SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Daar heb ik het niet over wat hij zegt is soms wel zinnig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid denk ik dat de stelling die hij maakte wel te verdedigen is.
maar dit maakt het nog altijd geen feit. En nogmaals er zijn situaties waar een roos op de eerste date wel werkt of voor humor kan zorgen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen mijn ervaring, maar bij elkaar opgeteld in totaal meer dan 100 jaar ervaringen van anderen etc van non stop vrouwen ontmoeten. Naast de ervaringen heb ik heel veel onderzoeken gelezen etc. Het werkt niet, geloof me
Nope, verdiep je er zelf maar in het versieren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Onderzoeken gelezen zou ik daar linkjes van mogen hebben?
uiteraard. het moet spontaan zijn. iets leuks of absurds iets waarvan ze over een tijd nog kan terugdenken van hey dat was idd van die leuke date etc. Rozen koop je maar als je wat goed te maken hebt of voor valentijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wat geschikter, al moet je daar (m.i.) ook niet mee overdrijven.
Dan heb je het dus over de vorm. Heb liever dat iemand iets zinnigs vol overtuiging brengt dan dat mensen onzinnige dingen roepen, maar doen alsof ze er veel verstand van hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over wat hij zegt is soms wel zinnig.
Hoe hij het vertelt daar zit het hem in. Hij moet eens ophouden met doen alsof hij een alwetende is. Dat ben ik niet dat ben jij niet en dat is hij ook niet.
kom kom een feit hier neer zetten moet je er wel een bron bij geven als daar om gevraagt gaat worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, verdiep je er zelf maar in het versieren.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:42 schreef firefly3 het volgende:
Minibeer:
Ja klopt. Maar ik weet zeker dat ik de waarheid in pacht heb, en Halcon ook. Halcon is volgens mij één van de weinige echte versierders hier op het forum.
Ik ben nog niet alwetend, maar het is nu zelfs zo erg dat er wekelijks gasten naar me toe komen tijdens het uitgaan, en advies vragen over vrouwenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe hij het vertelt daar zit het hem in. Hij moet eens ophouden met doen alsof hij een alwetende is. Dat ben ik niet dat ben jij niet en dat is hij ook niet.
Ehh, ja?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt het van Scanman / Strawberry. Als dat betrouwbaar voor je is...
Kerel, ga weg. Ik geloof er geen snars van.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet alwetend, maar het is nu zelfs zo erg dat er wekelijks gasten naar me toe komen tijdens het uitgaan, en advies vragen over vrouwen
Precies. Veel van zijn info komt uit de bekende boekjes en daar zit een kern van waarheid in. Wat mij zelf stoort is hetzelfde als bij jou. De manier waarop hij het verkondigt. Prima dat je iemand probeert te helpen met o.a. info die uit pua boekjes komt, maar dat is niet op iedereen betrekkelijk en niet bij iedereen (even makkelijk) toe te passen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is helemaal niets vastgesteld. Er zijn diverse scenario's mogelijk en vooralsnog is er nog helemaal niets vastgesteld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ehh, ja?![]()
Nou goed. Je hecht veel waarde aan de info die Richard je geeft, hij zal je vast ook graag vermelden dat hij Straw gewoon aan de telefoon heeft gehad. Dus ze kan Scanman niet zijn.
Dat is 5 maanden geleden al vastgesteld, dus waarom je jezelf weer moet vernederen om dit ter sprake te brengen is iets wat ik niet goed snap. Je leeft ook wel een beetje in je eigen wereldje, zo te zien. Koppig, naief en ongeinformeerd.
Ik neem het je niet kwalijk. Pas als je het voor je ziet geloof je het.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kerel, ga weg. Ik geloof er geen snars van.
Volgens mij werkt het toch echt beter als je even vermeldt dat je spreekt uit ervaring. Ik vindt ook dat de mensen die zich er aan ergeren zich lichtelijk aanstellen, maar ze hebben wel gelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:42 schreef firefly3 het volgende:
Minibeer:
Ja klopt. Maar ik weet zeker dat ik de waarheid in pacht heb, en Halcon ook. Halcon is volgens mij één van de weinige echte versierders hier op het forum.
Als ik had gebeld ipv gesmsd had ik dat jou toch ook laten weten. Het was toch iets wat ik op dat moment heb gedaan terwijl ik in gesprek was met jou. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Richard het altijd heeft over opbellen. Ik heb niemand opgebeld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ehh, ja?![]()
Nou goed. Je hecht veel waarde aan de info die Richard je geeft, hij zal je vast ook graag vermelden dat hij Straw gewoon aan de telefoon heeft gehad. Dus ze kan Scanman niet zijn.
Dat is 5 maanden geleden al vastgesteld, dus waarom je jezelf weer moet vernederen om dit ter sprake te brengen is iets wat ik niet goed snap. Je leeft ook wel een beetje in je eigen wereldje, zo te zien. Koppig, naief en ongeinformeerd.
lol en dan ga je mij afrekenen op mijn stoere en bluf gedragquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet alwetend, maar het is nu zelfs zo erg dat er wekelijks gasten naar me toe komen tijdens het uitgaan, en advies vragen over vrouwen
Iedereen kan de pimp worden. Je moet er alleen moeite voor doen, net zoals elk ander doel in je leven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Precies. Veel van zijn info komt uit de bekende boekjes en daar zit een kern van waarheid in. Wat mij zelf stoort is hetzelfde als bij jou. De manier waarop hij het verkondigt. Prima dat je iemand probeert te helpen met o.a. info die uit pua boekjes komt, maar dat is niet op iedereen betrekkelijk en niet bij iedereen (even makkelijk) toe te passen.
kijk dit soort zelfvalidatie dingen moet je dus niet doen gast. Dat maakt je impopulair in dit topic. Of je het bewust doet of niet interesseert me weinig maar je doet jezelf zo uit de hoogte.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik mag het, want ik doe tenminste wat met die vrouwen. Ik ben geen entertainer guy.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lol en dan ga je mij afrekenen op mijn stoere en bluf gedrag![]()
Kijk wat je nu zelf doet. Jij graaft elke keer zo heerlijk een kuil voor je zelf.
Daar waren alleen jij, de persoon in kwestie en Richard bij. En van die drie ben jij niet bepaald de meest geloofwaardige. Dat zegt overigens wel wat over je.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik had gebeld ipv gesmsd had ik dat jou toch ook laten weten. Het was toch iets wat ik op dat moment heb gedaan terwijl ik in gesprek was met jou. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Richard het altijd heeft over opbellen. Ik heb niemand opgebeld.
dit is niet eens een antwoord op mijn statement. ik heb het over je gedrag. niet over je kunnen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iedereen kan de pimp worden. Je moet er alleen moeite voor doen, net zoals elk ander doel in je leven.
Niemand mag zelfvalideren, behalve firefly. Juuuist.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik mag het, want ik doe tenminste wat met die vrouwen. Ik ben geen entertainer guy.
1- waarom zou hier iemand zo gruwelijk lang trollenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar waren alleen jij, de persoon in kwestie en Richard bij. En van die drie ben jij niet bepaald de meest geloofwaardige. Dat zegt overigens wel wat over je.
Ja, mijn eigen ervaring is eigenlijk al genoeg. Maar ik heb eerlijk gezegt niet zelf 100x met een roos getest als eerste date.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het toch echt beter als je even vermeldt dat je spreekt uit ervaring. Ik vindt ook dat de mensen die zich er aan ergeren zich lichtelijk aanstellen, maar ze hebben wel gelijk.
Tja, waarom maakt iemand honderden klonen aan? Ik kan me er niets bij voorstellen, maar toch gebeurt het.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
1- waarom zou hier iemand zo gruwelijk lang trollen
2- waarom ongeloofwaardig, aan de posts te zien niet zo
Nee, ik denk dat het meer over jou zegt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar waren alleen jij, de persoon in kwestie en Richard bij. En van die drie ben jij niet bepaald de meest geloofwaardige. Dat zegt overigens wel wat over je.
Wat denk je dat dit is, een James Bond film met stemvervormers, om mensen in één of ander kuttopic maandenlang voor de gek te houden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is helemaal niets vastgesteld. Er zijn diverse scenario's mogelijk en vooralsnog is er nog helemaal niets vastgesteld.
Je gaat weer volop in de aanval om je eigen gepruts te maskeren, maar daar trap ik niet in.
Moeten sommige users maar niet lopen kuttenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dit is niet eens een antwoord op mijn statement. ik heb het over je gedrag. niet over je kunnen.
ah dus nu ga je en bluffen, stoer doen je zelf valideren en wederom ja ja daar is ie weer, conclussies trekken over iets wat je niet weet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik mag het, want ik doe tenminste wat met die vrouwen. Ik ben geen entertainer guy.
Ik weet zeker van niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het meer over jou zegt.
Ik doe het niet voor zelfvalidatie, maar als inspiratie dat iedereen massaal succes kan hebben met vrouwenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand mag zelfvalideren, behalve firefly. Juuuist.
Ach, kom op. Je loopt zelf ook vaak genoeg te kuttenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Moeten sommige users maar niet lopen kutten
Dat zeg jij altijd als argument, terwijl jij altijd diegene bent die eigenlijk de hele tijd over zichzelf ouwehoert, net als ook_gek.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het meer over jou zegt.
Leuk dat je probeert te helpen (no sarcasm) maar ik weet niet of het helpt op deze manier.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor zelfvalidatie, maar als inspiratie dat iedereen massaal succes kan hebben met vrouwen
Dus je handelt zo omdat sommige users lopen te kutten? is dat geen teken van zwakte (no offence / no pun intended)quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles, van punt a tot z.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah dus nu ga je en bluffen, stoer doen je zelf valideren en wederom ja ja daar is ie weer, conclussies trekken over iets wat je niet weet.
Je blijft zo heerlijk door gaan met alles wat een ander niet mag doe jij zelf.
Oh en vertel, wat versta je onder iets wel of niet doen met een vrouw? Neuken, praten, daten?
leg eens uit, deze snap ik denk ik niet helemaal. Even voor de zekerheid.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg jij altijd als argument, terwijl jij altijd diegene bent die eigenlijk de hele tijd over zichzelf ouwehoert, net als ook_gek.
Volgens mij ben ik niet vaak op een leugen betrapt in deze reeks. Richard daarentegen...quote:
Als het wat rustiger is kom ik wel weer met adviezen. Hopelijk worden het voor sommige mensen eindelijk eye-openers en zien ze in dat de klassieke versier methodes zoals de films enzo niet werken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Leuk dat je probeert te helpen (no sarcasm) maar ik weet niet of het helpt op deze manier.
Dat is bullshit en je weet het. Je verkondigt alles al zo vanaf je eerste post hier.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
je zelf een slag in de roten neuken doe je als je puber bent toch? Er na ga je wat serieuser leven. Dus kan ik nu concluderen dat je in een verlate puber fase zit?quote:
Ik heb helemaal nooit gejankt om uitspraken van Scanman. Scanman is gewoon een gefrustreerd losertje. Weet zeker dat er niemand ooit heeft moeten janken om zijn uitspraken en ik al helemaal niet. Waar je dat wraak vandaan haalt is me al helemaal een raadsel. Kennelijk denk jij in dit soort internetoorlogjes, ik niet. Het zegt dus vooral wat over jou.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat denk je dat dit is, een James Bond film met stemvervormers, om mensen in één of ander kuttopic maandenlang voor de gek te houden?
Je hebt ergens in het verleden moeten janken om wat uitspraken van de echte Scanman en nu blijf je dus constant op een ongefundeerde kruistocht tegen alles wat met hem te maken zou kunnen hebben. Dat de relevantie ver te zoeken is, boeit je niet. Als je maar "wraak" kan nemen.
De keus is simpel. Of je gelooft Richard, of je gelooft Strawberry. Jij gelooft de eerste, je bent zowat de enige. Dan heb je óf ergens onomstotelijk bewijs van, óf je bent gewoon niet zo heel erg slim. Ik ga voor dat laatste.
Ik praat haast nooit over mezelf, hoe kom je erbij?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg jij altijd als argument, terwijl jij altijd diegene bent die eigenlijk de hele tijd over zichzelf ouwehoert, net als ook_gek.
Een klassieker die wel werkt is: "Ken je [naam van vriend] al?". Beetje gemaakt, dat dan weer wel. En je kan hem niet voor jezelf gebruikenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het wat rustiger is kom ik wel weer met adviezen. Hopelijk worden het voor sommige mensen eindelijk eye-openers en zien ze in dat de klassieke versier methodes zoals de films enzo niet werken.
Sommige users moeten gewoon op hun plek gezet worden, sommige opmerkingen kunnen niet door de beugel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dus je handelt zo omdat sommige users lopen te kutten? is dat geen teken van zwakte (no offence / no pun intended)
en wat ga je in de tussen tijd doen dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het wat rustiger is kom ik wel weer met adviezen. Hopelijk worden het voor sommige mensen eindelijk eye-openers en zien ze in dat de klassieke versier methodes zoals de films enzo niet werken.
Ja, heel zeker. Ben overigens al wel wat leugens van je tegengekomen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet vaak op een leugen betrapt in deze reeks. Richard daarentegen...
Dus weet je het heel zeker?
Wat is er met richard en strawberry? Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nooit gejankt om uitspraken van Scanman. Scanman is gewoon een gefrustreerd losertje. Weet zeker dat er niemand ooit heeft moeten janken om zijn uitspraken en ik al helemaal niet. Waar je dat wraak vandaan haalt is me al helemaal een raadsel. Kennelijk denk jij in dit soort internetoorlogjes, ik niet. Het zegt dus vooral wat over jou.
Het onomstotelijke bewijs heb ik en daar ga ik op af. Jij gelooft in de praatjes van Strewberry. Dan ben je dus dom of naïef. In jouw geval misschien wel allebei.
Geef me dat bewijs dan maar. Geen excuusjes dat je er geen behoefte aan hebt omdat het niet "belangrijk" is. Je neemt elke kans aan om er weer eens goed over te kunnen zeiken, dit is alweer de 10e keer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nooit gejankt om uitspraken van Scanman. Scanman is gewoon een gefrustreerd losertje. Weet zeker dat er niemand ooit heeft moeten janken om zijn uitspraken en ik al helemaal niet. Waar je dat wraak vandaan haalt is me al helemaal een raadsel. Kennelijk denk jij in dit soort internetoorlogjes, ik niet. Het zegt dus vooral wat over jou.
Het onomstotelijke bewijs heb ik en daar ga ik op af. Jij gelooft in de praatjes van Strewberry. Dan ben je dus dom of naïef. In jouw geval misschien wel allebei.
De enige die in mijn en meerdere users zijn of haar ogen op zijn plek dient gezet te worden ben jij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sommige users moeten gewoon op hun plek gezet worden, sommige opmerkingen kunnen niet door de beugel.
Lang verhaal, hoort hier niet thuis, ancient history etc. Sinds dien is er al veel meer gezegd/gedaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat is er met richard en strawberry? Wat is er gebeurd?
Moet ik even een apart topic aanmaken want nu word ik wel benieuwdquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lang verhaal, hoort hier niet thuis, ancient history etc. Sinds dien is er al veel meer gezegd/gedaan.
Lees topic 1-100 maar door. Dan weet je alsnog maar 20%. Dus om Halcon hier nu een beknopte en achterlijk gekleurde samenvatting te laten geven zodat jij ook vrolijk mee kan doen aan zijn kant is niet echt een slim idee, of wel?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat is er met richard en strawberry? Wat is er gebeurd?
Dat bewijs kan Aardbei je geven. Het is niet aan mij om dingen die privé aan mij zijn toevertrouwd te openbare. Is zelfs in strijd met de policy van dit forum.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geef me dat bewijs dan maar. Geen excuusjes dat je er geen behoefte aan hebt omdat het niet "belangrijk" is. Je neemt elke kans aan om er weer eens goed over te kunnen zeiken, dit is alweer de 10e keer.
Beeindig het dan maar eens.
Waarvan precies? Dat ik iemand zou hebben gebeld of dat is Scanman ben?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:53 schreef Halcon het volgende:
Ja daar gaan we dus. Mail het dan maar. Geen excuusjes, zei ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat bewijs kan Aardbei je geven. Het is niet aan mij om dingen die privé aan mij zijn toevertrouwd te openbare. Is zelfs in strijd met de policy van dit forum.
Jij weet echt niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lees topic 1-100 maar door. Dan weet je alsnog maar 20%. Dus om Halcon hier nu een beknopte en achterlijk gekleurde samenvatting te laten geven zodat jij ook vrolijk mee kan doen aan zijn kant is niet echt een slim idee, of wel?
Ik geef je toestemming. Het gaat immers over mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat bewijs kan Aardbei je geven. Het is niet aan mij om dingen die privé aan mij zijn toevertrouwd te openbare. Is zelfs in strijd met de policy van dit forum.
Dat jij hebt gebeld. Jij hebt het bewijs overigens al.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarvan precies? Dat ik iemand zou hebben gebeld of dat is Scanman ben?
Ik ben wel heel benieuwd naar dat onomstotelijke bewijs.
zou je graag alles kunne vegen hier. Stomme flame...quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:57 schreef Re het volgende:
Gezellig weer hier, gewoon slotje dan maar tot ik terug ben van vakantie?
Van mij mag dit eigenlijk wel uit de wereld geholpen worden, is dat goed?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:57 schreef Re het volgende:
Gezellig weer hier, gewoon slotje dan maar tot ik terug ben van vakantie?
man man kom op zeg, eerst over iets beginnen en dan met zo een kut excuus aan komen zetten. Zeg dan niks!quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij nog minder. Ik ben er dichter bij betrokken geweest. Heb het maar moeten aanzien hoe die malloot haar tientallen DM's per dag stuurde en maar niet ophield. Een complete gek, en jij verdedigt hem maar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij weet echt niet waar je het over hebt.
Naar die meid?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat jij hebt gebeld. Jij hebt het bewijs overigens al.
Regel dan maar even dat Danny bevestigt dat het akkoord is. Dan post ik het.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geef je toestemming. Het gaat immers over mij.
Ik geef gewoon aan dat Strawberry dit plankje finaal heeft misgeslagen. Heeft niets met verdedigen te maken. Ik bekijk het objectief, jij zit wat teveel in de "ik wil in het broekje van Strawberry komen"-modus.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij nog minder. Ik ben er dichter bij betrokken geweest. Heb het maar moeten aanzien hoe die malloot haar tientallen DM's per dag stuurde en maar niet ophield. Een complete gek, en jij verdedigt hem maar.
Jij slaat de plank totaal mis helaas. Je vervult de rol als entertainer inplaats van de "seks waardige alpha man".quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De enige die in mijn en meerdere users zijn of haar ogen op zijn plek dient gezet te worden ben jij.
Jij moet eens respect gaan heben voor andermans mening ipv van alles de grond in trappen met vaak foute conclussies.
Tevens je arrogantie verlagen kan geen kwaat, want je bent extreem arrogant en denkt alles te weten, maar die plank sla je ook vaak mis.
Mag Re die toestemming niet geven?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Regel dan maar even dat Danny bevestigt dat het akkoord is. Dan post ik het.
Een excuus? Priveberichten posten levert een ban op en dat lolletje gun ik Superkneus niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
man man kom op zeg, eerst over iets beginnen en dan met zo een kut excuus aan komen zetten. Zeg dan niks!
Ik heb geen idee waar het over gaat en het boeit me ook totaal niet. Maar als je iets zegt maakt het dan ook af.
Welk plankje? Ontkennen dat ik gebeld zou hebben? Dat is gewoon de waarheid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef gewoon aan dat Strawberry dit plankje finaal heeft misgeslagen. Heeft niets met verdedigen te maken. Ik bekijk het objectief, jij zit wat teveel in de "ik wil in het broekje van Strawberry komen"-modus.
Ik had het meer over bewijs dat ze Scanman zou zijn, maar goed. Hij heeft je een vervalst screenshotje gestuurd van een gebeld nummer?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat jij hebt gebeld. Jij hebt het bewijs overigens al.
Nee, ik zit meer in de "Als je Richard verdedigt, spoor je niet" - modus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef gewoon aan dat Strawberry dit plankje finaal heeft misgeslagen. Heeft niets met verdedigen te maken. Ik bekijk het objectief, jij zit wat teveel in de "ik wil in het broekje van Strawberry komen"-modus.
Re heeft geen banknopje. Of jij boos wordt, is niet relevant en interesseert me niets. Ik laat me geen ban aansmeren door jou en je Supersoepje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag Re die toestemming niet geven?
Ik ga er niet boos om worden. Als het enkel 'bewijs' is van een telefoontje naar die meid.
Als het berichten zijn van Richard, zou hij dan juist niet die toestemming moeten geven?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een excuus? Priveberichten posten levert een ban op en dat lolletje gun ik Superkneus niet.
Geen idee, ik heb die policy niet gemaakt. Wel al eens een ban gekregen omdat ik zoiets heb gepost.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het berichten zijn van Richard, zou hij dan juist niet die toestemming moeten geven?
Hoezo ban aansmeren, ik heb je net toch toestemming gegeven. Er wordt dan niemand benadeeld door het posten van die DM.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Re heeft geen banknopje. Of jij boos wordt, is niet relevant en interesseert me niets. Ik laat me geen ban aansmeren door jou en je Supersoepje.
Ja, ik weet best wel dat Richard hier zichzelf weleens tegen heeft gesproken, maar dat wil niet zeggen dat Aardbei per definitie altijd gelijk heeft. Integendeel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had het meer over bewijs dat ze Scanman zou zijn, maar goed. Hij heeft je een vervalst screenshotje gestuurd van een gebeld nummer?Je weet dat hij hele MSN gesprekken heeft vervalst? Dat hij hele vriendinnen heeft verzonnen?
[..]
Nee, ik zit meer in de "Als je Richard verdedigt, spoor je niet" - modus.
Jouw toestemming is niet zo relevant.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo ban aansmeren, ik heb je net toch toestemming gegeven.
Je mag het ook in PM naar me sturen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw toestemming is niet zo relevant.
Weer een conclussie over een situatie die je niet weet. Je kent me niet en je weet helemaal niet wat ik wel en niet doe met de vrouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij slaat de plank totaal mis helaas. Je vervult de rol als entertainer inplaats van de "seks waardige alpha man".
je weet dat je het verhaal niet hart kan maken, waarom begin je er dan over. Tevens staat dit volledig buiten het onderwerp van dit topc, dus waarom begin je er dan over.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een excuus? Priveberichten posten levert een ban op en dat lolletje gun ik Superkneus niet.
...Dat hij liep te beweren seks te hebben, wat dus niet zo was? Dat hij tot twee maal toe zelfmoordpogingen aankondigde hier op FOK? Dat hij loog over 1 of andere opname in een politiecel? Dat ik z'n MSN gesprekjes zelf ook heb vervalst om aan te tonen dat je zoiets dus inderdaad kan vervalsen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, ik weet best wel dat Richard hier zichzelf weleens tegen heeft gesproken, maar dat wil niet zeggen dat Aardbei per definitie altijd gelijk heeft. Integendeel.
Ik kan het verhaal best hard maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je weet dat je het verhaal niet hart kan maken, waarom begin je er dan over. Tevens staat dit volledig buiten het onderwerp van dit topc, dus waarom begin je er dan over.
doe het dan. Voor eens en altijd hoppa kom maar op. Of gewoon ssst over doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kan het verhaal best hard maken.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, verdiep je er zelf maar in het versieren.
De reputatie van Strawberry is niet al te best. Ik ben meerdere malen kritisch geweest over de verhalen van Richard, zelfs in de tijd dat Strawberry alles klakkeloos geloofde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
...Dat hij liep te beweren seks te hebben, wat dus niet zo was? Dat hij tot twee maal toe zelfmoordpogingen aankondigde hier op FOK? Dat hij loog over 1 of andere opname in een politiecel? Dat ik z'n MSN gesprekjes zelf ook heb vervalst om aan te tonen dat je zoiets dus inderdaad kan vervalsen?![]()
Je mening is te gekleurd wegens je dislike naar Scanman. Ik kijk maar naar 1 ding: Wat is waarschijnlijker? Dat iemand met een goede reputatie op FOK de waarheid spreekt, of zo'n malloot als Richard?
Doe maar dan. Ik vind het wel interessant waar je zulke dingen vandaan haalt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kan het verhaal best hard maken.
Sinds wanneer is naiviteit een graadmeter voor betrouwbaarheid?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
De reputatie van Strawberry is niet al te best. Ik ben meerdere malen kritisch geweest over de verhalen van Richard, zelfs in de tijd dat Strawberry alles klakkeloos geloofde.
Je argument gaat dus totaal niet op.
De mijne gaat prima op. Als zelfs de mods al in het verleden hebben aangegeven dat Straw gewoon Straw is, dan heb je daar maar verder je mond over te houden, me dunkt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
De reputatie van Strawberry is niet al te best. Ik ben meerdere malen kritisch geweest over de verhalen van Richard, zelfs in de tijd dat Strawberry alles klakkeloos geloofde.
Je argument gaat dus totaal niet op.
Ik haal het argument van Supersoep onderuit. Hij beweert dat ik alles geloof wat Richard zeg. Dat is niet zo en dat weet jij ook. Toen jij hem nog volledig geloofde, was ik al tamelijk kritisch over zijn verhalen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer is naiviteit een graadmeter voor betrouwbaarheid?
Dat argument is al diverse keren tegengeworpen. Kom eens met iets nieuws of bemoei je er verder niet mee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De mijne gaat prima op. Als zelfs de mods al in het verleden hebben aangegeven dat Straw gewoon Straw is, dan heb je daar maar verder je mond over te houden, me dunkt.
Je verkiest nog steeds de reputatie van gekke Richard boven die van Straw; ingegeven door die vendetta die je hebt tegen haar vader.
Ik zei het, hequote:Op maandag 8 augustus 2011 00:09 schreef firefly3 het volgende:
Strawberry, je bent nog schijnheiliger dan ik dacht
helemaal niets. Dit moet PM worden uitgevochten eigenlijk....quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:11 schreef ook_gek het volgende:
kan iemand me vertellen wat richard straw verhaal te maken heeft met het onderwerp van dit topic.
Volgens mij is dat niet wat je zei, maar goed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik haal het argument van Supersoep onderuit. Hij beweert dat ik alles geloof wat Richard zeg. Dat is niet zo en dat weet jij ook. Toen jij hem nog volledig geloofde, was ik al tamelijk kritisch over zijn verhalen.
Ja iedereen zit elkaar blindelings te beschuldigen van van alles en nog watquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:11 schreef ook_gek het volgende:
kan iemand me vertellen wat richard straw verhaal te maken heeft met het onderwerp van dit topic.
Jij gaat weer op de man spelen om je eigen onwetendheid te maskeren? Faal, faal, faal. Mafkees.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zei het, heJe hebt wat DMetjes ontvangen van Halcon, denkt nu iets te weten over een ingewikkeld onderwerp en je moet je er weer mee bemoeien.
Ga drankjes jatten, idioot.
Jij weet van niks. Halcon ook niet, trouwens. Eenzijdige verhalen zijn nooit zo betrouwbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:09 schreef firefly3 het volgende:
Strawberry, je bent nog schijnheiliger dan ik dacht
Jij hebt wel vaker problemen met begrijpend lezen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet wat je zei, maar goed.
Dat jij zegt dat je kritisch bent geweest tegenover Richard, maakt dat je nu onomstotelijk gelijk hebt? Zo werkt het natuurlijk niet. Juist nu je tegenover Strawberry kan staan, laat je die kritische houding tegenover Richard vallen. An enemy of my enemy is my friend. Dat principe, toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat argument is al diverse keren tegengeworpen. Kom eens met iets nieuws of bemoei je er verder niet mee.
Best triest dat je hier zo'n verdraaid verhaal ophangt en Supersoepje ophitst. Je weet dondersgoed hoe het zit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij weet van niks. Halcon ook niet, trouwens. Eenzijdige verhalen zijn nooit zo betrouwbaar.
Nee, dat geeft aan dat jij klets aan het verkopen bent en poep praat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat jij zegt dat je kritisch bent geweest tegenover Richard, maakt dat je nu onomstotelijk gelijk hebt? Zo werkt het natuurlijk niet. Juist nu je tegenover Strawberry kan staan, laat je die kritische houding tegenover Richard vallen. An enemy of my enemy is my friend. Dat principe, toch?
Het is nog steeds waarschijnlijker dat Richard uit z'n nek loopt te lullen dan omgekeerd. Zelfs al heeft hij je een screenshot gestuurd van wat dan ook, is het nog steeds waarschijnlijker dat hij die heeft lopen fotosoepen.
Jullie twee lopen precies m'n eerdere punt te bewijzen, dat hij zich er graag in zal willen mengen, ook vanuit een vendetta naar Straw toe, terwijl hij er niks van weet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij gaat weer op de man spelen om je eigen onwetendheid te maskeren? Faal, faal, faal. Mafkees.
Dat gebeurt al.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
helemaal niets. Dit moet PM worden uitgevochten eigenlijk....
Ik weet wat ik zie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zei het, heJe hebt wat DMetjes ontvangen van Halcon, denkt nu iets te weten over een ingewikkeld onderwerp en je moet je er weer mee bemoeien.
Ga drankjes jatten, idioot.
Ik weet nu genoegquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij weet van niks. Halcon ook niet, trouwens. Eenzijdige verhalen zijn nooit zo betrouwbaar.
Bullshit. Je slaat de plank volledig mis. Als er iemand slecht op de hoogte is, ben jij het wel. Nog even los van je verwijten richting Jan en alleman. Verwijten die je totaal niet kunt onderbouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jullie twee lopen precies m'n eerdere punt te bewijzen, dat hij zich er graag in zal willen mengen, ook vanuit een vendetta naar Straw toe, terwijl hij er niks van weet.Precies waarom jij het ook doet.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:18 schreef Halcon het volgende:
Ben wel benieuwd naar die gefotosoepte MSN-gesprekken of bestaan die alleen in de grote duim van Supersoep? Ik oordeel niet, ik vraag het me gewoon even af.
Feit blijft dat je de kant kiest van iemand met een enorme slechte reputatie. Iemand die er niet voor wegloopt om bedreigingen te uiten; stalkerig te zijn zowel in het echt als op FOK. Iemand maandenlang tot bijna wanhoop drijft en dan ook nog eens een dolk in de rug steekt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bullshit. Je slaat de plank volledig mis. Als er iemand slecht op de hoogte is, ben jij het wel. Nog even los van je verwijten richting Jan en alleman. Verwijten die je totaal niet kunt onderbouwen.
Jij zou toch pas terug komen als het wat rustiger was?quote:
Doet me denken aan strawberry richting mlig etcquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Feit blijft dat je de kant kiest van iemand met een enorme slechte reputatie. Iemand die er niet voor wegloopt om bedreigingen te uiten; stalkerig te zijn zowel in het echt als op FOK. Iemand maandenlang tot bijna wanhoop drijft en dan ook nog eens een dolk in de rug steekt.
Die kant kies je. Al héb je bewijs dat Straw iemand gebeld heeft in plaats van geSMSt (wat een misdaad), dat neemt het bovenstaande gewoon niet weg. Een normaal iemand weegt die dingen tegen elkaar af.
Je leest de topics maar terug. Richard liep MSN-gesprekken te posten met een zogenaamde vriend van hem. Over een meid, die hij verzonnen had. Om te bewijzen dat er iets met die bepaalde meid ook daadwerkelijk gebeurt was. Onzinnig, dus ik maakte heel dat gesprek zelf even na en dat had ik ook maar gepost.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:18 schreef Halcon het volgende:
Ben wel benieuwd naar die gefotosoepte MSN-gesprekken of bestaan die alleen in de grote duim van Supersoep? Ik oordeel niet, ik vraag het me gewoon even af.
Feit is dat jouw vervelende langspeelplaat blijft hangen. Ik kies helemaal geen enkele kant. Ik bekijk het objectief en dat zou jij ook eens moeten doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Feit blijft dat je de kant kiest van iemand met een enorme slechte reputatie. Iemand die er niet voor wegloopt om bedreigingen te uiten; stalkerig te zijn zowel in het echt als op FOK. Iemand maandenlang tot bijna wanhoop drijft en dan ook nog eens een dolk in de rug steekt.
Die kant kies je. Al héb je bewijs dat Straw iemand gebeld heeft in plaats van geSMSt (wat een misdaad), dat neemt het bovenstaande gewoon niet weg. Een normaal iemand weegt die dingen tegen elkaar af.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je leest de topics maar terug. Richard liep MSN-gesprekken te posten met een zogenaamde vriend van hem. Over een meid, die hij verzonnen had. Om te bewijzen dat er iets met die bepaalde meid ook daadwerkelijk gebeurt was. Onzinnig, dus ik maakte heel dat gesprek zelf even na en dat had ik ook maar gepost.
Alles is na te maken.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Feit is dat jouw vervelende langspeelplaat blijft hangen. Ik kies helemaal geen enkele kant. Ik bekijk het objectief en dat zou jij ook eens moeten doen.
Een normaal iemand zou zich niet hebben gemengd in andermans leven.
Jij kent 10% van het verhaal en dan ook nog eens een vrij eenzijdige kant. Jij blijft maar hameren op de reputatie van Richard, alleen maar om je ongelijk in deze te maskeren.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
Echt ga naar msn en open een groepchat en laat ons met rust wil je.
Dat was gewoon wederzijds.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Doet me denken aan strawberry richting mlig etc
Juist omdat ik objectief ben, beroep ik me op beide reputaties en dan concludeer ik inderdaad dat die van Richard vele malen slechter is. Dan is het toch juist logisch dat ik hem nooit ga geloven, en dus indirect jou ook niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Feit is dat jouw vervelende langspeelplaat blijft hangen. Ik kies helemaal geen enkele kant. Ik bekijk het objectief en dat zou jij ook eens moeten doen.
Een normaal iemand zou zich niet hebben gemengd in andermans leven.
Jij kent 10% van het verhaal en dan ook nog eens een vrij eenzijdige kant. Jij blijft maar hameren op de reputatie van Richard, alleen maar om je ongelijk in deze te maskeren.
Voel je je nu beter nu je gezegd hebt dat Straw mensen aan kan zetten tot zelfmoord?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:23 schreef firefly3 het volgende:
Strawberry is een onzeker mens dat loopt te liegen en mlig etc de grond in probeerd te praten om haarzelf daardoor beter te voelen. Mocht het zo zijn dat een zwakkere zelfmoord pleegt, kan je op je vingers na tellen dat strawberry er bij mee heeft gedragen
Jij bent niet objectief. Je loopt al deel na deel achter Aardbei aan. Dat maak je niet bepaald tot een objectief persoon in deze.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Juist omdat ik objectief ben, beroep ik me op beide reputaties en dan concludeer ik inderdaad dat die van Richard vele malen slechter is. Dan is het toch juist logisch dat ik hem nooit ga geloven, en dus indirect jou ook niet?![]()
Kom nou.
gast je gaat nu echt way te ver met deze opmerking. Doe eens normaal man.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:23 schreef firefly3 het volgende:
Strawberry is een onzeker mens dat loopt te liegen en mlig etc de grond in probeerd te praten om haarzelf daardoor beter te voelen. Mocht het zo zijn dat een zwakkere zelfmoord pleegt, kan je op je vingers na tellen dat strawberry er bij mee heeft gedragen
Ik heb het bewijs gezien, Halcon spreekt de waarheid. Die aambeiquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Juist omdat ik objectief ben, beroep ik me op beide reputaties en dan concludeer ik inderdaad dat die van Richard vele malen slechter is. Dan is het toch juist logisch dat ik hem nooit ga geloven, en dus indirect jou ook niet?![]()
Kom nou.
Je weet zelf ook wel dat dat al geruime tijd niet meer van toepassing is. Maar je mag het wel blijven zeggen, wie is nu de langspeelplaat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief. Je loopt al deel na deel achter Aardbei aan. Dat maak je niet bepaald tot een objectief persoon in deze.
quote:
Hoezo verdraaid? Supersoep was er praktisch bij. Hij heeft wél meer gelezen dan enkel een screenshotje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Best triest dat je hier zo'n verdraaid verhaal ophangt en Supersoepje ophitst. Je weet dondersgoed hoe het zit.
Als je nu eens wist wat ik nu wist...quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gast je gaat nu echt way te ver met deze opmerking. Doe eens normaal man.
Wel voor Richard. Nou, jullie passen in ieder geval bij elkaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb MSN, maar daar is geen plaats voor figuren als Supersoep en Aardbei.
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het bewijs gezien, Halcon spreekt de waarheid. Die aambei
Oude liefde roest niet... Jij blijft maar blaten en hameren op reputaties, maar onderbouwingen lever je niet echt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dat al geruime tijd niet meer van toepassing is. Maar je mag het wel blijven zeggen, wie is nu de langspeelplaat?
Gevalletje pot-ketel-pikzwart ben je.
Oh Halcon heeft jouw ook een plaatje geDMd?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je nu eens wist wat ik nu wist...
dat screenshotje van halcon? Ja die heb ik gekregen. En ja ik heb het 1 en ander mee gekregen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Post het dan maar, en dan maak je daarna een firefly4 account aan. Opgelost. Dit mag echt véél beter zijn dan een lullig screenshotje dat Strawberry een meisje gebeld heeft in plaats van geSMSt. Al die grootspraak hier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die straw of scanman kan je beter niet vertrouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?![]()
Als iemand anders een burenruzie heeft doe je dan ook of je er wat mee te maken hebt ofzo?
In dit topic is geen plaats voor deze onzin. Maar he toch gebeurt het dus wat houdt je tegen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb MSN, maar daar is geen plaats voor figuren als Supersoep en Aardbei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |