Wat is er niet goed aan dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Komt dus op alle plaatsen waar je het hebben wilt.
edit hoewel hydroxide me niet de juiste vorm lijkt.
Lucky you, dat heb ik gedaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik heb echt tijd noch zin om hier een uitgebreide studie van te gaan maken.
Nou ja, je krijgt wel iets binnen natuurlijk. Ik google wel even eentje die ik gebruik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar kan er dus eigenlijk net zo goed mee stoppen?
Niet gewoon een trimbaan in de buurt? Kost je niets...quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:05 schreef anna82 het volgende:
Bootcamp belooft een "cardiovasculaire en spierversterkende full body workout voor mannen en vrouwen en alle fitness niveaus. Niets geen luxe sportscholen, maar hardlopen, intervaltraining en fitnessoefeningen in de natuur. Conditie, kracht, souplesse en explosiviteit. En dat zonder toestellen. Lekker in de buitenlucht, back to basics."
Die basics kosten dan wel ongeveer ¤ 10,00 per les.
Thanks loveli en Vaiz!
Hebben die er ook magnesiumoxide in gestopt? Noes, had ik niet verwacht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die van Orthica is dan ook niet helemaal top volgens mij.
Anna van hier?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef Perruche het volgende:
Ja maar met bootcamp kan ik samen met Anna! En dan kunnen we elkaar motiveren en staat er een knappe instructeur/trice naar je te schreeuwen dat je een dikke kont hebt en dan ga je keihard werken
Althans dat is de reden dat ik gatuurlijk kan het allemaal zelf maar met andere mensen ben ikk meer gemotiveerd.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben die er ook magnesiumoxide in gestopt? Noes, had ik niet verwacht.
Ja dus.quote:Eén tablet bevat: 400 mg magnesium (oxide en aminozuurgebonden 9:1), 200 mg calcium(carbonaat en aminozuurgebonden 9:1), 10 mcg selenium (L-selenomethionine), 10 mg zink (gluconaat), 20 mg betaïneHCl Hulpstoffen: Maltodextrine, sojaproteïne, cellulose, aardappelzetmeel, natriumcroscarmellose, HPMC (coating), stearinezuur, siliciumdioxide, magnesiumstearaat.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef Perruche het volgende:
Ja maar met bootcamp kan ik samen met Anna! En dan kunnen we elkaar motiveren en staat er een knappe instructeur/trice naar je te schreeuwen dat je een dikke kont hebt en dan ga je keihard werken
Althans dat is de reden dat ik gatuurlijk kan het allemaal zelf maar met andere mensen ben ikk meer gemotiveerd.
exact mijn gedachtequote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
10 euro per les!Als je dan 3x per week wilt gaan ofzo is dat echt stinkend duur! Wel maf, je zou denken dat ze goedkoper zouden wezen, gezien ze geen apparaten / dak boven het hoofd hebben. Instructeurs hoeven niet zo heul duur te zijn denk ik. Maar misschien is het duur om een vergunning te krijgen om dat in parken enzo te mogen doen...?
Aye, per week. Ze betaalt 26GBP per maand. Dus dan haal je het er idd uitquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef Perruche het volgende:
uh mo, als je 3x gaat zou dat dan toch 12 GBP kosten?
2-3x per week he! Dus dan die 12x4quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef Perruche het volgende:
uh mo, als je 3x gaat zou dat dan toch 12 GBP kosten?
Oh zo kan het ook wel jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef Perruche het volgende:
haha maria! Ja misschien stel ik het me wel heel verkeerd voor. Maar als mijn
leuke instructeur
zegt dat ik weer een mietje was ben ik alleen maar gemotiveerder
.
En ja 10 euro is wel duur, maar ben niet van plan om 3x in de week te gaan
Populaire sport? Dan is het sowieso meteen een stuk duurder.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
10 euro per les!Als je dan 3x per week wilt gaan ofzo is dat echt stinkend duur! Wel maf, je zou denken dat ze goedkoper zouden wezen, gezien ze geen apparaten / dak boven het hoofd hebben. Instructeurs hoeven niet zo heul duur te zijn denk ik. Maar misschien is het duur om een vergunning te krijgen om dat in parken enzo te mogen doen...?
Amen!quote:
Ga jij ook om 7 uur in de ochtend dan? In het Vondelpark toch? Een vriendinnetje van mij doet dat ook en vroeg of ik mee ging. If the sun rises west, I will.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef Perruche het volgende:
haha maria! Ja misschien stel ik het me wel heel verkeerd voor. Maar als mijn
leuke instructeur
zegt dat ik weer een mietje was ben ik alleen maar gemotiveerder
.
En ja 10 euro is wel duur, maar ben niet van plan om 3x in de week te gaan
Cijfertjesquote:
Ik ga zo jouw omnomelet met gehakt en champignons maken!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Populaire sport? Dan is het sowieso meteen een stuk duurder.
Damn you marktwerking!
Ik ga eens lunchen, heb zitten slacken tot nu toeEn wil nog poetsen en trainen.
Voor mij ook niet. Als iemand zo tegen mij zou staan 'schreeuwen', zou ik alleen maar boos & annoyed worden en terug willen schreeuwenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh zo kan het ook wel ja"Wat nou mietje!
" *traint heel hard*
Maar nee, niks voor mij denk ik![]()
Ik zou ook zo'n 'donder op, doe het zelf'-gevoel krijgen iddquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Als iemand zo tegen mij zou staan 'schreeuwen', zou ik alleen maar boos & annoyed worden en terug willen schreeuwen
Dat is ook exact mijn reden!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef Perruche het volgende:
Ja maar met bootcamp kan ik samen met Andere sportieve mensen! En dan kunnen we elkaar motiveren en staat er een knappe instructeur/trice naar je te schreeuwen dat je een dikke kont hebt en dan ga je keihard werken
Oh, lekker! Ik ga gewoon voor een paar boterhammenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga zo jouw omnomelet met gehakt en champignons maken!![]()
Orthica.quote:
Ja, dat bootcamp klinkt mij ook vreselijk in de oren. Vooral zo'n brullende instructeur, ieh!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik zou niet harder gaan werken maar:
a. Obstinaat worden en nooit meer gaanWat nou dikke kont
*eet koekjes*
![]()
b. Indien ongesteld in een snotlap veranderen"Boehoeee ik heb een dihihikke kohohohont
"
ik mopper altijd al tegen dat mens wat de oefeningen voordoet @ Kinectquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Als iemand zo tegen mij zou staan 'schreeuwen', zou ik alleen maar boos & annoyed worden en terug willen schreeuwen
My penis is 13" long!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou ook zo'n 'donder op, doe het zelf'-gevoel krijgen idd. En denken dat de betreffende instructeur vast een heel klein piemeltje heeft.
Wauw! Maar liefst 50 cent korting per keerquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat is ook exact mijn reden!![]()
En met een 10-ritten kaart nog maar ¤ 9,50 per keer!
Jij hebt toch heul geen dik gebilte!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb liever een instructrice die zegt dat ik 't geweldig doedan iemand die zeurt dat m'n kont te dik is. Wat natuurlijk wel waar is, maargoed, dat hoeft zij me niet te vertellen
Oh, die aflevering is leuk <3quote:
Ja en dat mens die penis maar in mekaar meppen hequote:Op maandag 8 augustus 2011 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, die aflevering is leuk <3
En 13" is niks ja! Ik heb net geleerd dat de sperm whale de meest geweldige penis all times heeft.
Dus.
Eensch!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, Mo: wat een mooie foto was dat trouwens van jeZie je goed dat je afgevallen bent. Sowieso heb jij een heel leuk (foto)hoofd. Dat wilde ik nog even zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |