abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100465293
Nee ik vind sleehakken ook mooi, in ieder geval sommige!
90% is spuuglelijk, maar mooie sleehakken staan nog steeds heel hoog op mijn verlanglijstje!
Ik had ook super mooie, helaas heeft een puppie ze kapot gebeten :'(
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100465305
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:04 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar stel je eens voor, in 2,5 jaar tijd 3 paar Louboutins!
Ja en ze dan vervolgens niet durven dragen omdat ze 1000 euro per stuk zijn!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100465360
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee ik vind sleehakken ook mooi, in ieder geval sommige!
90% is spuuglelijk, maar mooie sleehakken staan nog steeds heel hoog op mijn verlanglijstje!
Ik had ook super mooie, helaas heeft een puppie ze kapot gebeten :'(
hey ga jij eens even heeeeeel snel je schoenen ophalen :P

aaaah maar ik vind het eigenlijk ook wel weer schattig.. op een puppy kun je gewoon niet boos worden.. O+ behalve als het schoenen van 800 euro waren, maar zelfs dan...

pi_100465395
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja en ze dan vervolgens niet durven dragen omdat ze 1000 euro per stuk zijn!
Om en nabij wel ja, maar je wilt die heels dus wil je er ook op gezien worden!? (Heb je je pakketje al gehaald?)
pi_100465420
nee vertrek nu :D
pi_100465573

Deze vind ik ook wel leuk voor onder een wit jurkje eigenlijk
pi_100465578
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
nee vertrek nu :D
goed uitkijken heh! :P
pi_100465633
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:12 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]

Deze vind ik ook wel leuk voor onder een wit jurkje eigenlijk
Ohja, die witte jurk (las erover in #4)... je hebt toch genoeg andere jurkjes? (Spaart weer wat uit voor je Louboutins) ;)
pi_100465742
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:13 schreef Nober het volgende:

[..]

Ohja, die witte jurk (las erover in #4)... je hebt toch genoeg andere jurkjes? (Spaart weer wat uit voor je Louboutins) ;)
papa? ben jij het?

:P
pi_100465816
Oke ik heb net met mezelf afgesproken dat ik deze niet online ga bestellen maar alleen mag kopen als ze er de 27ste nog zijn in antwerpen.

http://www.stevemadden.nl/product/243935/steve-madden/blauw/pump/

want vind ze toch wel erg leuk..
pi_100465989
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:17 schreef ChicaChula het volgende:
Oke ik heb net met mezelf afgesproken dat ik deze niet online ga bestellen maar alleen mag kopen als ze er de 27ste nog zijn in antwerpen.

hmm, das nog 3 weken. ik denk dat jij ze wel eerder bestelt. :Y)
pi_100466013
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:17 schreef ChicaChula het volgende:

Ik vind die zo awesome ! Ik wil ze ook ! :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:25:25 #63
159909 -Peach
Prunus persica
pi_100466110
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef Joell het volgende:

[..]

Ik vind die zo awesome ! Ik wil ze ook ! :P
Eens! :D Ohja en nog een vraag van een beginnende heels-addict. Kun je pumps nou beter een maat kleiner kopen dan je normale maat of niet? Ik heb normaal 39, maar vaak hak ik uit. Dat is meestal wel te verhelpen met die anti-uithakstrips maar dan gebeurd het soms nog...met een maat kleiner ben ik bang dat ik last krijg van teenpijn...wat doen jullie?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_100466296
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef -Peach het volgende:

[..]

Eens! :D Ohja en nog een vraag van een beginnende heels-addict. Kun je pumps nou beter een maat kleiner kopen dan je normale maat of niet? Ik heb normaal 39, maar vaak hak ik uit. Dat is meestal wel te verhelpen met die anti-uithakstrips maar dan gebeurd het soms nog...met een maat kleiner ben ik bang dat ik last krijg van teenpijn...wat doen jullie?
Ik heb juist van hakken altijd een maat groter :P
Sowieso als hakken niet meer in mijn maat zijn koop ik ze nog een maat groter en dan doe ik er zooltjes ofzo in :P

Je hebt wel van die 'party feet' zooltjes bij elke drogist..
pi_100466363
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:30 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Sowieso als hakken niet meer in mijn maat zijn koop ik ze nog een maat groter en dan doe ik er zooltjes ofzo in :P

Ik koop ze juist altijd net kleiner :D Ik weet niet, zit beter en slip er niet uit :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:31:44 #66
159909 -Peach
Prunus persica
pi_100466377
quote:

[..]

Groter? Hmm. Had in deze pumps idd ook van die party feet zooltjes, dat is sowieso nog een must voor mij als beginner :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:33:21 #67
159909 -Peach
Prunus persica
pi_100466441
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:31 schreef Joell het volgende:

[..]

Ik koop ze juist altijd net kleiner :D Ik weet niet, zit beter en slip er niet uit :P
Krijg je dan geen last van dat je tenen worden "geplet"? Ik heb toen beide maten geprobeerd maar durfde het niet aan met een maat kleiner...
pi_100466530
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:33 schreef -Peach het volgende:

[..]

Krijg je dan geen last van dat je tenen worden "geplet"? Ik heb toen beide maten geprobeerd maar durfde het niet aan met een maat kleiner...
Nee ik heb er helemaal geen last van eigenlijk :P Je voelt wel dat ze wat strakker zitten maar doet geen pijn ofzo, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik net een tussenmaat heb, Ik heb normaal van 'platte' schoenen maat 36,5 en van hakken neem ik dan 36 :P dus dan scheelt het niet zo veel :)
pi_100467804
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef -Peach het volgende:

[..]

Tiny Heels-Grasshopper, echt geen maat kleiner kopen dan wat je maat is hoor. Tenzij de schoen echt veeel te groot zit. Als het maar een halve maat scheelt en je koopt een maat kleiner zit je met de gebakken peren, of nouja, gebakken blaren. Kan je veel beter een antisliphieltje of een party feet er in doen.
Heb je meteen geen last van je voorvoet of je hiel :)
Life is sweet, life is bitter...
pi_100467837
quote:

[..]

Ik heb van platte schoenen ook vaak n maat kleiner juist. Gekkenhuis.
Heb lange tenen...Joy
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:10:45 #71
139770 Miasan
Roemer has it
pi_100468055
Ik heb met hakken juist een maat kleiner tov platte schoenen. Doe ik iets verkeerd? :P
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_100468540
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:10 schreef Miasan het volgende:
Ik heb met hakken juist een maat kleiner tov platte schoenen. Doe ik iets verkeerd? :P
Heb ik ook, met hakken draag ik mijn 'echte' maat en sommige sneakers wel twee maten groter.
pi_100469218
Mooie hakken die hoge. Zo jaloers dat jullie er wel op kunnen lopen. Zou iedereen het kunnen aanleren om op die dingen te lopen, of ben ik zo iemand die er voor altijd een stijve hark op lijk? Ik oefen thuis wel eens op m'n hakken van 11,5 cm, maar ik blijf er raar op lopen. Op 9,5 cm loop ik wel normaal (geloof ik :') ), maar die vind ik nog iets te laag voor pumps.
pi_100469720
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Chule het volgende:
Mooie hakken die hoge. Zo jaloers dat jullie er wel op kunnen lopen. Zou iedereen het kunnen aanleren om op die dingen te lopen, of ben ik zo iemand die er voor altijd een stijve hark op lijk? Ik oefen thuis wel eens op m'n hakken van 11,5 cm, maar ik blijf er raar op lopen. Op 9,5 cm loop ik wel normaal (geloof ik :') ), maar die vind ik nog iets te laag voor pumps.
Sterker nog, je kan er zelfs les in krijgen; http://www.highheelworkout.nl/
pi_100469916
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Chule het volgende:
met je nickname zit je alvast goed :P chule, chula.. nu nog net zoveel hakken kopen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')