abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100444084

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:40:58 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100444096
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid denk ik dat de stelling die hij maakte wel te verdedigen is. :)
Daar heb ik het niet over wat hij zegt is soms wel zinnig.
Hoe hij het vertelt daar zit het hem in. Hij moet eens ophouden met doen alsof hij een alwetende is. Dat ben ik niet dat ben jij niet en dat is hij ook niet. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100444110
Ik was al benieuwd naar de TT :D
Finally, someone let me out of my cage
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:41:14 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100444112
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb niet alleen mijn ervaring, maar bij elkaar opgeteld in totaal meer dan 100 jaar ervaringen van anderen etc van non stop vrouwen ontmoeten. Naast de ervaringen heb ik heel veel onderzoeken gelezen etc. Het werkt niet, geloof me ^O^
maar dit maakt het nog altijd geen feit. En nogmaals er zijn situaties waar een roos op de eerste date wel werkt of voor humor kan zorgen.

Dus het werkt niet klopt ook al niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_100444129
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Onderzoeken gelezen zou ik daar linkjes van mogen hebben?
Nope, verdiep je er zelf maar in het versieren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_100444153
Minibeer:

Ja klopt. Maar ik weet zeker dat ik de waarheid in pacht heb, en Halcon ook. Halcon is volgens mij één van de weinige echte versierders hier op het forum.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:42:04 #7
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_100444155
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wat geschikter, al moet je daar (m.i.) ook niet mee overdrijven.
uiteraard. het moet spontaan zijn. iets leuks of absurds iets waarvan ze over een tijd nog kan terugdenken van hey dat was idd van die leuke date etc. Rozen koop je maar als je wat goed te maken hebt of voor valentijn :P /sarcasme
na na na na na na na Badjasman!
pi_100444164
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe hij het vertelt daar zit het hem in. Hij moet eens ophouden met doen alsof hij een alwetende is. Dat ben ik niet dat ben jij niet en dat is hij ook niet. :')
Dan heb je het dus over de vorm. Heb liever dat iemand iets zinnigs vol overtuiging brengt dan dat mensen onzinnige dingen roepen, maar doen alsof ze er veel verstand van hebben.

Zoals ik het begrijp heeft hij al behoorlijk wat vriendinnen gehad. Dan weet hij er wel iets van.
pi_100444171
haha @ topic titel
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:42:38 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100444187
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nope, verdiep je er zelf maar in het versieren.
kom kom een feit hier neer zetten moet je er wel een bron bij geven als daar om gevraagt gaat worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_100444195
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:42 schreef firefly3 het volgende:
Minibeer:

Ja klopt. Maar ik weet zeker dat ik de waarheid in pacht heb, en Halcon ook. Halcon is volgens mij één van de weinige echte versierders hier op het forum.
:')
pi_100444222
quote:

[..]

Ik ben nog niet alwetend, maar het is nu zelfs zo erg dat er wekelijks gasten naar me toe komen tijdens het uitgaan, en advies vragen over vrouwen
pi_100444226
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hebt het van Scanman / Strawberry. Als dat betrouwbaar voor je is... :X
Ehh, ja? :')

Nou goed. Je hecht veel waarde aan de info die Richard je geeft, hij zal je vast ook graag vermelden dat hij Straw gewoon aan de telefoon heeft gehad. Dus ze kan Scanman niet zijn.

Dat is 5 maanden geleden al vastgesteld, dus waarom je jezelf weer moet vernederen om dit ter sprake te brengen is iets wat ik niet goed snap. Je leeft ook wel een beetje in je eigen wereldje, zo te zien. Koppig, naief en ongeinformeerd.
Ron Paul 2012
pi_100444258
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben nog niet alwetend, maar het is nu zelfs zo erg dat er wekelijks gasten naar me toe komen tijdens het uitgaan, en advies vragen over vrouwen
Kerel, ga weg. Ik geloof er geen snars van.
Ron Paul 2012
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:44:09 #15
13411 NaRRaToR
pi_100444266
quote:

[..]

Precies. Veel van zijn info komt uit de bekende boekjes en daar zit een kern van waarheid in. Wat mij zelf stoort is hetzelfde als bij jou. De manier waarop hij het verkondigt. Prima dat je iemand probeert te helpen met o.a. info die uit pua boekjes komt, maar dat is niet op iedereen betrekkelijk en niet bij iedereen (even makkelijk) toe te passen.
pi_100444300
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nou goed. Je hecht veel waarde aan de info die Richard je geeft, hij zal je vast ook graag vermelden dat hij Straw gewoon aan de telefoon heeft gehad. Dus ze kan Scanman niet zijn.

Dat is 5 maanden geleden al vastgesteld, dus waarom je jezelf weer moet vernederen om dit ter sprake te brengen is iets wat ik niet goed snap. Je leeft ook wel een beetje in je eigen wereldje, zo te zien. Koppig, naief en ongeinformeerd.
Er is helemaal niets vastgesteld. Er zijn diverse scenario's mogelijk en vooralsnog is er nog helemaal niets vastgesteld.

Je gaat weer volop in de aanval om je eigen gepruts te maskeren, maar daar trap ik niet in.
pi_100444304
quote:

[..]

Kerel, ga weg. Ik geloof er geen snars van.
Ik neem het je niet kwalijk. Pas als je het voor je ziet geloof je het.
pi_100444324
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:42 schreef firefly3 het volgende:
Minibeer:

Volgens mij werkt het toch echt beter als je even vermeldt dat je spreekt uit ervaring. Ik vindt ook dat de mensen die zich er aan ergeren zich lichtelijk aanstellen, maar ze hebben wel gelijk.
Finally, someone let me out of my cage
pi_100444334
quote:

[..]

Als ik had gebeld ipv gesmsd had ik dat jou toch ook laten weten. Het was toch iets wat ik op dat moment heb gedaan terwijl ik in gesprek was met jou. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Richard het altijd heeft over opbellen. Ik heb niemand opgebeld.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:45:40 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100444368
quote:

[..]

lol en dan ga je mij afrekenen op mijn stoere en bluf gedrag :D

Kijk wat je nu zelf doet. Jij graaft elke keer zo heerlijk een kuil voor je zelf.
pi_100444370
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:44 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Precies. Veel van zijn info komt uit de bekende boekjes en daar zit een kern van waarheid in. Wat mij zelf stoort is hetzelfde als bij jou. De manier waarop hij het verkondigt. Prima dat je iemand probeert te helpen met o.a. info die uit pua boekjes komt, maar dat is niet op iedereen betrekkelijk en niet bij iedereen (even makkelijk) toe te passen.
Iedereen kan de pimp worden. Je moet er alleen moeite voor doen, net zoals elk ander doel in je leven.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:45:49 #22
13411 NaRRaToR
pi_100444382
quote:

[..]

kijk dit soort zelfvalidatie dingen moet je dus niet doen gast. Dat maakt je impopulair in dit topic. Of je het bewust doet of niet interesseert me weinig maar je doet jezelf zo uit de hoogte.
pi_100444395
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

lol en dan ga je mij afrekenen op mijn stoere en bluf gedrag :D

Kijk wat je nu zelf doet. Jij graaft elke keer zo heerlijk een kuil voor je zelf.
Ik mag het, want ik doe tenminste wat met die vrouwen. Ik ben geen entertainer guy.
pi_100444408
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik had gebeld ipv gesmsd had ik dat jou toch ook laten weten. Het was toch iets wat ik op dat moment heb gedaan terwijl ik in gesprek was met jou. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Richard het altijd heeft over opbellen. Ik heb niemand opgebeld.
Daar waren alleen jij, de persoon in kwestie en Richard bij. En van die drie ben jij niet bepaald de meest geloofwaardige. Dat zegt overigens wel wat over je.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:46:55 #25
13411 NaRRaToR
pi_100444433
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iedereen kan de pimp worden. Je moet er alleen moeite voor doen, net zoals elk ander doel in je leven.
dit is niet eens een antwoord op mijn statement. ik heb het over je gedrag. niet over je kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')