SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Daar heb ik het niet over wat hij zegt is soms wel zinnig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid denk ik dat de stelling die hij maakte wel te verdedigen is.
maar dit maakt het nog altijd geen feit. En nogmaals er zijn situaties waar een roos op de eerste date wel werkt of voor humor kan zorgen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen mijn ervaring, maar bij elkaar opgeteld in totaal meer dan 100 jaar ervaringen van anderen etc van non stop vrouwen ontmoeten. Naast de ervaringen heb ik heel veel onderzoeken gelezen etc. Het werkt niet, geloof me
Nope, verdiep je er zelf maar in het versieren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Onderzoeken gelezen zou ik daar linkjes van mogen hebben?
uiteraard. het moet spontaan zijn. iets leuks of absurds iets waarvan ze over een tijd nog kan terugdenken van hey dat was idd van die leuke date etc. Rozen koop je maar als je wat goed te maken hebt of voor valentijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wat geschikter, al moet je daar (m.i.) ook niet mee overdrijven.
Dan heb je het dus over de vorm. Heb liever dat iemand iets zinnigs vol overtuiging brengt dan dat mensen onzinnige dingen roepen, maar doen alsof ze er veel verstand van hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over wat hij zegt is soms wel zinnig.
Hoe hij het vertelt daar zit het hem in. Hij moet eens ophouden met doen alsof hij een alwetende is. Dat ben ik niet dat ben jij niet en dat is hij ook niet.
kom kom een feit hier neer zetten moet je er wel een bron bij geven als daar om gevraagt gaat worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, verdiep je er zelf maar in het versieren.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:42 schreef firefly3 het volgende:
Minibeer:
Ja klopt. Maar ik weet zeker dat ik de waarheid in pacht heb, en Halcon ook. Halcon is volgens mij één van de weinige echte versierders hier op het forum.
Ik ben nog niet alwetend, maar het is nu zelfs zo erg dat er wekelijks gasten naar me toe komen tijdens het uitgaan, en advies vragen over vrouwenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe hij het vertelt daar zit het hem in. Hij moet eens ophouden met doen alsof hij een alwetende is. Dat ben ik niet dat ben jij niet en dat is hij ook niet.
Ehh, ja?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt het van Scanman / Strawberry. Als dat betrouwbaar voor je is...
Kerel, ga weg. Ik geloof er geen snars van.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet alwetend, maar het is nu zelfs zo erg dat er wekelijks gasten naar me toe komen tijdens het uitgaan, en advies vragen over vrouwen
Precies. Veel van zijn info komt uit de bekende boekjes en daar zit een kern van waarheid in. Wat mij zelf stoort is hetzelfde als bij jou. De manier waarop hij het verkondigt. Prima dat je iemand probeert te helpen met o.a. info die uit pua boekjes komt, maar dat is niet op iedereen betrekkelijk en niet bij iedereen (even makkelijk) toe te passen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is helemaal niets vastgesteld. Er zijn diverse scenario's mogelijk en vooralsnog is er nog helemaal niets vastgesteld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ehh, ja?![]()
Nou goed. Je hecht veel waarde aan de info die Richard je geeft, hij zal je vast ook graag vermelden dat hij Straw gewoon aan de telefoon heeft gehad. Dus ze kan Scanman niet zijn.
Dat is 5 maanden geleden al vastgesteld, dus waarom je jezelf weer moet vernederen om dit ter sprake te brengen is iets wat ik niet goed snap. Je leeft ook wel een beetje in je eigen wereldje, zo te zien. Koppig, naief en ongeinformeerd.
Ik neem het je niet kwalijk. Pas als je het voor je ziet geloof je het.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kerel, ga weg. Ik geloof er geen snars van.
Volgens mij werkt het toch echt beter als je even vermeldt dat je spreekt uit ervaring. Ik vindt ook dat de mensen die zich er aan ergeren zich lichtelijk aanstellen, maar ze hebben wel gelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:42 schreef firefly3 het volgende:
Minibeer:
Ja klopt. Maar ik weet zeker dat ik de waarheid in pacht heb, en Halcon ook. Halcon is volgens mij één van de weinige echte versierders hier op het forum.
Als ik had gebeld ipv gesmsd had ik dat jou toch ook laten weten. Het was toch iets wat ik op dat moment heb gedaan terwijl ik in gesprek was met jou. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Richard het altijd heeft over opbellen. Ik heb niemand opgebeld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ehh, ja?![]()
Nou goed. Je hecht veel waarde aan de info die Richard je geeft, hij zal je vast ook graag vermelden dat hij Straw gewoon aan de telefoon heeft gehad. Dus ze kan Scanman niet zijn.
Dat is 5 maanden geleden al vastgesteld, dus waarom je jezelf weer moet vernederen om dit ter sprake te brengen is iets wat ik niet goed snap. Je leeft ook wel een beetje in je eigen wereldje, zo te zien. Koppig, naief en ongeinformeerd.
lol en dan ga je mij afrekenen op mijn stoere en bluf gedragquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet alwetend, maar het is nu zelfs zo erg dat er wekelijks gasten naar me toe komen tijdens het uitgaan, en advies vragen over vrouwen
Iedereen kan de pimp worden. Je moet er alleen moeite voor doen, net zoals elk ander doel in je leven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Precies. Veel van zijn info komt uit de bekende boekjes en daar zit een kern van waarheid in. Wat mij zelf stoort is hetzelfde als bij jou. De manier waarop hij het verkondigt. Prima dat je iemand probeert te helpen met o.a. info die uit pua boekjes komt, maar dat is niet op iedereen betrekkelijk en niet bij iedereen (even makkelijk) toe te passen.
kijk dit soort zelfvalidatie dingen moet je dus niet doen gast. Dat maakt je impopulair in dit topic. Of je het bewust doet of niet interesseert me weinig maar je doet jezelf zo uit de hoogte.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik mag het, want ik doe tenminste wat met die vrouwen. Ik ben geen entertainer guy.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lol en dan ga je mij afrekenen op mijn stoere en bluf gedrag![]()
Kijk wat je nu zelf doet. Jij graaft elke keer zo heerlijk een kuil voor je zelf.
Daar waren alleen jij, de persoon in kwestie en Richard bij. En van die drie ben jij niet bepaald de meest geloofwaardige. Dat zegt overigens wel wat over je.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik had gebeld ipv gesmsd had ik dat jou toch ook laten weten. Het was toch iets wat ik op dat moment heb gedaan terwijl ik in gesprek was met jou. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Richard het altijd heeft over opbellen. Ik heb niemand opgebeld.
dit is niet eens een antwoord op mijn statement. ik heb het over je gedrag. niet over je kunnen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iedereen kan de pimp worden. Je moet er alleen moeite voor doen, net zoals elk ander doel in je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |