Re heeft verstand van mooie vrouwen. Die pakt dat wel opquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alsof ik daar verstand van hebJe zit verkeerd jonguh!
En toch is het een leukerd, zie foboquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Ripley het volgende:
Het is ook een beetje je toon Crutch. Zo van Ik ga even ferm doen en nu allemaal luisteren kinders..
En dan ook DM's gaan sturen in de hoop dat dat helpt. Dan ken je je users ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Ripley het volgende:
Het is ook een beetje je toon Crutch. Zo van Ik ga even ferm doen en nu allemaal luisteren kinders..
Als ie live ook zo praat krijg ik er geen erectie van hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
En toch is het een leukerd, zie fobo
Nee dank je, ik heb al een leukerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef yvonne het volgende:
Zal ik jullie koppelen? Ben ik goed in
Oké, okéquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef STING het volgende:
Kunnen we a.u.b. weer ontopic gaan dames en heren. Ook jij yvonne.
Alvast bedankt
Het leek mij wel komisch! Als hij het dan ergens niet mee eens is met zijn handen in de zij!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb al een leukerd
Sorry die had ik gemist!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef STING het volgende:
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef STING het volgende:
Alvast bedankt
Hell yeah! Ik vond het wel een mopje, zo voor erbijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:25 schreef Ripley het volgende:
Ah, er is een liefhebber voor je, Kruk!
Met zijn tact edit hij het waarschijnlijk weg omdat het niet ontopic is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, er is een liefhebber voor je, Kruk!
Laat mij ook eens lol hebben op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Elke keer dat het hier dreigt on topic te gaan worden, komt er een nieuwe mod bij om het te verkutten
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:30 schreef Kreator het volgende:
Het wachten is nu op een lekker wijf, Crotch. De opwarmertjes heb je al binnen.
Wat zij ^^ zegtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Kreator het volgende:
Kreator is een ouwe zeurzak en een lul. Is al jaren over the hill.
Ik zeg dat je even je modgedrag moet overleggen met Re en Daniel, aangezien ik zeker weet dat zij het topic niet zo hadden gemodereerd, aangezien ze al veel meer ervaring hebben met R&P en 'ons' soort 'gefrustreerde' users zoals je zegt. Dat jij dat kant noch wal vind slaan tja, dat vind ik dan weer ironisch voor een R&P mod.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef Crutch het volgende:
Die PM van jou slaat kant noch wal, scorpie.
En nu ik je toch spreek; kap eens met die gefrustreerde uitlatingen van je de hele tijd.
Niet alleen in dat topic van die ruzie, maar over het hele forum.
Ik vind dat hij je goed aanspreekt. Meer van datquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg dat je even je modgedrag moet overleggen met Re en Daniel, aangezien ik zeker weet dat zij het topic niet zo hadden gemodereerd, aangezien ze al veel meer ervaring hebben met R&P en 'ons' soort 'gefrustreerde' users zoals je zegt. Dat jij dat kant noch wal vind slaan tja, dat vind ik dan weer ironisch voor een R&P mod.
Zelfkritiek is jou blijkbaar vreemd? Een goeie mod is een mod die ook in discussie durft te gaan namelijk. Dat je niet daarvoor kiest, maar een of andere persoonlijke rant over mijn postgedrag moet posten siert je niet echt. Zeker niet als je nog in je proeftijd zit. Sommige mods komen daarmee weg, maar jij nog zeer zeker niet.
Daarnaast is het natuurlijk de grootste onzin dat je niet mag twijfelen aan de oprechtheid van een topic in R&P, maar die fout zij je vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |