De quote komt uit een ander topic en ik zit op een telefoon. Mag het?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:04 schreef sciter het volgende:
[..]
In ieder geval kan je nog niet normaal quoten.
Jouw mening interesseert mij niets.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:04 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
IK VIND VAN NIET, BEGREPEN?
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:05 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
De quote komt uit een ander topic en ik zit op een telefoon. Mag het?
Fap er op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
WHOEHOE.
EEN DIMENS IN MIJN TOPIC.!!!!!11!!!!![]()
![]()
Gelijk heb je.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jouw mening interesseert mij niets.
Eens.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:06 schreef CyberJesus het volgende:
Sommige mensen zijn zo koppig dat ibgfuo[ eigp; [f godfuckingdamn
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:06 schreef CyberJesus het volgende:
CJquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:06 schreef CyberJesus het volgende:
Oke, dan is het goed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jouw mening interesseert mij niets.
Sowieso.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
Oh nee, monkyyy is er weer en de fappers hebben hun broekje weer op de knieën.
Hoezo, mijnen bazenmattie?quote:
Wanna bet on that boy?quote:
Weet niet, mijn banner raakt langzamerhand in vergetelheid lijkt wel...quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
CJ![]()
Waarom staat je banner niet in de OP
Dan mag ik mijn abonnement verlengen en dan wil ik graag de 5e generatie van deze telefoon hebben.quote:
Ga naar apple en hard slaan, moeten ze opschieten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan mag ik mijn abonnement verlengen en dan wil ik graag de 5e generatie van deze telefoon hebben.
Autist.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan mag ik mijn abonnement verlengen en dan wil ik graag de 5e generatie van deze telefoon hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |