Ik kan wel zien dat je aan een nieuwe toe bent, deze waar je nu op werkt heeft volgens mij geen enkele functionerende leesteken toets meer?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:52 schreef vraagover000 het volgende:
Ja wou dat eerst doen maar leek me slimmer om een keer geen tweedehands laptop te nemen ivm garantie en een nieuwe is toch fijner en gelijk een goede maar wel duure laptop te hallen waar ik jaren vooruit mee kan gaan en niet iedere 2-3 jaar een nieuwe te kopen.
dit is een betere oplossing en ook nog eens veel goedkopen als lenenquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:54 schreef Piles het volgende:
Je houdt 300-400 per maand over, dus als je 3 maanden spaart kun je 'm direct kopen
3 jaar moet lukken met een goedgebouwde laptop met fatsoenlijke hardware. Persoonlijk vind ik het niet slim om geld te gaan lenen voor een laptop als student, helemaal bij een commerciële aanbieder. Het klinkt heel leuk nu voor een keer 29 euro, op het moment dat je de laptop niet op tijd hebt afbetaald gaan ze geen leuke rentetarieven rekenen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef fruityloop het volgende:
Overigens doen wij hier op de zaak 2 jaar met onze mobiele workstations, daarna is de techniek zo ver gevorderd dat nieuwe nodig zijn. Jouw termijn van 3 jaar is nogal opportuun, zeker gezien het feit dat de garantie na 2 jaar voorbij is. (die van de accu al na 6 maanden of 1 jaar trouwens)
Ja smeer hem een Acer aan zou ik zeggenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:02 schreef Kumerian het volgende:
Om een aantal redenen zou ik deze constructie niet aan gaan:
- Dell is als merk erg duur en niet beter dan zijn goedkopere concurenten
- Voor een euro of 600 heb je een laptop uitgerust met de nieuwste AMD A-series APUs die een stuk meer waar voor hun geld geven en zonder meer geschikt zijn voor alles wat met je opleiding te maken heeft
- Een product "op afbetaling" kopen betekend dat je een dure lening aan gaat. Het is dan nog beter om het geld bij je eigen bank te lenen; de rente ligt dan een heel stuk lager én je hebt geen "instapkosten".
- 300-400 euro in de maand over betekend dat je in 2 maanden tijd meer dan genoeg geld bij elkaar hebt voor een goede laptop.
Kijk voor de grap eens naar dezen:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/286945;285285
Dat staat gewoon in de OPquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat voor opleiding heb je dat je een laptop van 1200 euro nodig hebt?
Een opleiding waar leestekens niet zo belangrijk zijn TS doet gewoon maar wat typt alles aan elkaar zonder enige poging te doen zich te verdiepen in de leesbaarheid ervan dit vind ik wel passen bij een ROC opleidingquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat voor opleiding heb je dat je een laptop van 1200 euro nodig hebt?
Nogmaals, koop een goedkope degelijk laptop, spaar door voor een nieuwe die je over een jaar kan kopen als je met HBO gaat beginnen. Dan heb je gelijk een goede laptop voor HBO.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef vraagover000 het volgende:
Ik doe roc n4 ik ga nu naar het derde jaar dus nog 1 jaar dan kan ik naar de hbo dus vandaar dat ik een goede laptop wil hebben
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:09 schreef vraagover000 het volgende:
JA leestekens gebruik ik nooit weet niet eens wanneer je een punt zou moete ngebruiken eigenlijk of komma:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |