Ik zou een TR maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Weet niet, mijn banner raakt langzamerhand in vergetelheid lijkt wel...
hehe nu al je goud snel naar postalgold brengenquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef sciter het volgende:
Monkyyy, goud is 30 dollar omhoog, hoe rijk ben je nu?
Kusjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef CyberJesus het volgende:
Ik ga weer verder met muziek boys, check jullie later weer.
investeerder in Australische dollar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef sciter het volgende:
Ach, ze hebben nog een tijdje de tijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga naar apple en hard slaan, moeten ze opschieten.
Nee, CHF.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
investeerder in Australische dollar.
Niet rijk genoeg, goud gaat nog naar de 2000$, mark my words.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef sciter het volgende:
haha hahaha ha haha ha hoor mij lachen haha haah ahaahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Wie heeft de hap uit de Apple genomen?
Ik wou dat doen als ik veel geld had omdat mensen zeiden dat dat goed was.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
investeerder in Australische dollar.
kut he, 2x quotenquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Niet rijk genoeg, goud gaat nog naar de 2000$, mark my words.
Je laat je gedachten in 1 specifiek object wegzinken.... je wordt er door geobsedeerd, je kunt niet meer zonder, je wilt alleen maar meer meer meer.quote:
Frankenquote:
Goede zaken dit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef sciter het volgende:
Bill Gates, hij was boos dat Apple een beter besturings systeem gemaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bill Gates, hij was boos dat Apple een beter anderbesturings systeem gemaakt.
Dat duurt nog wel minstens 1.5 maand van volledige stijging.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet rijk genoeg, goud gaat nog naar de 2000$, mark my words.
ook een goede.quote:
atm wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wou dat doen als ik veel geld had omdat mensen zeiden dat dat goed was.
Is alleen maar omdat Apple uiteindelijk goedkoop is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:10 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Je laat je gedachten in 1 specifiek object wegzinken.... je wordt er door geobsedeerd, je kunt niet meer zonder, je wilt alleen maar meer meer meer.
Dit is 1 van de eerste symptomen van autisme, als je nu niet naar de dokter gaat wordt het alleen maar erger.
20% rendement in 1.5 maand is anders best opwindend vind ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:11 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel minstens 1.5 maand van volledige stijging.
Toen ik dit las moest iemand bij mij in de buurt lachenquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
haha hahaha ha haha ha hoor mij lachen haha haah ahaaha
Ha! De fase van ontkenning is ook al aangebroken.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is alleen maar omdat Apple uiteindelijk goedkoop is.
Als je kijkt naar de toename in een hele vorige maand zou dat mogelijk zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
20% rendement in 1.5 maand is anders best opwindend vind ik.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Jij bevredigt jezelf kijkend op de goudkoers?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
20% rendement in 1.5 maand is anders best opwindend vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |