Wel lief dat je aan me dachtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:25 schreef ChicaChula het volgende:
Heb ook gelijk de rode besteld voor Lotje!
[ afbeelding ]
Hahahah oke genoeg lelijke schoenen nu die ons topic vervuild hebben
Hoezo? Stonden ze jou niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:46 schreef alexandervdb het volgende:
https://foursquare.com/mi(...)uu7lL3GoPaTRo&ref=tw
Misschien wat voor jullie dames? Zag de tweet voorbij komen.
Hak van Patrizia Pepe voor 100 > wel maat 41
Ik zocht idd maat 43! Helaasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef Giester het volgende:
[..]
Hoezo? Stonden ze jou niet?![]()
Wel kleine maat voor een man trouwens.
Dubbel
OMG. Of beter OMFG,.. daar kom je de slaapkamer echt niet mee uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef JackieBrown het volgende:
Dit is toch niet te doen joh
[ afbeelding ]
Prachtig maar breekt die hak op den duur niet af?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Kijk eens lotje wat YSL ook heeft...
[ afbeelding ]
die paarse van Serena zijn geweldig!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef Miriampje het volgende:
Louboutin kwijl reeks http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=135392
Prima, kom maar langs. Kunnen ze ook gelijk weer uit en kan je mooie heels aantrekken. Ben je gelijk ook kop groter dan ik :pquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan moet er wel geld in het plateau kunnen!
kun je je nog beheersen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:19 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
die paarse van Serena zijn geweldig!!!!
ook geen ander paar gekocht om de pijn te verzachten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:26 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
ja bij deze is dat niet zo moeilijk aangezien ik deze maand nou net niet ff 800 euro over heb
hmm ja ik ook.. op mn pappies bankrekening.. maar helaas, sinds een paar jaar werken de zielige chicachula oogjes niet meer en de zielige 'pappiiieee' doet ook al niets goeds meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:36 schreef dawg het volgende:
overigens heb ik ergens nog wel 800 euro denk ik.
haha, ik heb medelijden met je hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:39 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
hmm ja ik ook.. op mn pappies bankrekening.. maar helaas, sinds een paar jaar werken de zielige chicachula oogjes niet meer en de zielige 'pappiiieee' doet ook al niets goeds meerhelaaaaas
Ik heb wel foto's, alleen geen aan-foto's dus ik weet niet of je daar tevreden mee bent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef ChicaChula het volgende:
Ja ehhh... die blauwe heeft iemand en zou daar foto's van plaatjes maar ik wacht nog steeds![]()
Wow, dus dan zou je ze na 8 maanden al hebben als je elke maand 100 euro spaart...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:26 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
ja bij deze is dat niet zo moeilijk aangezien ik deze maand nou net niet ff 800 euro over heb
ok ik spreek jullie over 8 maandenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Wow, dus dan zou je ze na 8 maanden al hebben als je elke maand 100 euro spaart...
haha ja! graag.. als ik deze mooier vind dat die blauwe steve madden neem ik deze.. scheelt weer een beetjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's, alleen geen aan-foto's dus ik weet niet of je daar tevreden mee bent.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:06 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
haha ja! graag.. als ik deze mooier vind dat die blauwe steve madden neem ik deze.. scheelt weer een beetjedie steve madden heb ik in t echt al goed bekeken haha dus kom maar op met de foto's
volgens mij zijn ze super mooi! zitten ze ook een beetje lekker??
oehhhh!!!! very nice!!!! en juist omdat ze suede zijn vind ik het hoge plateau niet stripperachtig haha.. vind ze echt mooi..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind ze geweldig, zijn ook het eerste paar pumps dat ik heb waar ik niet uit de hak loop zeg maar. Heb ze laatst een avond aangehad en ze zaten prima.
Hij bedoelt natuurlijk: Prik mij maar lek.quote:
Kan ie beter met smallere hakken vragen danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:38 schreef Giester het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk: Prik mij maar lek.
Trammpling fetish denk ik ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |