij/zij slachtoffers te voorkomen.
pi_101366846
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
overal rond rotterdam hangen cams. hoe moeilijk kan het zijn om uit te zoeken wie er telkens aanwezig was.
Die camera's zijn voor regeling van de verkeersstroom en niet voor opsporingsdoeleinden. Het is dus een privacykwestie, en dat blijft wat mij betreft zo.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:00:02 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101367000
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:53 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wellicht kiest de schutter zijn/haar slachtoffers wel zo dat er verder geen bijrijders in de auto zitten of probeert hij/zij slachtoffers te voorkomen.
Kennelijk niet, want uit de post van Frutsel blijkt dat het zondagmorgen om een auto ging met 3 personen erin, en een paar weken geleden is er ook een achterruit uitgeschoten bij een auto waarin een stel zat met een baby achterin, die dus onder het glas zat, en gezien een baby tegen de rijrichting inzit, zit een kind dan dus volledig onder het glas, en dan is het een wonder dat zo'n kleintje (jonger dan een jaar) geen verwondingen oploopt.

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101367061
Ik geloof niet in wonderen, en zeker niet op wonderen die zich kort na elkaar herhalen, vandaar mijn terughoudendheid om een oordeel te geven over de situatie.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:02:42 #50
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101367085
Goed excuus om weer te komen leuren met het opslaan van camerabeelden. Eerst de overval op Brink, nu de snelwegschutter.
Als er goede piloot in een politieheli zat hadden ze m ook allang te pakken maar die zijn alleen sterk in het mensen kwijtraken.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')