Ja en ze dan vervolgens niet durven dragen omdat ze 1000 euro per stuk zijn!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar stel je eens voor, in 2,5 jaar tijd 3 paar Louboutins!
hey ga jij eens even heeeeeel snel je schoenen ophalenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee ik vind sleehakken ook mooi, in ieder geval sommige!
90% is spuuglelijk, maar mooie sleehakken staan nog steeds heel hoog op mijn verlanglijstje!
Ik had ook super mooie, helaas heeft een puppie ze kapot gebeten
Om en nabij wel ja, maar je wilt die heels dus wil je er ook op gezien worden!? (Heb je je pakketje al gehaald?)quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja en ze dan vervolgens niet durven dragen omdat ze 1000 euro per stuk zijn!
Ohja, die witte jurk (las erover in #4)... je hebt toch genoeg andere jurkjes? (Spaart weer wat uit voor je Louboutins)quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:12 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook wel leuk voor onder een wit jurkje eigenlijk
papa? ben jij het?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja, die witte jurk (las erover in #4)... je hebt toch genoeg andere jurkjes? (Spaart weer wat uit voor je Louboutins)
hmm, das nog 3 weken. ik denk dat jij ze wel eerder bestelt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:17 schreef ChicaChula het volgende:
Oke ik heb net met mezelf afgesproken dat ik deze niet online ga bestellen maar alleen mag kopen als ze er de 27ste nog zijn in antwerpen.
http://www.stevemadden.nl/product/243935/steve-madden/blauw/pump/
want vind ze toch wel erg leuk..
Ik vind die zo awesome ! Ik wil ze ook !quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:17 schreef ChicaChula het volgende:
Oke ik heb net met mezelf afgesproken dat ik deze niet online ga bestellen maar alleen mag kopen als ze er de 27ste nog zijn in antwerpen.
http://www.stevemadden.nl/product/243935/steve-madden/blauw/pump/
want vind ze toch wel erg leuk..
Eens!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik vind die zo awesome ! Ik wil ze ook !
Ik heb juist van hakken altijd een maat groterquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef -Peach het volgende:
[..]
Eens!Ohja en nog een vraag van een beginnende heels-addict. Kun je pumps nou beter een maat kleiner kopen dan je normale maat of niet? Ik heb normaal 39, maar vaak hak ik uit. Dat is meestal wel te verhelpen met die anti-uithakstrips maar dan gebeurd het soms nog...met een maat kleiner ben ik bang dat ik last krijg van teenpijn...wat doen jullie?
Ik koop ze juist altijd net kleinerquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:30 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb juist van hakken altijd een maat groter![]()
Sowieso als hakken niet meer in mijn maat zijn koop ik ze nog een maat groter en dan doe ik er zooltjes ofzo in![]()
Je hebt wel van die 'party feet' zooltjes bij elke drogist..
Groter? Hmm. Had in deze pumps idd ook van die party feet zooltjes, dat is sowieso nog een must voor mij als beginnerquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:30 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Sowieso als hakken niet meer in mijn maat zijn koop ik ze nog een maat groter en dan doe ik er zooltjes ofzo in![]()
Krijg je dan geen last van dat je tenen worden "geplet"? Ik heb toen beide maten geprobeerd maar durfde het niet aan met een maat kleiner...quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:31 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik koop ze juist altijd net kleinerIk weet niet, zit beter en slip er niet uit
Nee ik heb er helemaal geen last van eigenlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:33 schreef -Peach het volgende:
[..]
Krijg je dan geen last van dat je tenen worden "geplet"? Ik heb toen beide maten geprobeerd maar durfde het niet aan met een maat kleiner...
Tiny Heels-Grasshopper, echt geen maat kleiner kopen dan wat je maat is hoor. Tenzij de schoen echt veeel te groot zit. Als het maar een halve maat scheelt en je koopt een maat kleiner zit je met de gebakken peren, of nouja, gebakken blaren. Kan je veel beter een antisliphieltje of een party feet er in doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef -Peach het volgende:
[..]
Eens!Ohja en nog een vraag van een beginnende heels-addict. Kun je pumps nou beter een maat kleiner kopen dan je normale maat of niet? Ik heb normaal 39, maar vaak hak ik uit. Dat is meestal wel te verhelpen met die anti-uithakstrips maar dan gebeurd het soms nog...met een maat kleiner ben ik bang dat ik last krijg van teenpijn...wat doen jullie?
Ik heb van platte schoenen ook vaak n maat kleiner juist. Gekkenhuis.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:30 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Heb ik ook, met hakken draag ik mijn 'echte' maat en sommige sneakers wel twee maten groter.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:10 schreef Miasan het volgende:
Ik heb met hakken juist een maat kleiner tov platte schoenen. Doe ik iets verkeerd?
Sterker nog, je kan er zelfs les in krijgen; http://www.highheelworkout.nl/quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Chule het volgende:
Mooie hakken die hoge. Zo jaloers dat jullie er wel op kunnen lopen. Zou iedereen het kunnen aanleren om op die dingen te lopen, of ben ik zo iemand die er voor altijd een stijve hark op lijk? Ik oefen thuis wel eens op m'n hakken van 11,5 cm, maar ik blijf er raar op lopen. Op 9,5 cm loop ik wel normaal (geloof ik), maar die vind ik nog iets te laag voor pumps.
met je nickname zit je alvast goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Chule het volgende:
Mooie hakken die hoge. Zo jaloers dat jullie er wel op kunnen lopen. Zou iedereen het kunnen aanleren om op die dingen te lopen, of ben ik zo iemand die er voor altijd een stijve hark op lijk? Ik oefen thuis wel eens op m'n hakken van 11,5 cm, maar ik blijf er raar op lopen. Op 9,5 cm loop ik wel normaal (geloof ik), maar die vind ik nog iets te laag voor pumps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |