abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 28 augustus 2011 @ 22:51:52 #176
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101312772
-edit-
Breitling - Instruments for Professionals
pi_101313041
Crutch, kan je nog even reageren op mijn PM naar aanleiding van je note, of zullen we het hier even bespreken? Dank je wel!
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:01:43 #178
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101313367
Die PM van jou slaat kant noch wal, scorpie.
En nu ik je toch spreek; kap eens met die gefrustreerde uitlatingen van je de hele tijd.
Niet alleen in dat topic van die ruzie, maar over het hele forum.
Je moeder is een hamster
pi_101313521
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef Crutch het volgende:
Die PM van jou slaat kant noch wal, scorpie.
En nu ik je toch spreek; kap eens met die gefrustreerde uitlatingen van je de hele tijd.
Niet alleen in dat topic van die ruzie, maar over het hele forum.
Ik zeg dat je even je modgedrag moet overleggen met Re en Daniel, aangezien ik zeker weet dat zij het topic niet zo hadden gemodereerd, aangezien ze al veel meer ervaring hebben met R&P en 'ons' soort 'gefrustreerde' users zoals je zegt. Dat jij dat kant noch wal vind slaan tja, dat vind ik dan weer ironisch voor een R&P mod.

Zelfkritiek is jou blijkbaar vreemd? Een goeie mod is een mod die ook in discussie durft te gaan namelijk. Dat je niet daarvoor kiest, maar een of andere persoonlijke rant over mijn postgedrag moet posten siert je niet echt. Zeker niet als je nog in je proeftijd zit. Sommige mods komen daarmee weg, maar jij nog zeer zeker niet.

Daarnaast is het natuurlijk de grootste onzin dat je niet mag twijfelen aan de oprechtheid van een topic in R&P, maar die fout zij je vergeven.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2011 23:05:42 ]
pi_101313572
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zeg dat je even je modgedrag moet overleggen met Re en Daniel, aangezien ik zeker weet dat zij het topic niet zo hadden gemodereerd, aangezien ze al veel meer ervaring hebben met R&P en 'ons' soort 'gefrustreerde' users zoals je zegt. Dat jij dat kant noch wal vind slaan tja, dat vind ik dan weer ironisch voor een R&P mod.

Zelfkritiek is jou blijkbaar vreemd? Een goeie mod is een mod die ook in discussie durft te gaan namelijk. Dat je niet daarvoor kiest, maar een of andere persoonlijke rant over mijn postgedrag moet posten siert je niet echt. Zeker niet als je nog in je proeftijd zit. Sommige mods komen daarmee weg, maar jij nog zeer zeker niet.

Daarnaast is het natuurlijk de grootste onzin dat je niet mag twijfelen aan de oprechtheid van een topic in R&P, maar die fout zij je vergeven.
Ik vind dat hij je goed aanspreekt. Meer van dat _O_
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:08:29 #181
118585 Crutch
pi_101313691
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Re en Daniel zijn er niet altijd en dan is het aan mij en daar heb je het dan maar mee te doen.
Je moeder is een hamster
pi_101313740
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef Crutch het volgende:

[..]

Re en Daniel zijn er niet altijd en dan is het aan mij en daar heb je het dan maar mee te doen.
Oke. Sorry voor die flauwe opmerking over de moderatie van die post van Fk van net. Kusje!
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:10:39 #183
118585 Crutch
pi_101313804
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke. Sorry voor die flauwe opmerking over de moderatie van die post van Fk van net. Kusje!
Jajajaaaaaaaah! Denk jij nou maar om je bloeddruk he? :')
Je moeder is een hamster
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:10:51 #184
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101313823
Crutch, je bent vergeten de quote te verwijderen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:11:31 #185
118585 Crutch
pi_101313860
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Crutch, je bent vergeten de quote te verwijderen.
:P
Je moeder is een hamster
  Moderator zondag 28 augustus 2011 @ 23:54:39 #186
16180 crew  CoolGuy
pi_101315897
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat is helaas zo. Ik weet dat je nieuw bent, en dat je vast nog moet groeien in die rol. Dat hoop ik dan maar, want ik vind het een raar dat je posts waarin jij kritiek krijgt (en terecht) gaat modden en noten. Nu mag dat uiteraard, maar of je dan een goede mod bent, nou, nee.
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:57:25 #187
118585 Crutch
pi_101316014
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is helaas zo. Ik weet dat je nieuw bent, en dat je vast nog moet groeien in die rol. Dat hoop ik dan maar, want ik vind het een raar dat je posts waarin jij kritiek krijgt (en terecht) gaat modden en noten. Nu mag dat uiteraard, maar of je dan een goede mod bent, nou, nee.
Kritiek is iets anders dan uitgescholden worden, natuurlijk haal ik dat weg. Dat note ik ook.
Verder haal ik geen kritiek weg.
Je moeder is een hamster
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:14:21 #188
16180 crew  CoolGuy
pi_101316701
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:57 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kritiek is iets anders dan uitgescholden worden, natuurlijk haal ik dat weg. Dat note ik ook.
Verder haal ik geen kritiek weg.
Je haalt wel meer weg dan posts waarin gescholden wordt. Maar de post die jij van Scorpie weghaalde en genote hebt, bevatte als ik 'm goed gelezen heb geen scheldwoorden, maar was een verwijzing naar een ander topic waarin je de moderatie ook niet zo heel denderend hebt aangepakt. Dat is een uiting van kritiek, die je dus wél hebt weg gehaald.

Dat was een terechte opmerking, maar jij haalt 'm weg, net zoals je mijn reactie op Fkblabla2012 in dit topic weg haalt, maar de post van hem laat staan, terwijl die post absoluut een troll is, want als je wat vaker hebt gelezen op fok!, dan weet jij net zo goed als ik dat Fkblabla2012 het bloed van Scorpie wel kan drinken, en dús is zijn post ook een verkapte troll, dus als je dan met gelijke maten wil meten zul je die ook weg moeten halen, anders ben je maar gewoon selectief wat aan 't doen wat jou het beste uitkomt.
pi_101316782
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je haalt wel meer weg dan posts waarin gescholden wordt. Maar de post die jij van Scorpie weghaalde en genote hebt, bevatte als ik 'm goed gelezen heb geen scheldwoorden, maar was een verwijzing naar een ander topic waarin je de moderatie ook niet zo heel denderend hebt aangepakt. Dat is een uiting van kritiek, die je dus wél hebt weg gehaald.

Dat was een terechte opmerking, maar jij haalt 'm weg, net zoals je mijn reactie op Fkblabla2012 in dit topic weg haalt, maar de post van hem laat staan, terwijl die post absoluut een troll is, want als je wat vaker hebt gelezen op fok!, dan weet jij net zo goed als ik dat Fkblabla2012 het bloed van Scorpie wel kan drinken, en dús is zijn post ook een verkapte troll, dus als je dan met gelijke maten wil meten zul je die ook weg moeten halen, anders ben je maar gewoon selectief wat aan 't doen wat jou het beste uitkomt.
ik vind scorpie prima te pruimen maar dat jullie 2 regelmatig als trolduo optreden leek me relevante informatie voor deze mod, zodat hij een goede afweging kan maken in deze situatie.
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:16:24 #190
16180 crew  CoolGuy
pi_101316786
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:57 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kritiek is iets anders dan uitgescholden worden, natuurlijk haal ik dat weg.
Really? Nou, blijkbaar niet: Vriend (Staatsmongool) beukt zijn vriendin
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:17:26 #191
118585 Crutch
pi_101316829
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daar is feedback voor he? Dan kun je hier je hart luchten zoals jij nu doet.
Dat topic is niet bedoeld om mij persoonlijk aan te vallen.
Je moeder is een hamster
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:18:46 #192
16180 crew  CoolGuy
pi_101316879
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik vind scorpie prima te pruimen maar dat jullie 2 regelmatig als trolduo optreden leek me relevante informatie voor deze mod, zodat hij een goede afweging kan maken in deze situatie.
Als je het zo bekijkt, dan moet je ook direct als relevante informatie opgeven dat je zelf natuurlijk zo hard mogelijk trollt wanneer het je uitkomt, en zelfs hele trolltopics start, op het moment dat je het met woorden niet kunt halen in een discussie.

Dus die 'relevante info' van jou, is eigenlijk niet meer dan getroll, toch? :) Van mij mag je hoor, maar als je pretendeert eerlijk te willen zijn, bén dan ook eerlijk.
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:19:53 #193
118585 Crutch
pi_101316924
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Really? Nou, blijkbaar niet: Vriend (Staatsmongool) beukt zijn vriendin
Je had het over kritiek op mij, niet kritiek over users onderling.
De toevoegende waarde van die posts even daargelaten. :)
Je moeder is een hamster
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:20:51 #194
16180 crew  CoolGuy
pi_101316965
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Daar is feedback voor he? Dan kun je hier je hart luchten zoals jij nu doet.
Dat topic is niet bedoeld om mij persoonlijk aan te vallen.
Volgens mij is persoonlijk aanvallen nooit de bedoeling, en als jij claimt dat je gescheld weg haalt, dan moet je daar consequent in zijn, en ook álle gescheld weghalen. 'stomme kut' valt volgens mij wel redelijk onder schelden.

Overigens geef je nu geen inhoudelijke reactie op hetgeen ik zeg. Nu ben je dat uiteraard ook helemaal niet verplicht, begrijp me niet verkeerd, maar je moderatie is tot nog toe, discutabel, te noemen.
pi_101317012
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt, dan moet je ook direct als relevante informatie opgeven dat je zelf natuurlijk zo hard mogelijk trollt wanneer het je uitkomt, en zelfs hele trolltopics start, op het moment dat je het met woorden niet kunt halen in een discussie.

Dus die 'relevante info' van jou, is eigenlijk niet meer dan getroll, toch? :) Van mij mag je hoor, maar als je pretendeert eerlijk te willen zijn, bén dan ook eerlijk.
nee. en je zit nu weer te trollen.
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:22:19 #196
16180 crew  CoolGuy
pi_101317016
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kritiek op jou lijkt me ook terecht. Of is het zo dat kritiek tussen users onderling van ondergeschikt belang is aan kritiek op jou? Ik kan me niet voorstellen dat je dat bedoeld.
pi_101317049
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef Crutch het volgende:

[..]

het juiste antwoord is; we hebben het nu over jou, de rest is mijn verantwoordelijkheid maak jij je knappe koppie daar maar niet druk om.
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:23:30 #198
16180 crew  CoolGuy
pi_101317061
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nee. en je zit nu weer te trollen.
"ja maar meester, hij begon!".

Je hebt de mond vol over anderen die trollen, maar dat jezelf een van de grootste trolls bent die er rondlopen op fok, daar horen we je dan niet over. Hypocrisie ten top.
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:24:15 #199
16180 crew  CoolGuy
pi_101317085
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

het juiste antwoord is; we hebben het nu over jou, de rest is mijn verantwoordelijkheid maak jij je knappe koppie daar maar niet druk om.
Ik zou zeggen: solliciteer naar een mod-functie.
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:26:43 #200
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101317192
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

"ja maar meester, hij begon!".

Je hebt de mond vol over anderen die trollen, maar dat jezelf een van de grootste trolls bent die er rondlopen op fok, daar horen we je dan niet over. Hypocrisie ten top.
Hij trollt tenminste leuk.
Beter dat dan de trollen die anderen constant proberen te beledigen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')