Heb je ooit hun voetjes weleens gevoeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef senesta het volgende:
Ik vind die ottertjes trouwens wel echt ubercute
Heb jij dan ottervoetjes gevoeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je ooit hun voetjes weleens gevoeld![]()
![]()
Yupsquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb jij dan ottervoetjes gevoeld?!
!!!!! IK WIL OOK!!!
Ik ben echt jaloersquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Ik heb een poosje in de dierentuin gewerkt. En als ik dan 's morgensvroeg langs hun verblijf kwam, en ik stak mijn vingers onder het deurtje, dan gingen ze daarmee kroelen met hun voetjes. Zo ontzettend lekker
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Ik heb een poosje in de dierentuin gewerkt. En als ik dan 's morgensvroeg langs hun verblijf kwam, en ik stak mijn vingers onder het deurtje, dan gingen ze daarmee kroelen met hun voetjes. Zo ontzettend lekker
You should be. Zoiets lekkers zul je zelden meer voelen. Echt... ik was verliefd op zequote:Op maandag 8 augustus 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt jaloers. Ik wil ook ottervoetjes op mijn vingers
. Ottertjes
.
En heb je je vingers onder het deurtje doorgestokenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:24 schreef senesta het volgende:
Dank jullie wel
Oh en Elies, ik ben ook kneiterjaloers, ik vind ze zooooo leuk. Ze hebben me vorig jaar in de dierentuin echt weg moeten slepen bij het verblijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |