Bestel ze nou, jij vind ze mooi, wij vinden ze mooi en de 27ste duurt nog weken!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
vind je het bij deze dan ook al niet mooi?
www.stevemadden.nl/product/243935/steve-madden/blauw/pump/
want zonder plateau had ik die dus een stuk minder mooi gevonden..
met plateau kan de hak ook gelijk 3 cm hoger natuurlijk
Die zijn echt heeeeel mooi.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:12 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook wel leuk voor onder een wit jurkje eigenlijk
Hmjah true. Tnxquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:05 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Tiny Heels-Grasshopper, echt geen maat kleiner kopen dan wat je maat is hoor. Tenzij de schoen echt veeel te groot zit. Als het maar een halve maat scheelt en je koopt een maat kleiner zit je met de gebakken peren, of nouja, gebakken blaren. Kan je veel beter een antisliphieltje of een party feet er in doen.
Heb je meteen geen last van je voorvoet of je hiel
Daar vind ik het plateau wel mooi!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
ik had ze echt geweldig gevonden als de neus niet open was geweest.. voor een (wintercollectie?) laarsje vind ik een open teen niet zo mooi..quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam deze tegen bij de nieuwe collectie van Asos
Ik baal ook een beetje van de open teen, maar ze blijven echt mooi. Voor die prijs twijfel ik ook om ze te bestellen. Ik moet echt dingen voor de herfst/winter hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
ik had ze echt geweldig gevonden als de neus niet open was geweest.. voor een (wintercollectie?) laarsje vind ik een open teen niet zo mooi..
echt zonde zeg want voor de rest vind ik ze echt heel erg leuk!
Ja ligt ook aan de schoen en er zullen er vast wel zijn waar ik het wel mooi vind, maar ik vind het inderdaad ook snel ordinair.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet echt fan van, heb wel veel plateaus die verwerkt zijn in de schoen zelf.
Maar een goed zichtbaar plateau vind ik vaak ook niet mooi, kan heel snel ordinair worden. Maar dat ligt een beetje aan de schoen.
Ik denk dat ik dit te hoog vind. Ik zou het aan moeten zien, irl, misschien dat ik er dan anders over denk. Maar zo op de foto vind ik het er te erg onder geplakt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar waar een plateau in de schoen zit, en die zijn ook niet zo hoog. Ik deel je mening dat het er als een klomp uit kan gaan zien, ligt inderdaad ook weer aan de schoen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef megamandy het volgende:
Eerst vond ik plateaus ook heel lelijk. Maar sinds ik in de Sacha werk raak ik overal aan gewend
Ik vind het juist raar uitzien als de plateau in de schoen verwerkt is en ze hoger dan 1/2cm zijn. Voor mij is het dan zo een klomp idee.
De laatste hakken die ik kocht zijn allemaal met plateau geweest
Mensen kunnen veranderen
3cm vind ik ook te hoog. Dan kloppen de verhoudingen niet meer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef Lips het volgende:
Ik heb 2 paar waar een plateau in de schoen zit, en die zijn ook niet zo hoog. Ik deel je mening dat het er als een klomp uit kan gaan zien, ligt inderdaad ook weer aan de schoen.
Maar wie weet als ik het geprobeerd heb ga ik ook wel over, maar 3 cm vind ik echt te veel!
Die vind ik ook erg mooi, maar hoger moet het plateau ook niet worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hier zit ook een plateau in verwerkt, vind ik heel mooi!
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd jammer als het plateau in de schoen is verwerkt en zie hem liever 'los'quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
ik wilde deze kopen op de site! maar toen ik ze aanhad in de winkel... dit waren de schoenen waarover mn moeder zei dat ik dan gelijk een stripbar in kon voor werkquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
3cm vind ik ook te hoog. Dan kloppen de verhoudingen niet meer.
Zoals deze:
[ afbeelding ]
Op deze foto vind ik het niet veel lijken maar in het echt vind ik de plateau te hoog.
Sorry voor diegene die hem heeft(tenminste, ik dacht dat iemand hier deze schoen gekocht had?)
Wel super grappig hoeveel mensen die schoen aandoen puur om de hakhoogte en dan giechelen
Dat vind ik ook mooi, ik kan alle kanten opquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer als het plateau in de schoen is verwerkt en zie hem liever 'los'
zoals hier
[ afbeelding ]
Tevens de schoenen waarop ik ooit ga trouwen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hier is het plateau niet zo hoog toch? Vind deze namelijk wel chique.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer als het plateau in de schoen is verwerkt en zie hem liever 'los'
zoals hier
[ afbeelding ]
Dat is echt liefde hequote:
Dat is mij te tuttigquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:44 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
10 cm, valt mee
[ afbeelding ]
Ook mooi, kom maar showen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Die bovenstequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:44 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
10 cm, valt mee
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel snoezig, maar iets te laag voor mijn smaak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:44 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
10 cm, valt mee
[ afbeelding ]
Nee, doe ik morgenavond! (ben dadelijk de deur uit tot laat vanavond)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook mooi, kom maar showen!
Heb jij je nieuwe aanwinst(en) al getoond hier??
Deze blijven sowieso altijd mooiquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
zoals hier
[ afbeelding ]
Kijk eens lotje wat YSL ook heeft...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee, doe ik morgenavond! (ben dadelijk de deur uit tot laat vanavond)
Serieus? Lijkt wel alsof die site speciaal voor strippers en dames van lichte zeden is gemaakt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef Giester het volgende:
http://www.fuss-schuhe.de/high-heels-shop.html
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Serieus? Lijkt wel alsof die site speciaal voor strippers en dames van lichte zeden is gemaakt...
Jaa njaa zo ziet het er dus uit als je geen plateau wilt bij een hak van 14 cmquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef JackieBrown het volgende:
Dit is toch niet te doen joh
[ afbeelding ]
Die is zeker niet doen! Lijkt me ook niet echt normaal om je voet er zo in te zettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef JackieBrown het volgende:
Dit is toch niet te doen joh
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef Mastroianni het volgende:
Wie komt er voor me dansen?
[ afbeelding ]
Ja ik weet het, ik probeerde het al te negeren haha:Dquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Kijk eens lotje wat YSL ook heeft...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |