abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:26:55 #201
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101317197
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef CoolGuy het volgende:
Dat was een terechte opmerking, maar jij haalt 'm weg, net zoals je mijn reactie op Fkblabla2012 in dit topic weg haalt, maar de post van hem laat staan,
.. die heb ik dus over het hoofd gezien. :@
Je moeder is een hamster
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:27:17 #202
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101317213
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:26 schreef Crutch het volgende:

[..]

.. die heb ik dus over het hoofd gezien. :@
Nou oke, fair enough. Dat kan gebeuren. :)
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:27:43 #203
16180 crew  CoolGuy
pi_101317227
quote:
13s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:26 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Hij trollt tenminste leuk.
Beter dat dan de trollen die anderen constant proberen te beledigen.
Jij reageert vanuit je onderbuik gevoel dat je hebt overgehouden uit het uitkeringstopic?

Trollen is trollen. Als je je mond vol hebt over trollen moet je niet vervolgens daar zelf net zo hard aan mee doen. Practice what you preach.
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 00:28:13 #204
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101317246
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is helaas zo. Ik weet dat je nieuw bent, en dat je vast nog moet groeien in die rol. Dat hoop ik dan maar, want ik vind het een raar dat je posts waarin jij kritiek krijgt (en terecht) gaat modden en noten. Nu mag dat uiteraard, maar of je dan een goede mod bent, nou, nee.
Kap es met je gezeur.
Een topic compleet laten verpesten omdat 2 users de weg naar feedback niet kunnen vinden is ook niet de bedoeling.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:29:27 #205
16180 crew  CoolGuy
pi_101317291
quote:
13s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kap es met je gezeur.
Een topic compleet laten verpesten omdat 2 users de weg naar feedback niet kunnen vinden is ook niet de bedoeling.
Ik ben toch in feedback? De algemene concensus was dat het verhaal in dat topic niet het hele verhaal was. Volgens mij mag ik daar gewoon op reageren.
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:29:28 #206
118585 Crutch
pi_101317293
Niet schrikken, ik haal de SC even weg.
EN laten we het ook netjes houden, gaarne. :)
Je moeder is een hamster
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:29:35 #207
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101317298
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij reageert vanuit je onderbuik gevoel dat je hebt overgehouden uit het uitkeringstopic?

Trollen is trollen. Als je je mond vol hebt over trollen moet je niet vervolgens daar zelf net zo hard aan mee doen. Practice what you preach.
Nee, ik heb het over wat ik hier op het forum zie.
En zowel jij als Scorpie lijken altijd wel te proberen zo onaardig mogelijk te reageren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:30:50 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_101317341
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Nee, ik heb het over wat ik hier op het forum zie.
En zowel jij als Scorpie lijken altijd wel zo onaardig mogelijk te reageren.
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar je mag met alle plezier kijken wat mijn algemene manier van reageren is. Meen ik serieus :) Ik ben heus de kwaadste niet, maar ik ben wel altijd redelijk direct in mijn verwoordingen. Dat dat andere mensen tegen de borst stuit kan ik absoluut snappen. Ik zal kijken wat ik daarmee kan doen :)
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 00:33:26 #209
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101317425
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik ben toch in feedback? De algemene concensus was dat het verhaal in dat topic niet het hele verhaal was. Volgens mij mag ik daar gewoon op reageren.
Nee dat doe je niet, je bent constant bezig, samen met je vriendje,. een mod onderuit te halen.
Nou hulde hoor.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:38:16 #210
16180 crew  CoolGuy
pi_101317619
quote:
13s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee dat doe je niet, je bent constant bezig, samen met je vriendje,. een mod onderuit te halen.
Nou hulde hoor.
Dat doe ik niet? wat doe ik precies niet?

Ik scheld 'm niet uit, ik zeg niks over 'm als persoon (dat kan ook niet want ik ken 'm niet). Het enige wat ik constateer zijn overeenkomsten tussen de manier van modereren in dit topic, en de moderatie in het topic van vrijdag. Dat is wat mij triggerde om daar iets over te ventileren. Ik mag over iedereen op dit forum een mening hebben. Ik mag dus ook die mening ventileren, zij het zonder gescheld.

Hoewel ik met je eens ben dat ik daar in het betreffende topic wellicht wat ver in ging, en dat dat topic daar ook de plaats niet voor was, mag ik neem ik aan wel kritiek uiten op een andere user, ook al is zijn naam toevallig blauw?
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 00:41:16 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101317753
quote:
Dat dat andere mensen tegen de borst stuit kan ik absoluut snappen. Ik zal kijken wat ik daarmee kan doen
Lijkt me een goede zaak.

Kritiek op users, ook die met een kleurtje, is natuurlijk oké.
Het is de manier waarop, en zoals je ziet valt het meer mensen op.

pi_101317809
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik scheld 'm niet uit, ik zeg niks over 'm als persoon (dat kan ook niet want ik ken 'm niet). Het enige wat ik constateer zijn overeenkomsten tussen de manier van modereren in dit topic, en de moderatie in het topic van vrijdag. Dat is wat mij triggerde om daar iets over te ventileren. Ik mag over iedereen op dit forum een mening hebben. Ik mag dus ook die mening ventileren, zij het zonder gescheld.

Hoewel ik met je eens ben dat ik daar in het betreffende topic wellicht wat ver in ging, en dat dat topic daar ook de plaats niet voor was, mag ik neem ik aan wel kritiek uiten op een andere user, ook al is zijn naam toevallig blauw?
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:46:57 #213
16180 crew  CoolGuy
pi_101317958
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lijkt me een goede zaak.

Kritiek op users, ook die met een kleurtje, is natuurlijk oké.
Het is de manier waarop, en zoals je ziet valt het meer mensen op.
Dat dat meer mensen opvalt snap ik. Dat zijn dan ook de mensen die het daar niet mee eens zijn. De mensen die mijn mening toevalligerwijs delen schreeuwen geen moord en brand.

Nogmaals, ik weet dat ik direct ben, of scherp, of dat ik 'geen blad voor de mond neem' of hoe je het dan ook maar noemen wil. Maar, ik verval niet tot schelden, of wat dan ook.

Je kunt dus 2 kanten op redeneren. Is het mijn probleem dat iemand niet met mijn manier van formuleren om kan gaan, of is dat het probleem van die persoon.

Ik snap overigens wel hoe je er bij komt hoor. Er zijn inderdaad een aantal topics waarin ik een heel duidelijke mening heb, en die ook in niet mis te verstane woorden geef. Er zijn echter ook topics waarin ik met een heel andere toon spreek.
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:49:11 #214
16180 crew  CoolGuy
pi_101318036
FkTwkGs2012:

Als je nou een flinke vent bent, dan plaats je je DM die je me zojuist stuurt gewoon hier, waar iedereen het kan lezen.

Want het slaat natuurlijk werkelijk nergens op om hier een beetje de goody-2-shoes uit te hangen, maar dan in DM te gaan trollen en...nou ja, het valt onder schelden denk ik, dus- te gaan schelden is natuurlijk een enorm zwaktebod.

Dus ja, ik durf ook zonder mijn 'trollevrindje', en al helemaal tegen jou. :')

Met een vriendelijke groet van 'lutser' (blijkbaar)
pi_101318091
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef CoolGuy het volgende:
FkTwkGs2012:

Als je nou een flinke vent bent, dan plaats je je DM die je me zojuist stuurt gewoon hier, waar iedereen het kan lezen.

Want het slaat natuurlijk werkelijk nergens op om hier een beetje de goody-2-shoes uit te hangen, maar dan in DM te gaan trollen en...nou ja, het valt onder schelden denk ik, dus- te gaan schelden is natuurlijk een enorm zwaktebod.

Dus ja, ik durf ook zonder mijn 'trollevrindje', en al helemaal tegen jou. :')

Met een vriendelijke groet van 'lutser' (blijkbaar)
dit was um:
durf je niet zonder je trollevrindje? :') lutser
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:50:59 #216
118585 Crutch
pi_101318092
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Met beide manieren van modereren is niets mis.
Misschien te streng voor je o.i.d. daarnaast is het nergens voor nodig om mijn functioneren als mod aan de kaak te stellen omdat het jou niet zint.
En begrijp ook dat we hierover niet eindeloos in discussie kunnen gaan.
Zoals ook hier terug te lezen is ben ik wel degelijk bereid om naar meningen van andren te luisteren en daarnaar te handelen.
Je moeder is een hamster
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:53:09 #217
16180 crew  CoolGuy
pi_101318164
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dit was um:
durf je niet zonder je trollevrindje? :') lutser
Exact. Dus ik vraag me af waarom je dacht dat via DM te moeten doen. Ik kan geen andere reden bedenken dat even wat frustratie uiten. Dat mag. Je mag mij de hele dag spammen met DM's als je daar blij van wordt, maar echt heel volwassen komt dat berichtje natuurlijk niet over.
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:55:49 #218
16180 crew  CoolGuy
pi_101318239
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef Crutch het volgende:

[..]

Met beide manieren van modereren is niets mis.
Misschien te streng voor je o.i.d. daarnaast is het nergens voor nodig om mijn functioneren als mod aan de kaak te stellen omdat het jou niet zint.
En begrijp ook dat we hierover niet eindeloos in discussie kunnen gaan.
Zoals ook hier terug te lezen is ben ik wel degelijk bereid om naar meningen van andren te luisteren en daarnaar te handelen.
Oh nee, te streng is het zeker niet. Sterker nog, dát bevalt me dan wel. Wat mij stoorde, is dat het niet consequent was.

Uiteraard kunnen we daar niet eindeloos over in discussie gaan. Dat snap ik. Wellicht was ik wat te voorbarig met mijn conclusie wat betreft jouw manier van modereren. Ik bied daarom bij deze mijn welgemeende excuses aan voor de manier waarop ik eea verwoordde. :)
pi_101318240
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Exact. Dus ik vraag me af waarom je dacht dat via DM te moeten doen. Ik kan geen andere reden bedenken dat even wat frustratie uiten. Dat mag. Je mag mij de hele dag spammen met DM's als je daar blij van wordt, maar echt heel volwassen komt dat berichtje natuurlijk niet over.
nog onvolwassener om dat hier openbaar te maken. sterker nog, tegen de forum regels volgens mij.

ik erger me aan scorpie en jou, zijn aangever, zijn hulpje. zonder scorpie kan je best normaal posten, wat moet je met die knul?
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:59:21 #220
16180 crew  CoolGuy
pi_101318334
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nog onvolwassener om dat hier openbaar te maken. sterker nog, tegen de forum regels volgens mij.

ik erger me aan scorpie en jou, zijn aangever, zijn hulpje. zonder scorpie kan je best normaal posten, wat moet je met die knul?
Is dat tegen de regels? Serieus? :') Overigens, ik heb die DM niet openbaar gemaakt he. Dat was jij. Weliswaar omdat ik je daarnaar vroeg, maar strikt genomen heb jij hem openbaar gemaakt. Wat betreft openbaar maken, tja, weet je, als je denkt dat je een flinke vent bent als je op een alternatieve manier je onderbuikgevoelens jegens mij wil uiten, moet je dat vooral doen, maar ik zie niet in waarom je dat niet hier zou kunnen doen. Tenzij je natuurlijk niet zit te wachten op enige kritiek daarop van anderen.

Ik kan hoe dan ook normaal posten, dat doe ik dan ook al jaren en jaren hier. Wat wel zo is is dat Scorpie en ik vaak op 1 lijn zitten, dus dat 'pakt'.
  maandag 29 augustus 2011 @ 01:00:00 #221
118585 Crutch
pi_101318345
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh nee, te streng is het zeker niet. Sterker nog, dát bevalt me dan wel. Wat mij stoorde, is dat het niet consequent was.

Uiteraard kunnen we daar niet eindeloos over in discussie gaan. Dat snap ik. Wellicht was ik wat te voorbarig met mijn conclusie wat betreft jouw manier van modereren. Ik bied daarom bij deze mijn welgemeende excuses aan voor de manier waarop ik eea verwoordde. :)
^O^
Je moeder is een hamster
pi_101318382
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Is dat tegen de regels? Serieus? :') Overigens, ik heb die DM niet openbaar gemaakt he. Dat was jij. Wat betreft openbaar maken, tja, weet je, als je denkt dat je een flinke vent bent als je op een alternatieve manier je onderbuikgevoelens jegens mij wil uiten, moet je dat vooral doen, maar ik zie niet in waarom je dat niet hier zou kunnen doen. Tenzij je natuurlijk niet zit te wachten op enige kritiek daarop van anderen.

Ik kan hoe dan ook normaal posten, dat doe ik dan ook al jaren en jaren hier. Wat wel zo is is dat Scorpie en ik vaak op 1 lijn zitten, dus dat 'pakt'.
nee hoor, jij quote haast letterlijk woord voor woord. als je iets doet kom er dan ook eerlijk vooruit of zeg dat je het er niet over wilt hebben, maar ga niet keihard liegen man. dat staat je niet.

jij bent de onderdanige rol in dat duo hoor. scorpie is scorpie zonder jou. zonder scorpie ben jij totaal iemand anders. leuker en beter.
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 01:03:29 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101318437
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Is dat tegen de regels? Serieus? :') Overigens, ik heb die DM niet openbaar gemaakt he. Dat was jij. Weliswaar omdat ik je daarnaar vroeg, maar strikt genomen heb jij hem openbaar gemaakt. Wat betreft openbaar maken, tja, weet je, als je denkt dat je een flinke vent bent als je op een alternatieve manier je onderbuikgevoelens jegens mij wil uiten, moet je dat vooral doen, maar ik zie niet in waarom je dat niet hier zou kunnen doen. Tenzij je natuurlijk niet zit te wachten op enige kritiek daarop van anderen.

Echt, je zult vast héél aardig zijn, maar ik krijg zó'n enorm Brilsmurf gevoel bij je :{
Doe dat nou toch eens niet.

Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 01:05:58 #224
16180 crew  CoolGuy
pi_101318509
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nee hoor, jij quote haast letterlijk woord voor woord. als je iets doet kom er dan ook eerlijk vooruit of zeg dat je het er niet over wilt hebben, maar ga niet keihard liegen man. dat staat je niet.

jij bent de onderdanige rol in dat duo hoor. scorpie is scorpie zonder jou. zonder scorpie ben jij totaal iemand anders. leuker en beter.
Jouw DM bestond uit 1 regel + 1... nou ja.. 'scheldwoord'. Die woorden stonden dan ook niet voor niks tussen '' he. Maar de hele DM zoals je 'm geschreven had heb ik niet openbaar gemaakt. Alleen ja, de woorden die ik gebruikte zoals jij ze naar mij had gestuurd, waren wel zowat de hele DM ja, dat is dan weer waar.

I really couldn't care less wat jij vind dat ik ben. Als ik in een topic zit en ik lees iets waar ik een sterke mening over heb, dan ventileer ik die, in dezelfde bewoordingen, of Scorpie of wie dan ook in dat topic komt kijken, of wat dan ook.

Kijk, de tijd van posten met fluwelen handschoentjes aan, dat deed ik jaren geleden. Toen zat ik veel in R&P, en reageerde ik daar met fluwelen handschoentjes aan. Dat doe ik niet meer, tenzij het topic daar echt om vraagt.
pi_101318552
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Echt, je zult vast héél aardig zijn, maar ik krijg zó'n enorm Brilsmurf gevoel bij je :{
Doe dat nou toch eens niet.
qft!

:D

_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')